Ja det var faktisk lidt nørdet |
Det var da godt man kunne hjælpe lidt guru-agtig, er nu nok så meget sagt..
God weekend
Ja det var faktisk lidt nørdet |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Det var da godt man kunne hjælpe lidt God weekend |
Jeg ser til min glæde at google finder bloggen når jeg søger på Vinfordrag og vinundervisning, så langt så godt. Men når jeg klikker ind via. google, har URL'en skiftet navn til http://iloblog.gastrodenmark.com/amdi?Home&category=0 , og så er det jeg tænker. Syntes I det ville være smartere at lave et dedikeret domæne til bloggen? For at gøre det mere google venligt, men er det ikke så godt til en personlig blog, eller? Jeg har tænkt på sådan noget som vinblokken.dk , men kan man sige om det ville have en gavnlig effekt? Hva siger du Jacob. Rigtigt dejlig weekend |
Det lyder, som om du benytter en blog på one.com? Hvis du vil noget med din blog, er der faktisk kun én vej frem: Få dig en Wordpress blog (gratis) og host den på dit domæne. Dermed slipper du - hvis du får bloggen rigtigt sat op - for duplicate content, som er noget rigtigt skrammel. Desværre er det et udpræget problem med de "indbyggede" blogs på et one.com domæne - de ligger både på den ønskede URL og på "iloblog.xxxxx". Derfor ser du faktisk heller ingen professionelle blogs på den platform (håber ikke jeg fornærmer nogen...). |
Så mange kloge mennesker - så mange gode svar. Tak for det! |