Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye shop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen. 

Jeg vil gerne have noget feedback på vores nye webshop hvor vi  sælger sokker & strømper til billige priser :)

Der er ikke lavet noget SEO på siden endnu men alt andet kunne vi godt tænke os at få noget feedback på..

Link til siden www.gosokker.dk

tak på forhånd!. 

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til at kommentere på alt, men syntes da at det er ærgerligt at i ikke vælge at bruger logoet fra jeres Facebook, da det ser bedre ud end det i har nu.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til logoet, så vil jeg gå stik modsat og sige, at det er godt i ikke bruger det fra jeres FB side - kan meget bedre lide det i benytter i forvejen, forudsat de ikke er skiftet i mellemtiden :)

 

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside. Nem og overskuelig. Jeg har bemærket følgende ved et hurtigt kig:

- Mangler oversættelser når du går til kassen.

- I skal arbejde en HEL DEL med jeres tekster. Der skal meget mere indhold på siderne og der er stavefejl:

Eksempel: "I første omgang sender vi ikke vare til udelandet"

- Sprogligt halter jeres tekster, de er simpelthen formuleret underligt:

"stifteren af gosokker.dk til klage@gosokker.dk og du vil få svar indenfor 24 timer." - Hvem bruger ordet "stifteren"? Det minder om noget, der er oversat i Google Translate.

God tekster betyder meget mere, end de fleste virksomhedsejere går og tror.

DBH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg lagde lige hurtigt mærke til at i et sted skriver at der er 74% bomuld i jeres sokker, men i i bunden af forsiden skriver

"Vi har prøvet at gøre det let for dig, og derfor har vi valgt alle vores sokker som onesize. Vi har sat priserne ned og kvaliteten helt i top, næsten alle vores sokker indeholder 85% bomuld eller derover, men kun 23% polyamid og 2% elastan."

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Djdesigner

Tillykke med jeres nye webshop, dejligt simpelt produkt som man ikke kan misforstå ;-) 

At i har valgt at holde webshoppen simpel er jeg stor fan af, fordi det er perfekt i linje med jeres simple produkt sortiment, altså sokker og strømper. 

I forhold til det grafiske synes jeg i bør overveje at få udarbejdet et nyt logo, da jeg tror det vil kunne løfte det visuelle meget. Prøv eventuelt at få implementeret et slogan, eller et par sokker? Jeg ved ikke om det bare er morgensøvnen der stadig sidder i mine øjne, men synes godt logoet kunne trænge til et højere opløsning også :) 

En anden ting jeg snubler over er disse 4 underside: Om os, Fragt og levering, Returret, Handelsbetingelser. Der er virkelig ikke meget indhold på disse sider, og teksten er spredt hel ud i full screen format. Hvorfor ikke lave en underside hvor i skriver alle 4 punkter i koloner, også eventuelt krydre siden med nogle små ikoner?

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed. Hvordan fungere jeres ønskeliste? :-) 

Held og lykke med webshoppen!

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback, grunden til at vi ikke bruger logoet fra vores facebook er at den relaterer til børn, men vores målgruppe inkluderer også voksene.

searchia:

Har ikke lige tid til at kommentere på alt, men syntes da at det er ærgerligt at i ikke vælge at bruger logoet fra jeres Facebook, da det ser bedre ud end det i har nu.

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har forløbigt tænkt os at beholde det nuværende logo :-)

Allan Hansen:

Med hensyn til logoet, så vil jeg gå stik modsat og sige, at det er godt i ikke bruger det fra jeres FB side - kan meget bedre lide det i benytter i forvejen, forudsat de ikke er skiftet i mellemtiden :)

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken,

Hvad der angår "til kassen" har du ret, der er nogle tekster vi må få rettet.

Udover at rette stavefejl og skrive mere indhold, er det andet jeg burde fokusere på?

Rune Svenninggaard:

Rigtig flot hjemmeside. Nem og overskuelig. Jeg har bemærket følgende ved et hurtigt kig:

- Mangler oversættelser når du går til kassen.

- I skal arbejde en HEL DEL med jeres tekster. Der skal meget mere indhold på siderne og der er stavefejl:

Eksempel: "I første omgang sender vi ikke vare til udelandet"

- Sprogligt halter jeres tekster, de er simpelthen formuleret underligt:

"stifteren af gosokker.dk til klage@gosokker.dk // */ // ]]> og du vil få svar indenfor 24 timer." - Hvem bruger ordet "stifteren"? Det minder om noget, der er oversat i Google Translate.

God tekster betyder meget mere, end de fleste virksomhedsejere går og tror.

DBH

Rune

Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Djdesigner! 
Tillykke med jeres webshop!

Nu er de andre kommet med noget indholdsmæssigt feedback, så jeg vælger lige lidt en anden boldgade, og kommer med noget teknisk feedback.

1. Siden er ikke responsive (!) idag foregår der virkelig meget trafik fra mobiler, tablets og andre bærbare medier, uden en responsive side vil jeg næsten garantere at du ikke får nogle køb fra disse mobile enheder, måske nogle enkelte, men du kan hæve konverteringen på dette punkt væsentligt ved at få lavet dig et responsivt design.

2. Hastighedsoptimering, umiddelbart ser det ikke ud til at der er gjort noget særligt her, der er i hvertfald mange ting der kan gøres, jeg har lige kørt en pagespeed test af jeres forside: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.gosokker.dk%2F&tab=mobile
Og af jeres produkt side: http://www.gosokker.dk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=70

Ellers fin og simpelt site. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)