Hej Susanne! Har nu efter vor tlf.samtale set dine svar i tråden her. Ok du har kørt menuen "Find og Ret Fejl" og det blev gennemført forstår jeg. Du fik beskeden MS 2003 er installeret - det betyder jo at du nu har geninstalleret/repareret Office installationen. Så syntes jeg ikke du skal foretage dig noget de næste dage andet end at se om word-køre stabilt! Men som nævnt på tlf. og her så HUSK også at tage kopi af alle dine arbejdsfiler og gem dem på en ekstern harddisk! Ikke Hvis men Når maskinen går ned taber du alt uden at have denne back-up! Hilsen john |
Hej John
Tak for snakken - og rådet her. Om it og dens velsignelser/forbandelser er der lige så mange meninger, som der er mennesker, der udtaler sig om emnet... det er (også) derfor, vi på brugerplanet er på herrens mark, når der sker noget uventet.
Under alle omstændigheder vil jeg have fremskaffet en cd-rom, just in case - og en bærbar skal jeg alligevel have på et tidspunkt, så jeg kan arbejde andre steder end herhjemme.
Som nævnt og vist skrevet et sted længere oppe har jeg en Maxtor One Touch (III USB 2.0, 300 GB), som jeg bruger til at køre backup nogenlunde jævnligt. Hvis ikke du kender den, kan du læse mere her: http://www.maxtorsolutions.com/en/catalog/OTIII_USB/.