Jeg er enig med dig langt hen af vejen, og mit indlæg var også mere generelt, da folk herinde og i almindelighed, ofte tager parti, uden at have forudsætningerne. Denne sag er et godt eksempel, da ingen kender sagens indhold ud over dommen fra Sø- og Handelsretten... At de store bliver tilgodeset, og at de tryner de små med pga deres pengetank, det er sådan set spillets regler. Sådan har det altid været, og sådan vil det altid være. Har man mange penge, har man mange ekstra muligheder, og det gælder i mange aspekter her i livet... |
Kristian:Fashion-Seller:Folk har altid en sjov tendens til, at de vil forsvarer den lille mand mod det store firma, også selvom det betyder, at det koster retsikkerheden.![]()
"Jensen er så udbredt et navn, at en stor restaurantkæde ikke får medhold i forsøget på at få fjernet 'Jensens Fiskerestaurant' fra gadebilledet i Sæby.
Det har Sø- og Handelsretten fastslået i en dom. Men dommerne siger, at der ikke er nogen risiko for, at forbrugerne forveksler restauranten i Sæby med bøfkæden."
"To see what is right and not to do it is want of courage." / Confucius
Hvis du læser mit indlæg vil du se, at alt er skrevet generelt uden at jeg tager stilling til sagen angående Jensens Bøfhus. Jeg kender ik indholdet i sagen, og derfor føler jeg ik rigtig, at jeg hverken kan tage parti eller stilling...
Og det er flot, at du kan kaste om dig med citater, men at overholde reglerne omkring citatskik, det kan du ik, hvilket er ualmindelig dårlig stil. Man må ik bare kopierer tekst fra nettet, og sætte det ind i " " uden at linke til original kilden...