Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM-virksomhed KasiGroup ny hovedsponsor i Brøndby IF

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er nogle personer, der er i tvivl omkring Multi-Level Marketing / Network Marketing:

1. Virker det...!?
2. Er der nok penge i det...!?
3. Er det lovligt...!?
4. Hvorfor er det ikke mere kendt i offentligheden...!?

KasiGroup (smykker) som er en kæmpestor og ukendt virksomhed indenfor MLM / NM er nu ny hovedsponsor for SuperLiga-fodboldklubben Brøndby IF til et ukendt 3-cifret millionbeløb over 5 år, dvs. mindst 20 millioner kroner om året. Dvs. ca. dobbelt så meget som Carlsberg årligt giver FCK...!?

HerbaLife (kosttilskud), som er en anden international MLM-virksomhed sponsorerer en lang række af kendte sportsstjerner og sportshold verden over, bl.a. Lyngby BK i dansk fodbold samt Aarhus GF i dansk håndbold samt LA Galaxy i amerikansk fodbold (soccer) med bl.a. David Beckham på holdet.

Amway (you name it - everything!) sponsorer bl.a. sprinteren Asafa Powell, som er verdens hurtigste mand på 100 M.
Herudover giver Amway også et 2-cifret millionbeløb til Unicef hvert år.

Og jeg kunne blive ved og ved og...!

Så "JA", virksomhedsformen virker. 
"JA", der er masser af penge i det. 
"JA", børsnoterede topprofessionelle fodboldklubber m.m. bliver sponsoreret og baserer en stor del af deres indtjening på dette, så man må formode at det er på den rigtige side af alverdens love og regler.
"TJAEH", det kommer også mere og mere - sponsoraterne er kæmpestore skridt på vejen frem.

Jeg håber også, at dette indlæg kan være med til at sætte MLM / NM i et lidt mere positivt spotlight...!?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:48

Der tager du fejl. Få betvivler at der er mange penge i MLM. For firmaet og dem i toppen. Men der er intet i fit indlæg der fortæller hvorfor man ikke skulle advare en ven mod at gå ind i en MLM virksomhed som sælger. Hvis pyramidespil blev gjort lovlige ville de sikkert også kunne sponsere store fodboldhold. Det gør det ikke mere fornuftigt at deltage i det.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:10

Jeg kender ikke så meget til MLM markedsføring.. Men må da sige jeg blev overrasket da du skrev at KasiGroup nu er ny hovedsponsor for Brøndby IF =) ..

- Som FCK fan er jeg ikke glad for det ;b ! hehe .. - Så også en tv udsendelse med Kasi Group i går aftes, så ved nogenlunde hvad de er ude på.. (hæng mig ikke op på det) (:

Mvh. Yngvi K. 

Dbh. Yngvi

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:00

TheSecret.TV:

KasiGroup (smykker) som er en kæmpestor og ukendt virksomhed indenfor MLM / NM er nu ny hovedsponsor for SuperLiga-fodboldklubben Brøndby IF til et ukendt 3-cifret millionbeløb over 5 år, dvs. mindst 20 millioner kroner om året. Dvs. ca. dobbelt så meget som Carlsberg årligt giver FCK...!?

På hvilket grundlag kalder du KasiGroup for en MLM virksomhed ?

Jeg kan desværre ikke se sammenhængen, så du må gerne hjælpe mig på vej!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:33

TheSecret.TV:

også, at dette indlæg kan være med til at sætte MLM / NM i et lidt mere positivt spotlight...!?

MLM og NM lider såmænd ikke under mere kritik og negativitet end så meget andet - det er blot en del mere komprimeret og en del mere fokus på det negative aspekt i branchen herpå Amino - som når alt kommer til alt - ikke er særligt repræsentativt for "verden udenfor" iøvrigt - da langt de fleste ivrige kritikere og indlægsholdere er i samme brancher ;-)

Der er en verden udenfor debatforum-kulturen som er noget mere kulørt ;-)

MVH

Lazer

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)