Han kan sikkert tage dig 80-90% af vejen. Indenfor kategorier, hvor der ikke er specielt meget konkurrence kommer man langt med en varig indsats og ved at følge de amerikanske blogs og seo-fora. Indenfor de lidt stærkere kategorier, kan de to du nævner sikkert være en god idé.. og indenfor de aller mest konkurrenceprægede, skal du ud og finde nogen, der har lidt mere erfaring og er helt fremme i skoene. |
Bare af nysgerrighed, Tommy: Betyder det, at du ikke mener at deMib eller jeg kan arbejde med SEO på de allermest konkurrenceprægede områder - og at vi ikke har erfaringen til det? Vil egentlig gerne vide det, for er det tilfældet, skal jeg kategoriseres sammen med humlebien, der ikke ved, den kan ikke kan flyve - og derfor flyver. Jeg har levet af SEO nationalt og internationalt på ekstremt konkurrenceprægede brancher i en del år efterhånden. Og deMib endnu længere. Men det kan hænde, jeg misforstår, hvad du skriver?
Påstandene om, at det ikke er investeringen værd at betale for SEO behøver vist ingen kommentarer med på vejen - set i lyset af det behov, der er på markedet og den indtjening hos køberne af SEO, der genereres hver eneste dag. Men da et frisk pust :-)