|
Hej AminoVenner. Puha - kender I det. Jeg har en svag erindring om den energi og overskud jeg havde tilbage i "gamle dage" (ja det kommer i "citationstegn" - jeg er jo kun 28) da jeg kunne prale med at løbe mere end 500m uden at hoste den ene lunge op. NOK ER NOK. Nu skal der ske noget. Nu er jagten gået ind. Jeg skal sgu til at dyrke lidt motion MEN MEN MEN MEN...... Hvad skal jeg dog finde på for at holde gang i kroppen? JEG SKAL DA DYRKE SPORT SKAL JEG SÅ! Jeg skal da igang med en sportsgren - hvor jeg udover lidt motion - også kan få et sjovt afbræk i hverdagen - komme væk fra computeren og måske endda øve mig i mine sociale færdigheder. Men med eget firma, 2 hunde, en datter og en tidskrævende kone (ja de hunkøn skal jo have lidt opmærksomhed - ellers har de en tendens til at blive en smule mopset), så ved jeg også at der ikke er nogen som helst chance for at jeg vil kunne dedikere mig selv til en holdsport med faste mødetider 2 gange om ugen etc. Fodbold og deslige holdaktiviteter virker derfor udelukket. Hvad gør I for at holde kroppen igang? Kom gerne med inspiration til sportsgrene hvor man får rørt sig lidt - men hvor det ikke gør noget hvis man ikke lige dukker op hver gang. Hilsen Morten
|
Hej Morten.
Svaret er da lige til.
Du skal ned i det lokale træningscenter og trampe lidt i deres cykler, løfte lidt jern, sludre lidt med dine med trænister og hvis du er rigtig sej melder du dig til en spinnings klasse i ny og næ.. Ganske hyggeligt, uforpligtigende og med store muligheder for at få brugt dine sociale færdigheder..
Mvh Mads..
Bliv gratis medlem