Og det er flot, at du kan kaste om dig med citater, men at overholde reglerne omkring citatskik, det kan du ik, hvilket er ualmindelig dårlig stil.
Er du en sensitiv perfektionist? at være perfektionistisk er ikke det samme som at være perfekt.
Jeg er ikke perfektionist. Men jeg kan give dig originaltekst fra mig:
Vi mener, at frihed er vigtigt både privat og socialt, men hvis ikke vi forener vores ønske om frihed med ansvar, så er det ikke frihed, vi skaber, men begrænsning. Udvikling kan ikke finde sted uden viden. Vi skaber viden der, hvor vi vælger at lære nyt.
Ignorance er vores værste fjende. Derfor ser man en klog leder fylde sit folks hjerter med visdom. Den der fylder folk med intelligens og lærdom er forudseende.
Når folk respekterer hinanden, og den yngre generation respekterer den ældre, så kan alle nyde den gensidige respekt og omtanke. Der findes kyndige og taknemmelige ledere, som har erfaring fra forskellige stillinger, og de kan opnå succes.
Hvor der ikke er respekt, er der ikke forståelse. Hvor der mangler forståelse, opstår der skænderier. Hvor der er skænderier, forsvinder intelligensen. Hvor der ikke er intelligens, er der ingen korrekte handlinger.
Frihed eksisterer ikke uden engagement, og gode mennesker er engagerede i gode ting.
Ægte videnskab går ikke tabt i paradokser. Det løfter sløret og giver det ukendte mening.
Osv. Osv. Jeg kan give dig et par tusind.