Bruhn slap lidt for billigt.... der var ikke rigtig kød nok på... og måske næste udsendelse de skal forsøge at finde frem til de 100 personer der har tjent penge på clicktrader... måske de skulle hacke sig ind i Bruhns computer... nu ved de jo hvordan man gør...
og måske næste udsendelse de skal forsøge at finde frem til de 100 personer der har tjent penge på clicktrader...
Jeg tænkte noget af det samme, "hvorfor fanden beder Du ikke Bruhn om at fremvise de 100 personer der har tjent godt"
Han skal da ikke slippe afsted med sådan en kommentar uden at bevise den. 100 personer der har tjent 3.600 kroner i timen på Bruhns click trading, det lyder i mine øre usandsynligt.
Synes det er lidt dårlig journalistik, at man ikke har forsøgt at opsætte et interview med ham før man snyder ham ud til sådan en fake stand-up session. Enig med Tommy, det er under bæltestedet.
Jeg synes det var glimrende - hvorfor skulle man ikke svindle en svindler? ... under bæltestedet... det er et sted, han ikke selv har mulighed for, at forholde sig til (både på den ene og den anden måde) ;-)
under bæltestedet... det er et sted, han ikke selv har mulighed for, at forholde sig til (både på den ene og den anden måde) ;-)
Hvis han er sådan en notorisk svindler. Så synes jeg at han måske slap lidt for billigt. Det ville i så fald måske være mere passende at han blev taget med bukserne nede foran åben skærm, ligesom ham SikkerChat konsulenten.
Umiddelbart synes jeg idéen med at hyre Bruhn og klaphatten fra DanLotto til det de normalt gør "uden fare" er perfekt. På den måde kan de aldrig føle sig sikre på, at andre ikke gør det samme en anden gang. :)
Det var da også sjovt at høre, at han kun tager 4500 for en optræden. Det placerer ham da for alvor i bunden at stand-up pyramiden. Hvad er det f.eks. Anden tager? (jeg mener det nærmer sig 50-100k). Jeg selv tager mindst 3 gange så meget som Henrik Bruhn for et skide foredrag - og jeg er ikke engang sjov .... men det er han så måske i virkelig heden heller ikke. Måske tragi-komisk? hehehe