Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og sub-domæner?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge folk.

Et hurtigt og sikkert meget simpelt spørgsmål:

kan google se subdomæner? Jeg har fx. min blog http://amdi.gastrodenmark.com , men det ser ikke ud til at man kan finde den via google, ligesom jeg ikke kan finde outlet.amino.dk , eller er jeg forkert på den? læser google kun WWW?

Håber I kan hjælpe

Rasmus 

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 17:34

Hej Rasmus

Google kan godt læse underdomainer.

For at få google til at finde dit subdomaine skal du sørge for at der er links til denne. http://amdi.gastrodenmark.com ¨Så vil google kunne finde den. Du kan evt. oprette en signatur, til dine indlæg her på amino. Som vil kunne hjælpe dig med din synliggørelse

Kan se at du har skrevet en del tekst, hvilket jo er godt over for google. Tog lige et kig på www.gastrodenmark.com/demo hvor din nye side er i flash. Dette er søgemaskinerne desværre ikke særlig glade for, som hvis den var lavet med tekstindhold i stedet.

Held og lykke med det, og håber du kan bruge svaret Wink

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 19:20

hej Jacob. Ih hvor lækkert, det var lige det svar jeg havde brug for:)

Tak

Rasmus 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:25

P.S.: "WWW" er faktisk et subdomæne... Nørdet men sandt.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:41

Det er da godt at man kan hjælpe lidt :-)
Din nye signatur, er ikke opbygget af "gyldige" links men bare tekst hvor adressen er.

Du kan evt. lave et link på ordet "vinsmagning" som så peger ind på din hjemmeside.

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 22:21

Jeg prøver, men jeg kan ikke finde ud af at få links til at virke i signaturen?

Det er vist da en smule pinligt?

Mvh

Rasmus  

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:28

Hvis du markere dit ord, or derefter trykker på knappen  "insert/edit link" som du finder ved siden af punktopstilling med tal.

Så tror jeg du kan få det til at virke?

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 22:58

Oh, endelig fik jeg det til at virke:)

Bør alle mine ord i min signatur pege på bloggen, eller virker det åndsvagt? Det handler vel om at blive set af google med så mange ord som muligt, ikke? 

Rasmus 

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 23:58

Ja det hjælper at pege på siderne med de rigtige ord, hvis du skal have ekstra ud af dette. Kunne du evt. lave så de peger på en underside, der omhandler det ord du linker dertil.

Det vil højne din seo-effekt.

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 07:50

Du er vist da sådan lidt guru-agtig :)

Mange tak for hjælpen, jeg vil arbejde med det i fremtiden.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)