Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Martin Thorborg

Side 3 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Som henvist til tidligere af andre, så fastsætter man som regel prisen på en ydelse efter hvad markedet er villig til at betale og samtidig føle at de får noget for pengene og ikke hvad den koster at producere plus 15% til at putte på bankbogen. I hvert tilfælde hvis man nogensinde vil gøre sig håb om at tjene lidt flere penge end gennemsnittet. Derefter kan man så justere tingene afhængig af markedets respons. Hvis man derimod ønsker at blive kendt og inviteret med til ping-festerne, så forærer man tingene væk, for at udkomme i så stort et oplag som mulig. Min fornemmelse er at Martin i denne omgang er lidt ligeglad med ping-festerne. At Dorte Toft så virker lidt bitter i citronen over at hun ikke fik idéen er jo bare ekstra underholdende :-)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé Kongen:

Jeg har valgt at bruge de 2000 kr på en web-designer som HAR læst bogen.  

 Ha en god jul

 

 

Puha.. Du har sku skudt papegøjen (for lige at bruge et udtryk som også de der er over min alder herinde kan forstå det ;) ), hvis du har skaffet dig en designer der kan lave dig et solidt stykke design til 2000kr ! : hehe :p..
Og så endda i E-pusher kvalitet - he..

 Jeg selv er ikke engang blandt de tungeste drenge i designer-prisklassen - og jeg tager mellem 6.000 og 9.000kr kun for design af OsC-shop. hehe...

 

Men du skal have held og lykke - det er godt der er nogle i alle prisklasser også jo ! (og det mener jeg!).. Men man skal altså huske - man får hvad man betaler for !.
For 2000kr har der ikke gået mange timer til research for hans vedkommende..  Og der skal da også en del shops til, for at ens e-pusher så er tjent ind, samt de timer det har taget at læse og researche og afprøve teorierne ?..

Men du skal i hvert fald have en god jul :)..


Og huske alligevel, som Martin og siger - der er meget mere end blot design i E-Pusher !.. og hele processen, serivecen, brandingen osv. osv. osv., skal altså mixes sammen til en gastronomisk helhed, for at du får et optimalt stykke E-shop-arbejde !.. Men held og lykke i hvert fald :)..

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Idé Kongen:

Jeg vil mene at produktet er så stærkt og efterspørgslen så stor, at det er ærgeligt at drukne den i prisen.

Lidt ligesom Playstation 3. Røvfed maskine, men hold kæft hvor er den pebret!!!!

Vil ovenikøbet mene, at en fordobling ikke engang ville kunne gøre det. Nu skød jeg bare så lavt som muligt. Tror den kunne mange fordobles i salg, men allright, hvis man henvender sig til alle dem der kun vil have runde svømmingpools så fred vær med det :-)

Jeg har valgt at bruge de 2000 kr på en web-designer som HAR læst bogen.  

Ha en god jul

IK



Tillykke med din designer til 2.000 kr. inkl. moms, det lyder billigt.
For en god ordens skyld, så er design bare et kapitel i E-pusher ud af 16. Marketing, positionering, nyhedsbreve, kundeservice m.m. går du så glip af. Du kan forøvrigt se kapitlerne her:
http://www.e-pusher.dk/det-faar-du/

Så når du har designet klar, så er du vel 10 % klar til at tjene gode penge :-)

Dbh Martin


Så tag det nu roligt folkens. Jeg har valgt at lægge de 2000 kr oveni de penge jeg har betalt for design, opsætning o.s.v.

Faktisk er det Henning Wraa her fra Amino der laver det og hvis i tror han gør det for 2000 kr så er i vist uden for pædagoisk rækkevide :-)

 

Jeg mener bare der er en størrer mulighed for at komme bredere ud end den er nu, og det kunne komme mange mennesker tilgode. Og det er vel og mærke uden der er nogen der taber penge på det. Faktisk ville jeg vove at påstå det ville løfte indtjening + omsætning.

Lad nu det ligge, jeg har fået svar og tak for dét :-)

 

Vh

IK

 

 

 

 

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg mener bare der er en størrer mulighed for at komme bredere ud end den er nu

Gælder det så ikke også for alle andre "dyre" produkter? Jeg ville f.eks. gerne have en ny Porsche til 150.000 dkr - og jeg er siker på de ville sælge mange flere hvis de satte prisen ned til det ... men jeg tror nu ikke de gør det :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt pudsigt at folk vurderer et konsulentprodukt's pris ud fra hvilket medie/form det er.
Synes personligt det handler meget mere om hvordan man som individ "lærer"...

Jeg blev fx tilbudt et lederkursus med konsulent til 40.000 på 14-16 timer ved sidste HR messe, hvilket jeg synes er helt grotesk når man inde på ITU og tage lederfag til 6000-7000 pr. fag.
Men det er også fordi jeg lærer bedst i konkurrence med andre, og udvikler med bedst når som omgås af flere med samme interesse.

Ligeledes kommer jeg aldrig til at bruge særlig mange penge på foredrag, da jeg aldrig har lært specielt meget af dem.


Såårh altså en bog til 2.000,- det må de fleste lægestuderende trækkes med hvert halve år... så er det jo bare om at gøre op med sig selv, om man får læst den ;)
Ellers kan man vel vente til den komme som lydbånd, hvis man er til den slags (CD'en er overvurderet) :P

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

WYPIWYG!

What You Pay Is What You Get

 

Samme talemåde kan du overføre på Københavnske hoteller, Rosenstand Wink

(Ikke indviede kan læse forklaringen her)

 For at blive ved e-pusher. Jeg har læst og anmeldt e-pusher og med over seks års erfaring med e-handel kan jeg kun sige, at du lynhurtigt kan tjene den hjem igen. Går du med aktuelle planer om at starte en e-shop, er den et must-have. Du vil fortryde bittert, hvis du ikke anskaffer dig dén først.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Jeg mener bare der er en størrer mulighed for at komme bredere ud end den er nu

Gælder det så ikke også for alle andre "dyre" produkter? Jeg ville f.eks. gerne have en ny Porsche til 150.000 dkr - og jeg er siker på de ville sælge mange flere hvis de satte prisen ned til det ... men jeg tror nu ikke de gør det :)

Ha ha ha ha - jeg sad og tænkte det samme *LOL* 

Helt ærligt, jeg har sq hverken svømmepøl eller Porsche - og min e-forretning er kun undervejs - men jeg ville ha' betalt det dobbelte for E-Pusher, hvis dét havde været prisen. Det er jo helt til grin, at skulle diskutere håndører, når dét man får for pengene er en succesrig iværksætters erfaring gennem 12 år - på godt og ondt - og som for en gang skyld, er til at bruge direkte i sin egen forretning. 

Man betaler da også mere for en 12 års whisky......

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Mikkel deMib Svendsen:

> Jeg mener bare der er en størrer mulighed for at komme bredere ud end den er nu

Gælder det så ikke også for alle andre "dyre" produkter? Jeg ville f.eks. gerne have en ny Porsche til 150.000 dkr - og jeg er siker på de ville sælge mange flere hvis de satte prisen ned til det ... men jeg tror nu ikke de gør det :)

Ha ha ha ha - jeg sad og tænkte det samme *LOL* 

Helt ærligt, jeg har sq hverken svømmepøl eller Porsche - og min e-forretning er kun undervejs - men jeg ville ha' betalt det dobbelte for E-Pusher, hvis dét havde været prisen. Det er jo helt til grin, at skulle diskutere håndører, når dét man får for pengene er en succesrig iværksætters erfaring gennem 12 år - på godt og ondt - og som for en gang skyld, er til at bruge direkte i sin egen forretning. 

Man betaler da også mere for en 12 års whisky......

Hey Henrik

Bare rolig du HAR allerede betalt det dobbelte for Porschen.

 

Vh

IK

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Molvins:

Thomas Rosenstand:

WYPIWYG!

What You Pay Is What You Get

 

Samme talemåde kan du overføre på Københavnske hoteller, Rosenstand Wink

(Ikke indviede kan læse forklaringen her)

 For at blive ved e-pusher. Jeg har læst og anmeldt e-pusher og med over seks års erfaring med e-handel kan jeg kun sige, at du lynhurtigt kan tjene den hjem igen. Går du med aktuelle planer om at starte en e-shop, er den et must-have. Du vil fortryde bittert, hvis du ikke anskaffer dig dén først.

Jep - og det er der så taget action på i den grad. Vi har nu en firmaaftale med de bedste hoteller i København - nemlig! Det kaldes også for "Walk the talk".

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé Kongen:
Hey Henrik

Bare rolig du HAR allerede betalt det dobbelte for Porschen.

Det hér er en af de morsomste tråde længe. En Idékonge, der ikke har læst E-pusher, men mener, at den kun er det halve værd og iøvrigt betaler en anden det dobbelte for at læse den. Det er fandme god værkstedshumor *LOL*

Side 3 ud af 11 (105 indlæg)