Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/webdesigner med passion for ehandel søger job

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :)

Jeg leder i øjeblikket efter et nyt job - så hvis du mangler en grafiker/webdesigner med stor passion for ehandel og online markedsføring (eller kender en der gør), så hører jeg gerne fra dig.

Kort baggrund
Jeg er 32 år og har de sidste 10 år arbejdet med e-handel, grafisk design, webdesign og online markedsføring. De 9 af dem som selvstændig og det seneste år i en webdesigner/grafiker stilling. Jeg bor i Storkøbenhavn.

Erfaring og kompetencer
Jeg har som sagt beskæftiget mig med ehandel, drift af webshops og online markedsføring de sidste 10 år. Jeg har været involveret i 7 webshops/firmaer, hvor jeg har været hovedansvarlig for webshop delen i dem alle. Jeg har prøvet alt i forbindelse med at drive en webshop, lige fra den daglige drift og overblik til kundeservice/support, lagerarbejde, pakning af pakker, osv.
Der er dog tre ting jeg er skarpest til og som altid har interesseret mig mest ved at drive webshop:

Webudvikling / webdesign
I alle de webshops jeg har arbejdet med, har jeg stået for den tekniske del. Jeg har både arbejdet med open source og hosted løsninger, og jeg er superskarp til CSS og HTML. Jeg ved alt om Prestashop da det er den platform jeg har arbejdet mest med. Jeg har også sat et hav af Wordpress sider op så det er jeg også stærk i.
Jeg har arbejdet med alle stadier af en webshop - både opstart og opsætning og i høj grad vedligeholdelse, udvikling og optimering.

Grafisk design
Jeg har, så længe jeg kan huske, interesseret mig for grafisk design, billedbehandling og kreativitet. Jeg er superbruger af Photoshop (+12 år) og har altid lavet alt grafisk materiale i de webshops jeg har haft og været en del af, herunder:
- Grafisk materiale til sociale medier
- Grafisk materiale til webshops og hjemmesider
- Fritlægning og optimering af produktbilleder
- Bannere til online annoncering
- Logo design, tryksager, emballage design, merchandise, mm.

Online markedsføring
Jeg har arbejdet med mange former for online markedsføring og har mange års erfaring med:
- Sociale medier, herunder Facebook (organisk, annoncering, darkposts, osv.), Instagram, Pinterest, Twitter og Snapchat.
- Konverteringsoptimering og splittests
- Email marketing / nyhedsbrev (er stærkest i Mailchimp, men har også erfaring med Ubivox og Campaign Monitor)
- Google Analytics
- Onpage SEO

Referencer
De seneste to webshops jeg har opbygget (i jobbet som webmaster og grafiker) hedder www.fightgear.dk og www.herstyle.dk.
Jeg har sat begge webshops op og lavet alt fra design, tilpasning, grafiske elementer, logo, implementering af Facebook, Trustpilot, Sleeknote og live chat, til hastighedsoptimering, konverteringsoptimering, splittest og meget mere.

Et (meget lille) udsnit af hvad jeg har lavet af grafisk design og webdesign kan ses her:
http://eagledesign.dk/referencer/

Jeg har kortet dette indlæg så meget ned jeg kan, så det ikke bliver for langt og tungt, men jeg kan selvfølgelig komme med mere detaljeret info om mig selv og de projekter jeg har arbejdet med, samt et CV hvis det ønskes.

Hvis du vil vide mere og muligvis har et job til mig så kontakt mig meget gerne - PB her på Amino, email brianlarsen82@hotmail.com eller tlf. 26 33 04 20.

Jeg håber at høre fra dig! :)

Mvh.
Brian Larsen

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger stadig.

Hvis du kender en der muligvis kan bruge mig, så ville jeg blive glad hvis du gav beskeden videre :)

Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvad vil det koste at få lavet en webshop, meget simpel, behøver ikke alt muligt teknisk...

Mvh Julie 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Mit indlæg er tiltænkt et fuldtidsarbejde, da det er det jeg søger lige nu.

Men smid mig en privatbesked eller email på brianlarsen82@hotmail.com med nogle flere detaljer om shoppen du skal have sat op, så kan vi lige tage den der :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Hvad fik du i løn på din sidste arbejdsplads?

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)