Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Virksomhedsbørsen - fejlliste

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I nogen ide om hvor lang tid der går endnu? De dialoger jeg havde med 4-5 potentielle købere er nok efterhånden ved at være gået i vasken.. og det er jo ærgerligt :-)

Steen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:13

steenolsen:

Har I nogen ide om hvor lang tid der går endnu? De dialoger jeg havde med 4-5 potentielle købere er nok efterhånden ved at være gået i vasken.. og det er jo ærgerligt :-)

Steen 

Hvad er det præcis du mangler?

Dbh Martin
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Nov 05
Skrevet kl. 22:24

Den kunstnerportal jeg har sat til salg vises ikke i oversigten over virksomheder til salg, og derfor kan jeg ikke klikke mig ind på den og dermed ikke fortsætte dialogerne. Jeg satte den til salg den 3. december, og kan kun se de to første registreringer fra denne dato og ellers intet efter de to.

Mvh

Steen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:02

steenolsen:

Den kunstnerportal jeg har sat til salg vises ikke i oversigten over virksomheder til salg, og derfor kan jeg ikke klikke mig ind på den og dermed ikke fortsætte dialogerne. Jeg satte den til salg den 3. december, og kan kun se de to første registreringer fra denne dato og ellers intet efter de to.

Mvh

Steen 

Den er der skam:
http://www.amino.dk/virksomhedsbors/annonce/vis/2490

Sorteringen er bare forkert. Så tryk på dato 2 gange, så ser du den rette rækkefølge.

Dbh Martin
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Nov 05
Skrevet kl. 23:22

Ahh :-) Det kan jeg se. Til gengæld kan jeg dog ikke se nogle afsendte/modtagne beskeder... Er jeg lidt langsommere end gennemsnittet, eller er de der ikke?

Mvh

Steen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:26

steenolsen:

Ahh :-) Det kan jeg se. Til gengæld kan jeg dog ikke se nogle afsendte/modtagne beskeder... Er jeg lidt langsommere end gennemsnittet, eller er de der ikke?

Mvh

Steen 

Har ud trykket på beskeder og logget ind med den profil du har oprettet dig med og ikke den du evt. har brugt til Amino Debat?

Dbh Martin
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 03:26

Jeg har lige været et smut omkring børsen og menuerne i toppen er halvt skjult af vinduerne under dem, så jeg kan slet ikke rigtig klikke på noget. Jeg kører Vista med nyeste IE.

Jeg søgte på virksomheder i Nordjylland og valgte jeg alle viste den ingen, men valgte jeg 0-½ mil i omsætning viste den 2. Det var dog forventet da der står at jeres søgefunktion ikke virker endnu :-)

Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:11

Martin Thorborg:
Har ud trykket på beskeder og logget ind med den profil du har oprettet dig med og ikke den du evt. har brugt til Amino Debat?

Det var lige nøjagtig det... Har tilsyneladende fået oprettet to profiler. Embarrassed

Mvh

Steen 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:51

Jacob Joensen:

Ja betingelserne for virksomhedsbørsen skal  godkendes. Det burde ellers virke, har du checket at dit spamfilter ikke har fanget den?

Der er stadig nogle mangler i systemet, men vi arbejder alt hvad vi kan for at gøre det stabilt så hurtigt som muligt. 

Mvh Jacob 

Jeg kan da prøve at, se - jeg bruger dog Martins spamfilter - så vil være lidt spøjst hvis hans eget går i sit eget filter. Men har nu kigget og nej, de ligger ikke i min Spamfighter folder.

Men kan se de kom nogle timer efter. Så i rette folder ;) 

Supply Chain blæksprutte

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:06

Jeg har her til formiddag prøvet at oprette en annonce på virksomhedsbørs - men den lavede en fejl på sidste knap. Skal man forsøge igen, eller funker det bare ikke på nuværende tidspunkt?

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)