Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimere?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Hardorff:

Så Du vil kunne give mig de samme resultater på Google som deMib eller Rosenstand vil kunne?

Han kan sikkert tage dig 80-90% af vejen. Indenfor kategorier, hvor der ikke er specielt meget konkurrence kommer man langt med en varig indsats og ved at følge de amerikanske blogs og seo-fora. Indenfor de lidt stærkere kategorier, kan de to du nævner sikkert være en god idé.. og indenfor de aller mest konkurrenceprægede, skal du ud og finde nogen, der har lidt mere erfaring og er helt fremme i skoene. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:59

Bare af nysgerrighed, Tommy: Betyder det, at du ikke mener at deMib eller jeg kan arbejde med SEO på de allermest konkurrenceprægede områder - og at vi ikke har erfaringen til det? Vil egentlig gerne vide det, for er det tilfældet, skal jeg kategoriseres sammen med humlebien, der ikke ved, den kan ikke kan flyve - og derfor flyver. Jeg har levet af SEO nationalt og internationalt på ekstremt konkurrenceprægede brancher i en del år efterhånden. Og deMib endnu længere. Men det kan hænde, jeg misforstår, hvad du skriver?

Påstandene om, at det ikke er investeringen værd at betale for SEO behøver vist ingen kommentarer med på vejen - set i lyset af det behov, der er på markedet og den indtjening hos køberne af SEO, der genereres hver eneste dag. Men da et frisk pust :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:58

> og indenfor de aller mest konkurrenceprægede, skal du ud og finde nogen, der har lidt mere erfaring og er helt fremme i skoene. 

Jeg tror du skal tjekke dine referencer lidt bedre :) 
Ved du overhovedet hvad vi laver og har lavet? Det virker mest af alt somom du bare slynger om dig med påstande uden hold i noget som helst andet end din egen begrænsede fantasi.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det jeg mener, er bare at man ikke skal smide penge ud af vinduet. At lave søgeords optimering er ikke særligt svært. Om jeg kan rådgive nogen? Det kunne jeg nok, men glæden ligger vel i selv at skabe sin egen succes. Hvis jeg arbejde 100% på det kunne jeg sagtens ligge nr. 1-10. Men som sagt er siden langt fra færdig, og efter som vi i Vestas har rigtig travlt, har det nok lange udsigter.

Hvis i skal have hjælp til søgeoptemering skal i bare gå til Alex Ahrendtsen han kan det der pjat.. 

Fordelingen ligger således i følge statcounter.com:

23.31% Denmark 
9.75% United States 
8.69% Mexico 
6.99% Germany 
4.87% Switzerland 
4.24% Italy 
4.24% Netherlands 
4.03% Greece 
2.75% Unknown -
2.75% Canada 
2.75% France 
2.54% Belgium 
1.91% Peru 
1.91% Hong Kong 
1.69% Russian Federation 
1.48% India 
1.48% United Kingdom 
1.48% Spain 
1.27% Brazil 
1.27% Japan 
1.06% Bolivia 
0.85% Estonia 
0.85% Taiwan 
0.85% Poland 
0.64% Sweden 
0.64% Dominican Republic 
0.64% Colombia 
0.64% China 
0.42% Finland 
0.42% Ireland 
0.42% Moldova, Republic Of 
0.42% Austria 
0.42% Argentina 
0.21% Honduras 
0.21% Costa Rica 
0.21% Venezuela 
0.21% Morocco 
0.21% Portugal 
0.21% Belarus 
0.21% Guatemala 
0.21% Czech Republic 
0.21% South Africa 
0.21% Chile 
0.21% Korea, Republic Of

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:03

Jeg undrer mig lige over en ting... Hvad er det med SEO eksperter og solbriller? Cool hehe...

Bare fis... dyb respekt for jeres arbejde drenge... I kan sgu jeres kram.... men jeg er ved at være ret god selv til SEO efterhånden... slet ikke på konkurrerende niveau, men det kan være det kommer en dag Wink

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:06

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:29

Remydk:
Det jeg mener, er bare at man ikke skal smide penge ud af vinduet. At lave søgeords optimering er ikke særligt svært. Om jeg kan rådgive nogen? Det kunne jeg nok, men glæden ligger vel i selv at skabe sin egen succes. Hvis jeg arbejde 100% på det kunne jeg sagtens ligge nr. 1-10. Men som sagt er siden langt fra færdig, og efter som vi i Vestas har rigtig travlt, har det nok lange udsigter.

Hvis i skal have hjælp til søgeoptemering skal i bare gå til Alex Ahrendtsen han kan det der pjat.. 

Fordelingen ligger således i følge statcounter.com:

23.31% Denmark 
9.75% United States 
8.69% Mexico 
6.99% Germany 
4.87% Switzerland 
4.24% Italy 
4.24% Netherlands 
4.03% Greece 
2.75% Unknown -
2.75% Canada 
2.75% France 
2.54% Belgium 
1.91% Peru 
1.91% Hong Kong 
1.69% Russian Federation 
1.48% India 
1.48% United Kingdom 
1.48% Spain 
1.27% Brazil 
1.27% Japan 
1.06% Bolivia 
0.85% Estonia 
0.85% Taiwan 
0.85% Poland 
0.64% Sweden 
0.64% Dominican Republic 
0.64% Colombia 
0.64% China 
0.42% Finland 
0.42% Ireland 
0.42% Moldova, Republic Of 
0.42% Austria 
0.42% Argentina 
0.21% Honduras 
0.21% Costa Rica 
0.21% Venezuela 
0.21% Morocco 
0.21% Portugal 
0.21% Belarus 
0.21% Guatemala 
0.21% Czech Republic 
0.21% South Africa 
0.21% Chile 
0.21% Korea, Republic Of

Jow da - og jeg bygger sgu' bedre vindmøller end Vestas.

Du er - undskyld jeg siger det ligeud: For meget!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:44

Remydk:
Dette tog ca. 1-2 uger. Så spild ikke jeres penge på søgeoptimering der er nogle ganske enkelte regler du skal følge for at få den i toppen! Alt du skal gøre er at annalysere lidt på de sider der ligger i toppen.

At sige man ikke skal spilde sine penge på SEO, er som at sige man ikke skal spilde sine penge på en revisor, fordi man engang har lært at gange, plusse og dividere?

SEO er ikke raketvidenskab, men et håndværk som nogen er bedre til end andre, lige som med alt andet.
Har man et lille site, kan man sagtens selv lære at optimere det, ved at læse nogle af de mange gode indlæg der er her på Amino omkring SEO, men skal man ud og kæmpe om førstepladser på de mere konkurrenceprægede ord, så er det altså ikke nok at have læst bogen "Bliv nummer 1 på Google", så er det man skal have fat i folk som Rosenstand eller deMib.

Jeg arbejder selv med SEO på et professionelt plan, men er ikke bleg for at indrømme at jeg ikke har samme erfaring som de 2 "ældre herrer" jeg lige har nævnt, og man skal kende sine begrænsninger og gøre det man er bedst til, og som iværksætter, skulle man helst ikke have tid til at lave sin SEO selv, men koncentrere sig om sine kernekompetencer.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:28

BannerSalg.dk:

Tag lige denne her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=advertise&meta=

Mit site er nr. 1
Google er nr. 3

Jeg har banket selveste google Big Smile

Tillykke med det....Men bliver du vist hvis man søger med en US IP-adresse, jeg tvivler. Hvor mange søgninger mon der er i DK på ordet "advertise" Jeg gætter på max 200 pr måned Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:46

Kom ind i kampen mester... det var ironi.... humor, du ved... skal jeg stave det for dig? huuuuuu-mooooooor Smile

HAR jeg eller har jeg IKKE banket google?? Har du et eksempel hvor du har? Cool

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)