Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Xenon-kits fra Kina

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rene

Jeg har "desvære" ikke haft nogle dårlige erfaringer jeg kan give dig vedr. køb i Kina, jeg har kun haft posektive handler og særdeles hjælpsomme mennesker til at hjælpe med mine indkøb,, dertil skal nok lige tilføjes af min kæreste er kineser og hun hjælper mig 100% gennem alle mine handler og shipping fra Kina.

Jeg har PT. kun lavet små indkøb på 10,000 - 15,000 enheder af gangen og det har mest været hårpynt, smykker og andre pynte ting til kvinder som hurtigt har været udsolgt.

Jo det er selvfølgelig lettere at gennemføre en posektiv handel når man selv er på handelspladsen og får varen med med det samme efter betaling og levere varen direkte til shipping firmaet som så ordner resten.

Jeg har også fundet vare på www.alibaba.com og har besøgt nogle af de firmaer i Hong Kong som mente de var 110% seriøse og troværdige,, og jo det var der da også men da forhandlingen om enkelte produkter kom på tale var det minn. en 40 HQ. container jeg skulle aftage , og det var absorlut ikke interesandt for mig da de vare "knive" var under laveste kvalitetskrav hos mig og handlen blev selvfølgelig ikke til noget da min forventning til dette produkt var at jeg max ville købe 50 - 100 stk.

Det koster lidt ekstra at rejse dertil selv men den oplevelse som det giver er ALLE pengene værd.

Mvh. Jan Sørensen

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:36

xenonkits er noget lort at sælge (undskyld udtrykket)

Priserne er snart banket så langt ned at det kan være ligemeget.

Springer der en pære, ryger der en boks så er overskudet væk.

så hvis du vil have et godt råd, lad vær med at importere dem ;)

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:37

Det vil jeg delvist give dig ret i men efterspørgslen er stor i min shop og der er nu langt fra min indkøbspris og op til den pris de sælges til som typisk er fra 1000 og op.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:01

Jeg ville selv være noget betænkelig ved at tage for tekniske produkter hjem fra Kina med mindre du er i sværvægterklassen og har råd til ordentlig leverandørstyring med besøg, kvalitetskontrol etc.

En ting er at importere kaffekopper eller andet low tech grej. Når det kommer til avanceret udstyr er snakken en helt anden.

Jeg forsøgte mig med video eyewear og købte gudskelov kun et meget lille prøveparti første gang. Et enkelt par var ude af fokus og dermed uanvendelige og til trods for adskellige emails til leverandøren, kunne jeg ikke få dem i tale. En leverandør som jeg i øvrigt havde fundet på Alibaba.

Sats hellere på en leverandør som du er sikker på vil behandle dine reklamationer og stil dig tilfreds med en mindre avance.

LarsQ.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:56

Rene G:

Det vil jeg delvist give dig ret i men efterspørgslen er stor i min shop og der er nu langt fra min indkøbspris og op til den pris de sælges til som typisk er fra 1000 og op.

Hvorfor får du ikke en aftale i stand med enaf de store europæiske fabrikanter Orsam, Philips, Narva,GE  indenfor Xenon belysning? Frem for at brænde nalderne på en eller anden tilfældig kinesisk leverandør.

Hilsen

Ravn

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 22:59

De vil sandsynligvis blive alt for dyre i konkurrencen med alt dét der udbydes på nettet....

Kvalitet er ikke nemt at sælge inden for Xenon... til bilnørder i hvert fald...

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:25

Rene G:

De vil sandsynligvis blive alt for dyre i konkurrencen med alt dét der udbydes på nettet....

Kvalitet er ikke nemt at sælge inden for Xenon... til bilnørder i hvert fald...

Når du ikke en gang ved hvad de kendte kvalitetsmærker koster i indkøb, har du jo heller ikke noget som helst begreb om kineserne tilbyder en rimelig pris eller ej.  Hvordan ved du at kvalitet ikke er ment at sælge indefor xenon lamper?

Hilsen

Ravn 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:31

Jeg har et Toyota-forum med 50.000 besøgende om måneden. Man får jo et indtryk af folks købevaner og deres holdninger til pris når man færdes sådan et sted.

Det er via min erfaring dér (og egentlig også via Bilgalleri.dk) at jeg drager min konklusion. Folk (eller rettere; en stor del) vil ikke betale for kvalitet. Ikke at jeg vil sælge noget der ikke virker, men med udsalgspriser på 2000,- (*) vil jeg mene det kan blive svært at sælge kit'sene.

*Tilføjelse: jeg kan ikke vide om et Philips eller Osram sæt skal sælges til 2.000 da jeg ikke kender indkøbsprisen, vil blot pointere at de fleste ikke vil give mere end max 1500 for et sæt, som jeg oplever det. Må hellere undersøge deres nettopriser inden jeg udtaler mig yderligere ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:30

Nemlig

jeg har prøvet at sælge xenon og det gør jeg ikke igen !

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 08:57

Kenneth Johnsen:

Nemlig

jeg har prøvet at sælge xenon og det gør jeg ikke igen !

Hej Kenneth

Nu blev jeg lidt nysgerrig efter hvorfor du ikke gider sælge Xenon? er det pga. produktets kvalitetten eller kunders ønske om billige produkter ?

Hilsen

Ravn

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)