Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener man på banner-reklame på et websitet. Og er der begrænsninger?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tjener man på banner-reklame på et websitet. Og er der begrænsninger?

Kære Aminos, 

Er der nogen der ved ca hvor meget man tjener hvis man har en website hvor der er banner-reklame og en bruger klikker på et banner? Og er der et max. antal om dagen der kan klikkes, eller hvordan fungere det?

Der er også nogen der har spørgeskemaer for bla. Magasin og Mastercard... Har ørt man tjener omkring 15kr. hver gang en bruger udfylder sådan et på ens website. Er dette korrekt? Og er der begrænsninger for hvor mange gange det kan gøres?

Har forsøgt selv st finde svarerne via Google, men uden held.

Håber der er nogen der kan hjælpe?

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Det er meget forskelligt hvor meget du kan tjene på et klik. Normalt vil du blive betalt X antal kr per 1000 kliks også kaldt CPM. Nogle firmaer vil muligvis kræve et minimum antal kliks per måned. Du kan prøve at melde dig til clicktraders og kig hvad de betaler for de forskellige programmer de har.

Mht til dit spørgsmål ved nogle af dine brugere udfylder et spørgeskema. Jeg er ikke sikker på hvad de betaler. Den eneste begrænsning er formentligt at en bruger kun kan udfylde et spørgeskema en gang, men de kan godt udfylde flere forskellige spørgeskemaer. Jeg kunne forstille mig at de kun har brug for et bestemt antal udfylde spørgeskemaer f.eks 1000 for Magasin, 2000 for Mastercard.

Du bliver nødt til at finde ud af hvilket affiliate netværk som udbyder programmet så kan de se hvad krav de har, hvad de betaler og hvor mange skemaer de har brug for.

Du er velkommen til at sende mig et link til siden hvor du har set det, så skal jeg undersøge det nærmere.

Tilmeldt 15. Nov 07
Skrevet kl. 18:54

Hej,

Tak for dit svar.

Hvor kan jeg melde migtil clicktaders henne?

Mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:32

Hvis du ikke er så erfaren endnu vil jeg helt klart anbefale at du starter med Google AdSense. Det er nemt at have med at gøre, meget fleksibelt, du binder dig ikke til noget - og så giver det faktisk for langt de fleste en indtjening der ligger 5-10 ganeg over de bedste traditionelle bannernetværk

How, der lød jeg næsten ligesom en Google-sælger :)
Det er jeg nu ikke, men AdSense ER faktisk et ret godt program ...

Tilmeldt 15. Nov 07
Skrevet kl. 19:47

Hej,

Tak for dit svar,

Er der nogen steder hvor man kan se i tal hvad man kan tjene?

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:49

Det vil være småpenge medmindre dine hits tælles i 100.000'er eller mere pr dag.. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Nov 07
Skrevet kl. 20:02

Hej Anders,

Du skrev : Det vil være småpenge medmindre dine hits tælles i 100.000'er eller mere pr dag..

Hvad mener du?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:15

At du skal have rigtig mange besøgende på dit website før der er andet end småpenge i bannerreklamer

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Nov 07
Skrevet kl. 20:29

Hvad giver det da? Og tjener man ikke mere på de der spørgeskemaer?

Mvh

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:01

Spence & Partners A/S:

Hvad giver det da? Og tjener man ikke mere på de der spørgeskemaer?

Mvh

Hejsa Spence og Partners

Der er ingen formel for hvor meget du tjener på de forskellige netværk. De tjener først penge, når en af dine besøgende køber/klikker/tilmelder sig via en af dine annoncer på din side.

Spørgeskemaet giver ligeledes et fast beløb hos Brand2Brand, men hos de andre netværk som også kører undersøgelser/surveys eller spørgeskemaer som du kalder dem, betales der pr produkt du får solgt.

Men som Anders siger er der ikke meget at hente i bannerreklamer i dag, på ens hjemmeside, med mindre du har et stort besøgstal

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)