|
Anja Lysholm:Funktionalitet:
Der er byttet om på besvaret/læst, under de enkelte annoncer. Således kan en annonce have 200 besvarelser men kun være læst 10 gange :)
(rettet)
Der er byttet om på besvaret/læst, under de enkelte annoncer. Således kan en annonce have 200 besvarelser men kun være læst 10 gange :) (rettet) |
Umiddelbart ser det ud som om alle "nye" virksomhedssalg, som er oprettede efter 2. december, er blevet slettet...? Det håber jeg blot er et visningsproblem, for ellers er min registrering røget i svinget og dermed også mine kontakter, som jeg havde dialog med.... Kan I løfte sløret for det? :-) Mvh Steen |
Det er blot fordi listen er sorteret forkert - der er ikke noget der er slettet :) |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Super :-) Tak for info. Har du nogen ide om, hvornår I har rettet det til? |
Hej Anja Hvornaar vil man komme til at kunne se sine beskeder igen? Baade indbakke samt udbakke? Go' dag;o) mvh |
Hej Anja Nu kan man se sine beskeder, dog kan man ikke se beskederne i firefox:o( Mvh |
Ja betingelserne for virksomhedsbørsen skal godkendes. Det burde ellers virke, har du checket at dit spamfilter ikke har fanget den? Der er stadig nogle mangler i systemet, men vi arbejder alt hvad vi kan for at gøre det stabilt så hurtigt som muligt.
Mvh Jacob |