Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny metode: Tjen penge på ALLE besøgende på dit website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Roder du også med at få Click-Through-Raten op på dine AdSense-blokke?

Nu er der en ny type reklamer på vej, som giver et lille beløb, hver gang en side vises.

Systemet kaldes PPP (Pay Per Play) og går ud på at der afspilles en 5 sekunders audio reklame for alle besøgende, som går ind på en side. For hver afspilning betales et lille beløb til indehaveren af sitet.

Ligesom for AdSense, er det gratis at deltage i programmet, og reklamerne er målrettede, så de tilpasser sig indholdet på den aktuelle side, men i modsætning til AdSense griber reklamerne ikke forstyrrende ind i det visuelle design, og så betales der som nævnt for alle besøgende på hver eneste side.

PPP har kørt som forsøg i USA i 2½ år, og starter først i fuld skala d. 1/2 2008, men folkene bag vil gerne have volumen op hurtigt, så de tilbyder særlige fordele til alle, som tilmelder sig tidligt.

Se firmaets egen informationsside her: PayPerPlay

PPP er naturligvis ikke lige velegnet til alle typer sites, men for nogle, fx min egen LNK.IN, er jeg sikker på, at det vil mangedoble indtægterne…

God Jul og fortsat god markedsføring ;o)

MVH Karsten

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 02:57

Puha, hvor amerikansk Smile 

Det kommer nok an på målgruppen, men JEG ville personligt løbe skrigende væk fra et site som afspiller lyd uden jeg har bedt om det. Forestil dig at du sidder og hører et rigtigt godt musik nummer mens du surfer. Dette er der mange der gør, da det er rart at kunne høre radio eller musik når man sidder på computeren. Så kommer man ind på en side, og ved hver page-refresh hører man en lyd-reklame. 

Jeg tror man skræmmer brugerne væk før de overhovedet når at få set sig om på ens site. Men det slår mig også nu at man også kan bruge det smart. Man kan gøre det inden man yder en service for brugeren. Fx. hvis man har en side med en masse flash spil, så kan man afspille en lyd-reklame lige inden spillet loader, brugeren må vel forvente lyd i spillet, og er derfor parat til en lyd-reklame. Men jeg tror man skal passe meget på med hvordan man bruger det, og ikke begynder at få $-tegn i øjnene.

Men tak for tippet, og god jul til dig også. 

Hilsen Kasper. 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 08:21

uh husker i valgkampen, på nogle af netaviserne, var der nogle venstrereklamer, der startede, hver gang man kørte over dem, fik et chock hver gang jeg hørte Anders Foghs røst.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:29

Jeg synes for det første at det er upassende at du benytter et affiliate link uden at gøre andre opmærksom på det. Det får dit indlæg til at fremstå som  en reklame, fremfor et debatindlæg.

Derudover må jeg sige, at jeg ikke kender nogle ordentlige sites der ville benytte denne løsning - og jeg hjælper mange med netop at planlægge den slags. Al erfaring viser, at brugerne løber skrigende bort fra dit website, når der spilles lyd de ikke selv sætter igang. Det er ikke risikoen værd.

Jeg synes også at de 25% der afregnes til annoncepartnerne er alt for lidt - og deres oplysninger om, at andre skulle betale meget mindre er simpelt hen løgn. Man bygger ikke professionelle relationer på løgn.

Dertil kommer så, at det øjensynligt er et rent Amerikans program - de nævner intet om danske annoncører. Hvilke danske websites gider at have en masse Amerikanske radioreklamer kørende? Jeg kender ingen.

Jeg synes iøvrigt der mangler en masse informationer på det website du henviser til.Websitet fremstår simpelt hen ikke særlig professionelt eller troværdigt. Når jeg ser det tænker jeg straks: Det er en fyr der sidder i sin kælder og har fåen en, synes han selv, smart ide. Det skriger af kældervisksomhed på en rigtig uheldig måde.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:04

Jamen det skal såmænd nok vinde indpas - men det er rædselsfuldt at komme ind på en side og blive tvunget til at høre noget, se et popopvindue og lignende invaderende tiltag.

Mette

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:26

Affliatelink fjernet!

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:31

haha, det er så cool at de links bliver fjernet, så vi undgår folk der prøver at luske egen indtjening ind i et "forsøg på oplysning"

Burde være helt konsekvent

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:51

He..
Ville du ikke blive irriteret hvis du hvad gang du kom ind på Amino, blev mødt med en Ammerikansk højlydt radio-kampagne ?.. Der faktisk er ubrugelig for dig, fordi den er ammerikansk - højest sandsynligt.

Kender du ikke siden i forvejen, så den adfærd man gør brug af, er sku da at komme væk så hurtigt som muligt !.. Sidder jeg og hører musik på computeren og der lige pludselig starter et eller andet lorte-lyd, så lukker jeg det da så hurtigt som overhovedet muligt!.
Og kener jeg siden i forvejen, stopper jeg nok med at bruge den, da det bare er træls.. hmm..

Kan godt være det her vil blive en succes i US, men nøj hvor ville jeg nødig se det på de danske sider :/..  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:01

Hej igen

Beklager aff-linket - her er et "rent" link, for dem som måtte være interesserede: http://www.sellingppp.com/

Som jeg skrev, er PPP naturligvis ikke velegnet for alle sites - det samme gælder jo for AdSense, som dirigerer brugerne videre, og dermed oftest væk fra sitet. Med PPP bliver brugerne hængende, med mindre de, som nogen her foreslår, løber skrigende bort - men det ville de så måske også gøre, hvis der var bannere eller AdSense på siden.

Uprofessionelt eller ej, så er jeg overbevist om, at PPP vil komme til at spille en rolle fremover - noget kunne tyde på, at de har Google i ryggen, så mon ikke de nok skal komme igennem, også internationalt. Bortset fra det, så er jeg vel ikke den eneste her, som fortrinsvist laver sites på engelsk?

Igen - jeg beklager hvis nogen har følt sig stødt over indlægget, og håber at de fleste vil opfatte det som et forsøg på information - sådan var det i hvert fald ment...

Fortsat god dag til alle!

MVH Karsten

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:09

Brian Fraende - InMoto Reklame:

He..
Ville du ikke blive irriteret hvis du hvad gang du kom ind på Amino, blev mødt med en Ammerikansk højlydt radio-kampagne ?.. Der faktisk er ubrugelig for dig, fordi den er ammerikansk - højest sandsynligt.

Kender du ikke siden i forvejen, så den adfærd man gør brug af, er sku da at komme væk så hurtigt som muligt !.. Sidder jeg og hører musik på computeren og der lige pludselig starter et eller andet lorte-lyd, så lukker jeg det da så hurtigt som overhovedet muligt!.
Og kener jeg siden i forvejen, stopper jeg nok med at bruge den, da det bare er træls.. hmm..

Kan godt være det her vil blive en succes i US, men nøj hvor ville jeg nødig se det på de danske sider :/..  

Nej, jeg ville ikke holde op med at bruge de sider jeg bruger - Amino og andre - jeg ville være stærkt irriteret, men jeg ville ikke holde op med at komme.
Sidste år besluttede min mand og jeg at vi kun ville have kanaler hvor der ingen reklamer var. Det gjorde vi i et helt år, så gik den ikke længere - der var sjældent noget på TV som vi gad se, når vi skulle hygge os og slappe af, hvilket betød at vores forbrug af DVD-leje film steg skræmmende (selvom vi havde Lovefilm) og vi valgte at få den store pakke igen. Jeg er stadig irriteret over det, men jeg har truffet et valg...

Mette

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)