Jeg har såmænd været glad for de kommentarer der er kommet selvom ingen, heller ikke dit svar, overhovedet besvarer mit oprindelige spørgsmål som går på hvordan man kan teste og sammenligne de forskellige udbyderes hastighed. En ting er rå facts som diskplads, RAM, server CPU osv, men hvordan kan man objektivt teste udbydere op imod hinanden. Jeg er med på at man kan se på nogle af de shops de enkelte udbydere hoster og derudfra subjektivt vurdere hvordan man synes "det kører", og det er da nok muligt at der ikke findes en smartere løsning.
Hvis du læser mit sidste indlæg vil se at jeg har fundet en udmærket løsning ved at købe en virtual server løsning som oveni købet er meget billigere end dit "tilbud". Jeg kender til mange "ordentlige steder" og har f.eks. en shop liggende ved BGsys til kr. 59,- om måneden med fri trafik og 300mb disk som fungerer fremragende med pæn hastighed. Hvis man kun har behov for en enkelt butik kan jeg klart anbefale denne løsning ved BGsys som også yder udmærket support.
I øvrigt vil jeg da for kr. 119,- om måneden hjertens gerne tilbyde at hoste hvilken som helst OScommerce shop med 100mb diskplads og 20gb trafik på min virtuelle server, det lyder som en OK forretning :-))
Til almen info kan jeg oplyse at man ved yourshelter.net kan oprette en virtual server på 8gb diskplads og 300gb trafik for en månedlig pris af ca. kr. 100,- ex. moms. På denne server kan du oprette så mange OScommerce shops, databaser, domæner osv. som det passer dig så længe der plads.
God jul