Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes!!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er blevet kontaktet af Postdanmark med besked om, at de fremover vil henvise alle større kunder til os, som skal sende fx plakater i paprør.

Årsagen er, at vores paprør er meget nemmere for dem at håndtere og dermed kan de give deres kunder en bedre service.

Vi har tilmed i dag fået lov til at skrive, at paprørene anbefales af Postdanmark, efter de har testet dem på deres centrale lager.

Bedre anbefaling kan vi vist ikke få :-))

http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=47

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:02

Skulle det så ikke reklameres op. Så det står rundt om på siden istedet for kun i produktbeskrivelsen.

Så det står ude i den lange liste af varer. så læser folk det endnu tidligere i forløbet og der er større chance for at de klikker sig ind på det produkt.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:04

Og forresten også tillykke !

men kan ikke lige få rediger knappen til at virke her på arbejdet.

Så det blev til et indlæg mere.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:34

TILLYKKE!

Det er sørme en god nyhed :)

Mette

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:37

Kanon Smile. Tillykke med det.

Det skal da komme an på en prøve. Jeg lægger lige en bestilling på Jeres webshop på en omgang af dem. Så må vi se om PostDanmark så kan lade være med at ødelægge dem (i så fald skulle det være noget nyt Big Smile).

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:47

Sådan!

Det er også fortjent. I gør et super stykke arbejde - jeg er mere end glad for jeres varer og ikke mindst service Smile

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:48

OK, her er lige en detalje som I nok bør få kigget på:

Jeg går ind på Jeres hjemmeside og bestiller en omgang "paprør". Derefter går jeg til kurven og ønsker at betale. Derefter skal jeg oprette mig som bruger. Men efter jeg har oprettet mig, så bliver jeg smidt til en side som pænt fortæller at jeg nu er oprettet - men jeg kan ikke fange indkøbskurven fra dette sted !! Jeg bliver derfor nødttil at gå ind og vælge en ny vare og så derefter kan se indkøbskuverven med mit tidligere indhold i.
Godtnok har jeg været i gang siden klokken 6 i morgen, men alligevel så burde det ikke tage mig adskillelige klik og hjernevridning for at finde ud af hvordan jeg nu får lov til at købe den vare jeg så gerne vil have.

Det holder ikke. Fra siden hvor der står at man nu er oprettet som bruger, bør I helt klart få lavet et direkte link til indkøbskurven.

Eller ret interessant vareudvalg I har - Det kunne tænkes at MediaMouse kommer til at lægge nogle af sine fremtidige emballageindkøb hos Jer Smile.

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:06

Jesper Norbøll:

OK, her er lige en detalje som I nok bør få kigget på:

Jeg går ind på Jeres hjemmeside og bestiller en omgang "paprør". Derefter går jeg til kurven og ønsker at betale. Derefter skal jeg oprette mig som bruger. Men efter jeg har oprettet mig, så bliver jeg smidt til en side som pænt fortæller at jeg nu er oprettet - men jeg kan ikke fange indkøbskurven fra dette sted !! Jeg bliver derfor nødttil at gå ind og vælge en ny vare og så derefter kan se indkøbskuverven med mit tidligere indhold i.
Godtnok har jeg været i gang siden klokken 6 i morgen, men alligevel så burde det ikke tage mig adskillelige klik og hjernevridning for at finde ud af hvordan jeg nu får lov til at købe den vare jeg så gerne vil have.

Det holder ikke. Fra siden hvor der står at man nu er oprettet som bruger, bør I helt klart få lavet et direkte link til indkøbskurven.

Eller ret interessant vareudvalg I har - Det kunne tænkes at MediaMouse kommer til at lægge nogle af sine fremtidige emballageindkøb hos Jer Smile.

/Jesper

Nej, du har helt ret, indkøbskurven burde være ude til venstre eller øverst på siden eller et sted..

Vi er ved at lave en liste over de ting vi gerne vil have ændret i webshoppen, så vi kan få det hele ordnet.. blandt så der bliver mulighed for at have mængderabat og den slags ting.. Så det kommer helt sikkert også på listen, da du ikke er den eneste der har nævnt det!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:07

jakob:

Skulle det så ikke reklameres op. Så det står rundt om på siden istedet for kun i produktbeskrivelsen.

Så det står ude i den lange liste af varer. så læser folk det endnu tidligere i forløbet og der er større chance for at de klikker sig ind på det produkt.

Jo, det har du ret i.. det bliver rettet om 10 min!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:10

ja for GUDS skyld, lad det ikke være tvungen at man skal være medlem. (medlem af en webshop??!!)

jeg smutter altid når jeg skal til at være medlem.....eller skal det GODT NOK være et godt og enestående produkt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)