|
|
Ja jeg faldt også lige over det i tv-oversigten, og det ser ganske spændene ud.
Bliver sjovt at se Bruhn, det så ikke ud til at han var i form til at blive optaget ![]()
Debat
|
|
|
Ja jeg faldt også lige over det i tv-oversigten, og det ser ganske spændene ud. Bliver sjovt at se Bruhn, det så ikke ud til at han var i form til at blive optaget |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Ja så var Martin og Mikkel da lige med :O) |
|
Nogle der talte hvor mange gange han sagde "Ja" under udsendelsen? |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
Martin var noget mere diplomatisk, end jeg havde forventet :) Jeg synes ikke tricket med at hyrer ham til en falsk standup-session, uden først at have forsøgt at få et almindeligt interview, holder. Den er lidt under bæltestedet. |
|
Ja det var på tide at han blev trukket lidt i medierne - godt gået Martin og Mikkel. Synd at der ikke kom mere ud af det - det kunne have være rart at se ham blive stegt helt færdig. |
|
Synes det er lidt dårlig journalistik, at man ikke har forsøgt at opsætte et interview med ham før man snyder ham ud til sådan en fake stand-up session. Enig med Tommy, det er under bæltestedet. Men jeg synes det var godt, at han kom på TV2 med det budskab i bedste sendetid :) Mon ikke det var Martin og Mikkels fortjenste? (eller måske fordi demib.dk er hit nummer et på google hvis du søger efter "Henrik Bruhn" - og amino nummer 6, hehe...) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
Hey Lagde i mærke til Bruhns ansigtsudtryk, da Morten kom frem..? Han lignede en gris, der ikke kunne beslutte sig for hvilket ansigtsudtryk, den skulle vise. Enten er svindlerne tykke (Henrik Bruhn) eller også er de overpumpet (ham fra DanLotto). Men det var lige en kort kommentar fra min side. |
|
Ville så gerne have set det program - men havde ikke mulighed for det Nogen der ved hvornår det bliver genudsendt? |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard