Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

venligst KRITIK min Web Shop! inden vi Re-Designer & opdaterer SEO... + noter der er November rabat !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoer. 

Vi skal i gang med en større renovering af web shoppen - først og fremmest få lavet nyt billed materiale, men der ud over er det tanken at re designe shoppen til det bedre.

For at få det bedste og kritik, kommentarer, ide'er - you name it! er mere end velkommen. Hører gerne fra Jer på Alt fra farve valg til side opsætning.

Modtager også gerne kommentarer på produkter og priser. 

NOVEMBER RABAT KODE : fb 

Med venlig hilsen,

www.mwcreation.net 

http://www.mwcreation.net

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:17
Hej. Jeg synes, den er flot. Det er petitesser, jeg har, og jeg har kun set den på mobilen og har ikke været i undermenuer.
Her fylder xxx rigtig meget.
Hvis alt er økologisk, kunne det fremhæves, inkl. kontrolmyndighed.
Hvem laver det, er det under rimelige arbejdsforhold? I så fald kunne dette også fremhæves.
Menuen har lady i ental, gentlemen i flertal. & virker overflødig, jeg ser pointen ladies and gentlemen. Måske skulle det øverst.
Jeg ville nok også skrive collectionS. Lyder af mere.
Jeg kan ikke lide slides, men sådan er vi så forskellige.

Men overordnet en cool side.

Good luck.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:55

Hej Mikkel 

Synes at I skal påsætte jeres logo i læseretning, før jeres "søgemaskine". Dette giver et bedre blikfang, i forhold til jeres brand, efter min overbevisning. Endvidere synes i skal lave noget call to action ved jeres nyhedsbrev. Fx. "Få det nyeste tilbud før alle andre" eller noget i den stil. 

Held og lykke med "renoveringen" :-) 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:45

@ Jørgen der står MW - ikke xxx Big Smile og tak for pointen. Ellers gode kommentarer, et par stykker jeg bestemt vil tage til mig. Desværre skal økologisk slettes i stedet for fremhæves, den holder ikke på hele kollektion. Jeg har selv gjort mange tanker på hvordan man fremhæver og skaber tillid til kunden - her under er indgangsvinklen arbejdsforhold god. 

@ Simon du har hermed bekræfte (imod mit ønske) at logo skal ud til venstre. Call to action gennem nyhedsbrev er god ide, men det er nok bedre at bruge FB, da der ikke er mange abonnementer på nyhedsbrev Sad 

Hører gerne fra flere, så frem der noget du ikke kan lide Wink 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)