Det får han heller ikke noget ud af, alle linier idag har stort set samme ping tider og desuden kan båndbreden godt være stor selvom der er høje pingtider, der kan være en langsom router, eller en firewall imellem dig og udbyderen. Du er nødt til at kigge på det som en helhed, vurder hvad de har, udbyder og sammenhold det med konkurrenterne :) |
Sune Christesen:1. Grunden til at du ikke har fået noget rigtigt svar på dit spørgsmål, er vel at det simpelthen bare er umuligt
2. endvidere så er det en nødvendighed for mange der driver webshop at de kan komme i kontakt med deres udbyder telefonisk døgnet rundt
3. Om en løsning koster 9 kr. pr. måneden eller flere hunrede pr. måned er sjældent et problem hvis det er en webshop folk lever af4. Forglem heller ikke at dine sider kommer på en tysk IP adresse, med den stigende fokus der er på søgemaskineoptimering vil dette også gøre løsningen uattraktiv for mange.
1. Jeg tror du har helt ret i at det simpelthen ikke er muligt - desværre.
2. Jeg er stort set tilfreds hvis jeg kan komme i kontakt med min udbyder i de timer af døgnet hvor man på denne side af jorden normalt er vågen. Men jeg vil da også her give dig ret. Yourshelter.net ligger langt fra toppen, hvis support har højeste prioritet, f.eks. mangler der mulighed for tlf. support ved akutte problemer. Det er selvfølgelig en af grundene til den lave pris, så der har jeg prioriteret.
3. Jeg lever af min webshop, men jeg må da ærligt indrømme at jeg er nødt til at holde et meget skarpt øje med mine omkostninger for at det kan hænge sammen, og her er prisen på hosting løsningen slet ikke ligegyldig, desværre :-)
4. Tysk IP i forbindelse med søgemaskiner. Det er noget jeg overhovedet ikke har skænket en tanke. Min shop er jo en .dk shop, så det overrasker mig da en hel del hvis du har ret i at det kan være et problem for mig med en tysk IP adresse. Jeg interesserer mig (naturligvis) en hel del for søgemaskine optimering, har brugt virkelig mange timer på at læse om emnet og er aldrig stødt på dette argument tidligere. Rigtig mange danske netbutikker er hostet på udenlandske servere i alle mulige lande, så jeg må sige at det for mig at se er lidt en "bombe" hvis du virkelig har ret i denne påstand. Det vil jeg således meget meget gerne høre mere om? er der evt. også andre der har viden mht. dette?
Bliv gratis medlem