Hej igen Rene Jeg har "desvære" ikke haft nogle dårlige erfaringer jeg kan give dig vedr. køb i Kina, jeg har kun haft posektive handler og særdeles hjælpsomme mennesker til at hjælpe med mine indkøb,, dertil skal nok lige tilføjes af min kæreste er kineser og hun hjælper mig 100% gennem alle mine handler og shipping fra Kina. Jeg har PT. kun lavet små indkøb på 10,000 - 15,000 enheder af gangen og det har mest været hårpynt, smykker og andre pynte ting til kvinder som hurtigt har været udsolgt. Jo det er selvfølgelig lettere at gennemføre en posektiv handel når man selv er på handelspladsen og får varen med med det samme efter betaling og levere varen direkte til shipping firmaet som så ordner resten. Jeg har også fundet vare på www.alibaba.com og har besøgt nogle af de firmaer i Hong Kong som mente de var 110% seriøse og troværdige,, og jo det var der da også men da forhandlingen om enkelte produkter kom på tale var det minn. en 40 HQ. container jeg skulle aftage , og det var absorlut ikke interesandt for mig da de vare "knive" var under laveste kvalitetskrav hos mig og handlen blev selvfølgelig ikke til noget da min forventning til dette produkt var at jeg max ville købe 50 - 100 stk. Det koster lidt ekstra at rejse dertil selv men den oplevelse som det giver er ALLE pengene værd. Mvh. Jan Sørensen
|
xenonkits er noget lort at sælge (undskyld udtrykket)
Priserne er snart banket så langt ned at det kan være ligemeget.
Springer der en pære, ryger der en boks så er overskudet væk.
så hvis du vil have et godt råd, lad vær med at importere dem ;)