Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke Nina :)

Kenneth Boysen:

ja for GUDS skyld, lad det ikke være tvungen at man skal være medlem. (medlem af en webshop??!!)

jeg smutter altid når jeg skal til at være medlem.....eller skal det GODT NOK være et godt og enestående produkt

Jeg er ikke helt enig med Kenneth, det kan måske være en fordel at lave mulighed for ikke at blive medlem, men lad endelig muligheden være der- uden at kende jeres kunder kunne jeg forstille mig at rigtig mange af dem handler gentagne gange hos jer, og så er det rigtig rart med en bruger, så man slipper for at indtaste sin adresse evig og altid. Samtidig(hvis det er muligt) er det rart at når man er bruger/medlem at man kan se alle sine tidligere ordrer og udskrive tidligere fakturaer.

Men endnu en gang stort tillykke
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:34

jamen enig, det var også det jeg mente....tror ærlig talt der ryger en del kunder på at man skal være medlem....det er ihvertfald min erfaring fra min egen shop.

Ja, valgmulighed for begge dele er en skide god service overfor kunden.

Mvh Kenneth

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:36

Og lige et stort tillyke herfra også :) rigtig godt gået

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:02

Kenneth Boysen:

jamen enig, det var også det jeg mente....tror ærlig talt der ryger en del kunder på at man skal være medlem....det er ihvertfald min erfaring fra min egen shop.

Ja, valgmulighed for begge dele er en skide god service overfor kunden.

Mvh Kenneth

Jeg ved ikke helt, hvad du mener med at man skal være medlem?

Altså man skal indtaste sine adresseoplysninger og vælge password og have sin emailadresse som login, er det det du mener?

Det bliver man næsten nød til at skulle..

For det første har vi en funktion i shoppen så man kan se tidligere køb, saldo, om varerne er blevet sendt osv.. Og for at alle andre ikke kan se det, bliver man nød til at vælge password.

For det andet vil vi gerne have lidt "styr" på kunderne - hvilke byer kommer de fra, hvilke varer plejer de at bestille og den slags statistik-ting, og det er nemmest hvis de har et fast kontonummer,som er deres telefonnummer.

Desuden er vores kunder virksomheder, som oftest køber jævnligt hos os, så det er nemmest for dem at have oplysningerne inde, når de skal bestille næste gang..

De oplysninger vi beder om, adresse, tlfnummer, om det er en privat leveringsadresse, osv skal vi jo have under alle omstændigheder.. eneste forskel er, om de skal lave password.

Jeg ved godt at mange siger det samme som dig (og at det også stor i thorborgs bog), men er det ikke mest for webshops til private det gælder? Altså webshops som har mange impuls-køb-salg? Der er ikke så mange som "impuls-køber" et par papkasser :-) Og hvis man vil have papkasserne, så opretter man sig vel bare? Eller er jeg helt forkert på den..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:12

måske du har ret måske ikke, jeg kan kun tale af egen erfaring. Når jeg handler som virksomhednettet er det ikke fordi jeg skal handle det samme sted 100 gange, men fordi min lille virksomhed mangler et eller andet. Og det er her jeg ikke gider at andre har "styr" på mig.

Jeg kan sagtens se det er en god service overfor kunderne der ønsker det, men ikke alle virksomheder behøver vel at handle igen? Også ser jeg ingen grund til at "skræmme" kunder væk...

Men igen det ville være rart at have noget statestik på det....jeg kan kun tale for mig som virksomhed der handler på nettet. Og som webshop administrator der har set forskellen.

Men Nina, jeg ser det lidt lige som hvis jeg tager ned i det lokale papirhus og vil købe 10 blokke a4 papir. Damen i butikken siger, at jeg lige skal have oprettet en konto så det bliver nemmere for mig at handle der næste gang. Jeg siger "nej, jeg har skide tralvt og vil bare handle nu.

"Beklager" siger damen, så kan du ikke handle hos os.

Spørgsmålet er: Hvor stort er det at indfører "direkte til kassen" og prøve det af.

Nå bare en lille ide og min synsvinkel. Desuden er vi røget på noget af et sidespor :)

Mvh Kenneth Boysen 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:55

Kenneth Boysen:

måske du har ret måske ikke, jeg kan kun tale af egen erfaring. Når jeg handler som virksomhed på nettet er det ikke fordi jeg skal handle det samme sted 100 gange, men fordi min lille virksomhed mangler et eller andet. Og det er her jeg ikke gider at andre har "styr" på mig.

Jeg kan sagtens se det er en god service overfor kunderne der ønsker det, men ikke alle virksomheder behøver vel at handle igen? Også ser jeg ingen grund til at "skræmme" kunder væk...

Men igen det ville være rart at have noget statestik på det....jeg kan kun tale for mig som virksomhed der handler på nettet. Og som webshop administrator der har set forskellen.

Men Nina, jeg ser det lidt lige som hvis jeg tager ned i det lokale papirhus og vil købe 10 blokke a4 papir. Damen i butikken siger, at jeg lige skal have oprettet en konto så det bliver nemmere for mig at handle der næste gang. Jeg siger "nej, jeg har skide tralvt og vil bare handle nu.

"Beklager" siger damen, så kan du ikke handle hos os.

Spørgsmålet er: Hvor stort er det at indfører "direkte til kassen" og prøve det af.

Nå bare en lille ide og min synsvinkel. Desuden er vi røget på noget af et sidespor :)

Mvh Kenneth Boysen 

Jeg har det bare ikke sådan når jeg selv handler på nettet.. hvis jeg skal købe fx en bluse, så køber jeg den bare, også selv om jeg skal oprette mig - Jeg handler ikke på nettet for at det skal gå hurtigt, men for at kunne sidde og overveje mit køb i ro og fred, uden at føle mig presset af ekspedienter, og for at kunne læse om hvert produkt og vende tilbage og se på det flere gange, inden jeg køber..  Og som sagt.. eneste forskel om du handler lige nu eller om du skal oprette dig først, er om du vælger et password.. alle de andre oplysninger som adresse osv skal du jo indtaste alligevel, det er kun password der skal indtastes ekstra. Men det kan da godt være det har en psykologisk effekt på nogen..

Jeg kan også bedre se fordelen i at gå efter de tilbagevendende kunder frem for engangskunderne.. men selvfølgelig vil vi da helst have begge dele..

Det gør ikke noget med sidesporet, det er fint lige at få det vendt, for det er ikke noget jeg har tænkt så meget over :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:56

Fantastisk nyhed :)

Tillykke Yes

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:17

Wauw!

Bedre gratis reklame skal man nok lede længe efter...

Mvh.

Caroline

http://manse-film.com

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:40

Her er så lidt mere reklame for Jer:

Jeg bestilte en håndfuld af disse "paprør" fra Jakodan, så vi kunne få prøvet dem af i MediaMouse.
De dukkede så op i dag med PostDanmark.

Vi er allerede ganske begejstrede for dem. De er lynhurtige at samle og virker ganske stabile.
Så det bliver nok dem vi kommer til at bruge i fremtiden i stedet for de traditionelle paprør som fylder af h... til.
Nu mangler vi bare lige at få brugt alle de traditionelle rør som vi har stående....... Tongue Tied.

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:22

Jesper Norbøll:

Her er så lidt mere reklame for Jer:

Jeg bestilte en håndfuld af disse "paprør" fra Jakodan, så vi kunne få prøvet dem af i MediaMouse.
De dukkede så op i dag med PostDanmark.

Vi er allerede ganske begejstrede for dem. De er lynhurtige at samle og virker ganske stabile.
Så det bliver nok dem vi kommer til at bruge i fremtiden i stedet for de traditionelle paprør som fylder af h... til.
Nu mangler vi bare lige at få brugt alle de traditionelle rør som vi har stående....... Tongue Tied.

/Jesper

Jeg er glad for at høre, at i kan i lide dem! Smile

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)