Synes egentligt at det er ret tydeligt med det link du sender. Det er jo ikke din reelle side du optimerer, men derimod en en ''kunstig'' SEO side som ikke er at finde i din oprindelige struktur, fyldt med underlige links der er svære og læse. Se fx bare URL''en... Hvis dine kunder finder dem, vil det ikke være særligt professionelt (går udfra at der er en redirect på) Hvorfor ikke bare gøre det rigtigt fra starten? Jeg anser den teknik for cloaking, og som ikke værende god SEO skik. På din ''rigtige'' side har du alle mulighederne for at opbygge en struktur der virker både for brugeren og søgemaskinen. Derfor ser jeg ingen årsag til at lave de doorways du gør. I min verden er det noget ''fnidder''. Din volvo retorik er jeg ikke helt med på Afsluttende syntes jeg din bemærkning om deMib var ret off-topic og ret unødvendig. Synes ikke det er særligt tillidsskabende at fremhæve sig selv ved at svine andre til, uanset om man er enig eller ej. |
Det her er virkelig underligt.... Hvor er der en redirect? Hvor er der en cloaking? Hvis du laver en søgning på Google: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-50,GGLG:en&q=Kendte+reklamebureauer kommer den omtalte side op som nr. 1. Det kan du da lige prøve - og slå gerne java og andet fra i din browser. Lad mig så høre, hvilke redirects du finder? Når du konstaterer, at der ingen redirects er, at der ingen cloaking er.... så håber jeg da, at du vil skrive det her i tråden, så andre - der ikke har din viden - kan læse det?
Og med hensyn til mine bemærkninger om Mikkel de Mib: Læs i de forskellige debatter, hvor han - uden tøven - kalder folk der bruger modulet for dumme (jeg bruger det - altså er jeg dum). Han omtaler også os, der bruger modulet, som "stakler". Jeg angriber i øvrigt ikke hans person, men hans metoder at debattere på. Da han - uden for enhver diskussion - er meget vidende om SEO i alle afskygninger, opfatter jeg hans konstante roden rundt i de to forskellige moduler fra ScanNet og hans deraf følgende mange ukorrekte påstande om teknikkerne som særdeles uklædelige. At være meget vidende forpligter - synes jeg.
Da modulet fra ScanNet primært er et system, som folk selv arbejder med, har jeg svært ved at forstå, hvordan jeg skulle fremhæve mig selv? Jeg kender bare modulet, og jeg synes generelt ikke, det er klædeligt, når en virksomhed udsættes for kritik, der faktuelt bunder i ukendskab. Det har været tilfældet i væsentlige dele af kritikken af modulet fra ScanNet. I princippet kunne jeg jo have blandet mig udenom - men på den anden side set er dette forum jo meget besøgt af mennesker, der søger løsninger. Og ScanNet løsningen er en blandt flere - og den virker (hvis ejeren ikke misbruger den - naturligvis). Jeg søger ikke kunder i dette forum specielt, da vi har flere ugers ventetid på overhovedet at se på nye opgaver pt. Så nej - jeg vil ikke fremhæve mig eller andre på bekostning af kritik af Mikkel de Mib - blot gøre opmærksom på, at argumentationerne fra bemeldte herre ikke står mål med den viden og status, han har. Og det er synd og skam.
Da modulet fra ScanNet primært er et system, som folk selv arbejder med, har jeg svært ved at forstå, hvordan jeg skulle fremhæve mig selv? Jeg kender bare modulet, og jeg synes generelt ikke, det er klædeligt, når en virksomhed udsættes for kritik, der faktuelt bunder i ukendskab. Det har været tilfældet i væsentlige dele af kritikken af modulet fra ScanNet. I princippet kunne jeg jo have blandet mig udenom - men på den anden side set er dette forum jo meget besøgt af mennesker, der søger løsninger. Og ScanNet løsningen er en blandt flere - og den virker (hvis ejeren ikke misbruger den - naturligvis). Jeg søger ikke kunder i dette forum specielt, da vi har flere ugers ventetid på overhovedet at se på nye opgaver pt. Så nej - jeg vil ikke fremhæve mig eller andre på bekostning af kritik af Mikkel de Mib - blot gøre opmærksom på, at argumentationerne fra bemeldte herre ikke står mål med den viden og status, han har. Og det er synd og skam.