Tak for svar. Nej, der vil ikke være nogen form for reklame, kun en debat som vil være meget aktuel for det firma som det var påtænkt at sende opfordringen til. Vil lige sige som erhvervsdrivende er 90% af mine email i min indbakke fra danske leverandører som uopfodret sender mail til os.. Personligt gør det mig ikke noget, sålænge jeg kan trykke på et afmeld link som virker. Der ville være mange gode leverandører som jeg ville været gået glip af hvis jeg ikke havde hørt om dem, men det er måske specielt for min branche... |
Personligt vil jeg hellere have en email som jeg selv kan vælge om jeg vil slette, læse eller afmelde istedet for en irreterende telefonsælger som ikke er til at slippe af med når man har mest travlt (når man er høflig jyde ;-))...
Min servers spamfilter fjerner jo selv ca 95% af alle spam emails som ikke er skrevet personligt til mig...
Det jeg mener er at jeg bruger mere tid på uopfodrede breve og telefonopkald end emails... er det bare mig eller er det blevet lidt skizofrent med at sende emails ???