Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hosting søges

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Hej Brian,

Jeg kan se, at du ikke umiddelbart har været tilfreds, med disse svar du har fået på denne tråd. Hvis du stadig, ikke har fundet et ordentligt sted, kan jeg måske hjælpe dig.

Jeg tilbyder OScommerce hosting med 100 mb, 20 gb trafik, fra 119 kr. ex moms
En af mine kunder har en OScommerce shop, kørende og jeg vil påstå at det kan kaldes forsvarlig hastighed ;-) (www.papirbutikken.dk)

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk for mere info m.m.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:05
webname:

En af mine kunder har en OScommerce shop, kørende og jeg vil påstå at det kan kaldes forsvarlig hastighed ;-) (www.papirbutikken.dk)

Jeg kunne ikke undgå at falde over at IP adressen siden er hosted på, er registreret til Skive Handelsskole. Hostes løsningen på en handelsskole?
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Præcis papirbutikken.dk hostes i Holbæk, vestsjælland. På en TDC Fiber (20/20). Det er nok TDC der har noget udstyr, på den handelskole...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:13
webname:

Præcis papirbutikken.dk hostes i Holbæk, vestsjælland. På en TDC Fiber (20/20). Det er nok TDC der har noget udstyr, på den handelskole...

Det er nok TDC der har glemt at opdatere så - synes bare lige det så lidt bemærkelsesværdigt ud :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Må lige have fat i TDC, så det kan blive ændret.. Men tak, for du opdaget det ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 13:26

Jeg har såmænd været glad for de kommentarer der er kommet selvom ingen, heller ikke dit svar, overhovedet besvarer mit oprindelige spørgsmål som går på hvordan man kan teste og sammenligne de forskellige udbyderes hastighed. En ting er rå facts som diskplads, RAM, server CPU osv, men hvordan kan man objektivt teste udbydere op imod hinanden. Jeg er med på at man kan se på nogle af de shops de enkelte udbydere hoster og derudfra subjektivt vurdere hvordan man synes "det kører", og det er da nok muligt at der ikke findes en smartere løsning.

Hvis du læser mit sidste indlæg vil se at jeg har fundet en udmærket løsning ved at købe en virtual server løsning som oveni købet er meget billigere end dit "tilbud". Jeg kender til mange "ordentlige steder" og har f.eks. en shop liggende ved BGsys til kr. 59,- om måneden med fri trafik og 300mb disk som fungerer fremragende med pæn hastighed. Hvis man kun har behov for en enkelt butik kan jeg klart anbefale denne løsning ved BGsys som også yder udmærket support.

I øvrigt vil jeg da for kr. 119,- om måneden hjertens gerne tilbyde at hoste hvilken som helst OScommerce shop med 100mb diskplads og 20gb trafik på min virtuelle server, det lyder som en OK forretning :-))

Til almen info kan jeg oplyse at man ved yourshelter.net kan oprette en virtual server på 8gb diskplads og 300gb trafik for en månedlig pris af ca. kr. 100,- ex. moms. På denne server kan du oprette så mange OScommerce shops, databaser, domæner osv. som det passer dig så længe der plads.

God jul

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:11
Grunden til at du ikke har fået noget rigtigt svar på dit spørgsmål, er vel at det simpelthen bare er umuligt - der er alt for mange forskellige faktorer der spiller ind. Der kunne selvfølgelig køres en form for benchmarking script på et webhotel ved hver udbyder, men det ville jo ikke give et repræsentativt billede alligevel - hvad hvis man ved den ene udbyder lå på en hel frisk installeret server med få kunder? Eller hos en anden på en næsten fuld server? Måske en kunde på serveren havde ekstremt høj belastning den dag hvor testen foretages?

Det er naturligvis fint at du kan klare dig med en billig virtuel server fra udlandet, men mange har ikke den fornødne tekniske indsigt til selv at drifte egen server, og endvidere så er det en nødvendighed for mange der driver webshop at de kan komme i kontakt med deres udbyder telefonisk døgnet rundt - er deres shop nede, mister de jo hurtigt en masse penge.

Om en løsning koster 9 kr. pr. måneden eller flere hunrede pr. måned er sjældent et problem hvis det er en webshop folk lever af, oppetid er vigtigt og det er derfor sjældent et punkt folk vil spare på (i hvert fald ikke efter de først har oplevet nedetid i længere tid). Forglem heller ikke at dine sider kommer på en tysk IP adresse, med den stigende fokus der er på søgemaskineoptimering vil dette også gøre løsningen uattraktiv for mange.

Min pointe er, at valg af hosting handler om meget mere end blot pris, plads, trafik og hastighed.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:00

Ping de forskellige servere og hoste der skulle have interesse for dig og se hvordan din hastighed ligger til dig.

Supply Chain blæksprutte

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:11

Ping er ikke synderligt retvisende for hastigheden på serveren, du kan sagtens have en meget lav pingtid selvom databaseserveren er næsten helt i knæ pga overbelastning.

Ligesom mange udbydere har valgt at lukke for ICMP, hvorfor man slet ikke kan pinge serveren.     

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)