Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Martin Thorborg

Side 2 ud af 11 (105 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså ..nu må du meget undskylde mig men du skriver at Martin kunne fordoble sit salg af bøger hvis prisen blev sat dobbelt lav....måske er ren omsætning ikke essensen i hele dette prochekt??Tror nu os der blir solgt fler ;-)... ,men måske mere at nå ud til de mensker der har tænkt sig at drage nytte af de ting der står i den....desuden kan jeg slet ikke se det du skriver med at den kun er til større etablerede virksomheder inden for ehandel..? Altså hvis ik man har 2000 kr.til en invistering i sin evirksomhed som skal man slet ik gå i gang efter min mening....den her bog blir ik beskrevet som hvad det egentlig er man køber....det er en kompetence/erfarring  der blir udbudt fra en der har været i branchen som en af de få overhovedet.....dengang jeg startede webshop ville jeg have ønsket der var sådan et godt tilbud så jeg ik skulle lave alle de fejl jeg gjorde i starten!
For 2000kr.for man godt nok ik meget coaching eller konulent hjælp for i dag.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé Kongen:
Nu ved jeg ikke hvor mange nye webshops der kommer om måneden, men jeg er ret sikker på at halvdelen af nyetableret webshops som vil købe din bog falder fra pga prisen. Jeg gjorde da ihvertfald.

Men ok, hvis din målgruppe er de størrer etableret virksomheder som skal have deres webshop "ommøbleret" og pudset af, er det vel perfekt, dog ville jeg stadig mene at du kunne doble din omsætning ved at ramme en bredere målgruppe og især få fat i de nystartet og "den enlige mor der drømmer om at arbejde hjemmefra" med, hvis du nedsætter prisen.

Hvis du ikke har råd til E-pusher, så har du ikke råd til at starte en webshop - eller med andre ord (dine), så vil den enlige mors drøm forblive en drøm. Men ok, du kan sagtens undvære E-pusher. Eller sagt med andre ord - alle dine konkurrenter vil leve fint med, at du undværer E-pusher.

Okay, dette er skrevet med et glimt i øjet, men jeg vil da glæde mig over, hvis mine konkurrenter undlader at købe E-pusher :-)

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at produktet er så stærkt og efterspørgslen så stor, at det er ærgeligt at drukne den i prisen.

Lidt ligesom Playstation 3. Røvfed maskine, men hold kæft hvor er den pebret!!!!

Vil ovenikøbet mene, at en fordobling ikke engang ville kunne gøre det. Nu skød jeg bare så lavt som muligt. Tror den kunne mange fordobles i salg, men allright, hvis man henvender sig til alle dem der kun vil have runde svømmingpools så fred vær med det :-)

Jeg har valgt at bruge de 2000 kr på en web-designer som HAR læst bogen.  

 

 Ha en god jul

 

IK

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

når man surfer rundt i webshops og bestiller ting, så kan man rimelig nemt se, om de har købt e-pusher eller ej... eller i hvert fald fulgt med i det Thorborg skriver..

Nu har jeg inden for den sidste måneds tid bestilt 3 varer over nettet, og 2 gange har der lagt et stykke tyggegummi eller bolsje i kassen jeg modtog ;-)... gad vide hvor den tanke kommer fra ?! ;-)

Selvfølgelig er den alle pengene værd, holdningen hos folk er bare svær at ændre... folk er kun vant til at skulle betale så mange penge for videnskabelige studier/store brugerundersøgelser, ikke for selvudgivede ebøger...

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det kun er mig, men jeg nyder faktisk hver gang der kommer et lille stykke slik med (også selvom jeg forventer det når jeg handler samme sted). Dog kunne jeg godt tænke mig snart at blive overrasket med noget andet i stedet for slik. Jeg kan ikke lige komme på hvad det skulle være, men måske noget som ikke nødvendigvis var dårligt for mit helbred (en kondicykel er nok for meget at lægge i en kuvert.... men jeg ville til gengæld blive voldsomt overrasket). Big Smile

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

en nissehue ville jo være oplagt her i juletiden ;-) !

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé Kongen:

Jeg vil mene at produktet er så stærkt og efterspørgslen så stor, at det er ærgeligt at drukne den i prisen.

Lidt ligesom Playstation 3. Røvfed maskine, men hold kæft hvor er den pebret!!!!

Vil ovenikøbet mene, at en fordobling ikke engang ville kunne gøre det. Nu skød jeg bare så lavt som muligt. Tror den kunne mange fordobles i salg, men allright, hvis man henvender sig til alle dem der kun vil have runde svømmingpools så fred vær med det :-)

Jeg har valgt at bruge de 2000 kr på en web-designer som HAR læst bogen.  

Ha en god jul

IK



Tillykke med din designer til 2.000 kr. inkl. moms, det lyder billigt.
For en god ordens skyld, så er design bare et kapitel i E-pusher ud af 16. Marketing, positionering, nyhedsbreve, kundeservice m.m. går du så glip af. Du kan forøvrigt se kapitlerne her:
http://www.e-pusher.dk/det-faar-du/

Så når du har designet klar, så er du vel 10 % klar til at tjene gode penge :-)

Dbh Martin


Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle ansætte en til min biks og vedkommende skrev i sin ansøgning at han/hun havde nærlæst din bog Martin, så ville det da være et kæmpe plus i min bog - helt klart noget man kan prale med på sit CV :)

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det virker lidt som om der er visse folk, der endnu ikke har fået slået janteloven ihjel, selvfølgelig må Thorborg sælge sin bog til den pris han mener markedet kan bære og kan man ikke acceptere det må man jo altså blot klappe i og lade være med at købe den, i stedet for som nogle, at få ondt i røven over at bogen så har omsat for 1 - 1½ mio indtil nu. Jeg fandt den ihvertfald pengene værd.

Det er jo trods alt ikke en pixibog man køber, men en drejebog til øget omsætning i de fleste tilfælde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu ikke der er tale om jantelov, Danmark er bare lidt bagud med forskellige ting. Hvis vi kigger på foredrag, så er vi i Danmark vandt til at man kan booke selv gode mennesker for peanuts og en busbillet. I Sverige, Norge og mange andre lande, der koster en middelmådig foredragsholder 30 k, mens en god en af slagsen nemt koster det dobbelte. Hvis vi kigger på business litteratur, så er det samme mølle.
Besøger man: https://www.marketingsherpa.com som klart har nogle af de bedste bøger og rapporter, så kommer man ingen vejne for under 300 US$ for en PDF fil. Men i USA er man vandt til at den slags arbejde koster penge, mens vi i Danmark forventer at det er gratis eller meget billigt.

Men jeg ser dog en udvikling i Danmark hvor man gradvist er villige til at betale for kvalitet og det arbejder jeg selv hårdt for hjælpe til med.

Dbh Martin

Side 2 ud af 11 (105 indlæg)