Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation x - jagten på netsvindlerne

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det muligt at det er dårlig journalistik, at man ikke har forsøgt at opsætte et interview med ham før man snyder ham ud til sådan en fake stand-up session.

Men er det da for filen ikke dårligere at en mand på den måde stjæler, snyder og røvrender andre? Angry

Syntes personligt at han slap for nemt!
Martin og Mikkel skulle da have en medalje hvis det var dem der var med til at få dette ud i bedste sendetid. Stick out tongue

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:19

> Martin og Mikkel skulle da have en medalje

Forløbigt er det blevet til en trussel om stævning LOL

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 11:22

Mikkel deMib Svendsen:

Forløbigt er det blevet til en trussel om stævning LOL

Du lyder ikke særlig skræmt, det bliver nok også noget op af bakke for manden.

Det overrasker mig dog stadig at folk hopper i / på bliv hurtig rig vognen. Dem jeg kender der er blevet "hurtig rig" har taget nogle chancer økonomisk, privat, erhvervs mæssigt og typisk sat alt på et bræt i forhold til en ide de troede på. Ofte er det heller ikke gået hurtigt.

Man hvad er rig?

Jeg glæder mig til at høre hvad manden næste træk er..

Thomas Bonde

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:04

> Du lyder ikke særlig skræmt,

Nej, specielt ikke taget i betragtning, at hans advokat lige har trukket sig fra sagen :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:03

Mikkel deMib Svendsen:

Det var da også sjovt at høre, at han kun tager 4500 for en optræden.......  Jeg selv tager mindst 3 gange så meget som Henrik Bruhn for et skide foredrag - og jeg er ikke engang sjov .... men det er han så måske i virkelig heden heller ikke.

1. Jeg synes nu dit foredrag på Iværk07 indeholdt god humor og glimt i øjet.
2. De fleste tjener formentlig mere på at betale dig 3 gange så meget, end på Hr. Bruhns såkaldte svindelnumre.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:05

Mikkel deMib Svendsen:

> Du lyder ikke særlig skræmt,

Nej, specielt ikke taget i betragtning, at hans advokat lige har trukket sig fra sagen :)

Det er sq go' humor - kan man kalde det stand-up (and walk away)? *LOL*

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:12

Personligt synes jeg det sjoveste i programmet var at se, at uanset hvor presset han var, da Spiegelhauer fulgte med ham ned af trappen, så slap han aldrig synes af de 4.500 kr.... Og haps, trods de buttede arme, så fik han fat i dem hurtigere end storken snapper en frø...

Der kommer i øvrigt en udsendelse mere med ham snart. I hvert fald fulgte et tv hold ham rundt i hans lokale SPAR købmand i Balle (lige nord for Silkeborg, red.) - kender dog hverken tv-station eller tidspunkt.

- Jesper 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:23

Conquestador:
Der kommer i øvrigt en udsendelse mere med ham snart. I hvert fald fulgte et tv hold ham rundt i hans lokale SPAR købmand i Balle (lige nord for Silkeborg, red.) - kender dog hverken tv-station eller tidspunkt.

Det er fordi ´´anden´´ er ved at lave en film om Henrik, hvor han skal tabe et hvis antal kg. over en periode. Og efter hvad jeg har fået afvide går det vist ret godt.

Det er derfor han næsten 24 timer i døgnet har et film hold i ´´hældende´´.

Så ved I der ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:15

Hvem er han Henrik Brun og hvad er det lige han har gjort.

Ja ved godt at han er en stor tyk stand up komiker. Kan læse i de ene amino indlæg efter det andet at en masse føler sig snydt.

Men hvad er det han gør/har gjort?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)