Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan god SEO betyde!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja her kommer nok noget der jokker på janteloven, men jeg er ligeglad, jeg er nemlig f...... stolt af helt egen lille shop! I 3 år kæmpende jeg en hård kamp for at få gang i shoppen, uden held. Prøvede at købe noget SEO til shoppen, skulle være billigt, der var jo ingen omsætning stort set -> Det blev noget l... ren ud sagt! og det værst - jeg var bunden i 12 mdr. til aftalen! øvøvøv

Efter det havde jeg ikke meget tiltro SEO. MEN, så blev jeg ringet op af nogle af de dyre drenge i klassen. De har set min shop og mente at med det navn (altså shoppens navn), vare udvalg mv., vil den være det perfekte match til dem at lave SEO på. Afviste dem ret hurtigt, for de var ret dyre! og ALT for dyre til mig .. kort og godt!

Men den hoppede de ikke på! De tilbyd en aftale, der for mig var meget svær at sige nej til og efter et par telefonmøder og et enkel personligt møde, indgik jeg en aftale med dem (uden binding!) jeg var godt nervøs, for det stadig mange penge, men jeg viste at hvis min shop skulle have en chance, skulle det være snart.!

OG MAND! Hvor har det virket, jeg er hele tiden med, med alt der forgår, alle tiltag og forslag bliver vendt og drejet, alt kører bare som det skal - og det bedste? Jeg har kunne sætte et x6 foran min omsætning for 2014 ! det er helt vildt i mine øjne og faktisk er shoppen 2x bedre end det mine nye SEO folk havde regnet med, at jeg kunne opnå i år.

Det var været hårdt! og har kostet tid og penge, men det har været det hele værd!

Derfor mit juletip -> spar ikke på jeres SEO aftale :)

 

Det var lige mit spark til janteloven og ja, jeg er f...... stolt af mit 2014 :)

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Kæmpe stort tillykke, hvor er det skønt du har fået succes :)

Og du har helt ret i at det er vigtigt at vælge de rigtige SEO folk. Den billigste SEO pris ender meget tit med at være den absolut dyreste fordi der ingen resultater kommer.

Glædelig Jul og godt Nytår

Mvh Brian

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - stort tillykke til Henrik !!!!

Det kunne derudover også være interessant og  vide hvilke SEO firma der er tale om ???

Hvem vil ikke betale for gode ydelser og godt arbejde ????

Jeg har selv i samme forbindelse sendt mail til trådstarter Henrik

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
OG MAND! Hvor har det virket, jeg er hele tiden med, med alt der forgår, alle tiltag og forslag bliver vendt og drejet, alt kører bare som det skal - og det bedste? Jeg har kunne sætte et x6 foran min omsætning for 2014 ! det er helt vildt i mine øjne og faktisk er shoppen 2x bedre end det mine nye SEO folk havde regnet med, at jeg kunne opnå i år.

Det virker når det gøres korrekt - jeg har selv været på en shop i år som er kommet over X10 i forhold til sidste år og noget af arbejdet er udført så sent på året så det først giver pote næste år.

Super fedt for dig at opleve den type succes.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke med det.

Må man spørger hvilke SEO virksomhed det er du brugte?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skreveti dag kl. 11:22

Ja - stort tillykke til Henrik !!!!

Det kunne derudover også være interessant og  vide hvilke SEO firma der er tale om ???

Hvem vil ikke betale for gode ydelser og godt arbejde ????

Jeg har selv i samme forbindelse sendt mail til trådstarter Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey
tillykke !
Jeg har selv kaste mange penge for mig efter noget seo hvor de ikke overholdt hvad der var aftalt

må vi se din shop og hvem er de dygtige folk som har hjulpet dig ?

Mvh.
Anders

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for alle svar :)

Jeg håber det er OK med admin at jeg lige skriver et link et her, til dem jeg bruger til SEO, ellers må I lige rette i det :) Har kun været tilfreds med dem og de har altid været lette at få fandt i, når man ringer eller skriver - kan helt klart anbefale dem.

http://www.kompetencekanalen.dk/

min shop kan I se på

www.happykids.dk som man nok hurtigt bemærker, er det jo ikke en shop med et mega fedt/nyt design, men det virker. og nu er jeg i den heldige position, at jeg i 2015 ville kunne lave forskellige forbedringer på shoppen (mest på designet) !

Venlig hilsen
Henrik

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du deler din erfaring og tak for linket... altid godt at havde kontakterne til en virksomhed som virker... tråden er ihvertfald kommet i mine favoritter :) god lørdag!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)