Hvorfor efter 13 år skal de blokkere dette Jensen navn? Jacob har også brugt mange penge til at udvikle sin koncept. Men jeg vil bar spørge igen: Hvorfor efter 13 år skal de blokkere dette Jensen navn? |
Jeg kan nok være enig med dig i nogle af tingene. Men der er flere ting som efter min mening spiller ind.
1. Det er ikke nogen nye butik som Jacob Jensen har lavet her i sidste månede - Han har eksisteret i 13 år uden der har været problemer.
Har fundet svar på dette - De havde faktisk ikke noget problem med navnet, da det kun var en enkelt der var snakke om.
2. Meget vel, Skov Jensen vandt i retten - Der hvor han fejler groft er ved den håndtering som han, oven i købet personligt, har af sagen. Frem for at træde ud og sige "Dette var en princip sag som vi havde brug for, det var ikke noget med at tryne den lille - Derfor donere vi xxx.xxxkr til at betale sagsomkostninger bla bla bla" - Men nej, udmeldingen blev, ihvertfald forstået sådan, "Vi har rettens ord på at vi vandt - i almindelige dødelige forstår jer ikke på den slags"
Som jeg havde forstået det, så havde der været åbnet 2 Jensens fisk, hvoraf den ene lukkede ned igen... Ved ikke om jeg vil se det som en kæde, men hvis planen var at starte en kæde - Så er jeg helt enig, så skulle navnet skiftes ud. <<<--- Ja det var 3 :)
Bliv gratis medlem