Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med Amino

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
I har jo ret til jeres holdninger.

Big Smile Her vil jeg citere Lasse Rimmer:

"Du har din mening, og jeg har min mening. Og hun har sin mening, og vi har vores meninger, og I har jeres meninger, og de har deres meninger."

- folk, der er gladere for at bøje stedord end for at argumentere.

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået mange opfordringer til at løfte sløret for, hvem der stod bag dette fuptilbud, det vil jeg hermed gøre, det er så op til Amino om de vil slette mit indlæg.

Det drejer sig om [Fjernet af moderator] 2 referencer henviser til firmaerne [Fjernet af moderator] og [Fjernet af moderator]. Snyderiet er så åbenlyst at det næsten

får smilet frem, f. ex. er kontakt email i [Fjernet af moderator] angivet til [Fjernet af moderator], og der er flere grelle smuttere.  Et lille check på Google viser at xxxx  bor i et ganske almindeligt parcelhus med sin mor, [Fjernet af moderator] må så ligge i baghaven.

Konklusion: Det er min egen skyld, jeg ikke havde checket op på disse referencer, inden jeg entrerede med vedkommende, der er trods alt rigtig mange

muligheder på nerttet i dag. Problemet er nok mere udtalt indenfor hjemmesider og IT generelt, hvor mange småbumsede, fastfood-ædende teenagedrenge prøver

at tjene en ekstra skilling.

Som nævnt i mit indlæg fik jeg også et tilbud fra Pakistan. Underligt at ingen har kommenteret på det, jeg troede Amino var et forum, der var til for at hjælpe danske iværksættere, men det er åbenbart acceptabelt og OK.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ericdk2008:

Som nævnt i mit indlæg fik jeg også et tilbud fra Pakistan. Underligt at ingen har kommenteret på det, jeg troede Amino var et forum, der var til for at hjælpe

danske iværksættere, men det er åbenbart acceptabelt og OK.

Hvorfor skulle det være mærkeligt? Èn af de danske deltagere i denne tråd har sin forretning i Thailand, og en af de danskere der har lavet Aminos nyeste grafik har sit forretningssted på Phillipinerne. Der er tale om velrenommerede firmaer/iværksættere.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ericdk2008:
Problemet er nok mere udtalt indenfor hjemmesider og IT generelt, hvor mange småbumsede, fastfood-ædende teenagedrenge prøver


Det tror jeg såmænd ikke - og faktisk sidder der rigtig mange i den alders gruppe og gør et rigtig godt stykke arbejde.

Du skriver i din start indlæg bl.a. .....på grund af nogle flotte referencesider og rosende omtale fra disse firmaer, som viste at vedkommende havde check på sagerne.....

og nu skriver du så - .... Snyderiet er så åbenlyst at det næsten får smilet frem, f. ex. er kontakt email i XXXFIRMA angivet til YYYFIRMA, og der er flere grelle smuttere ...

kan så kun (desværre) more mig lidt over at du så forsøger at høste dig sympati og aversion mod firmaet -

De har da med det du har vist - hvad de kan og magter - og for nogen er det sikkert ok -

PS Der er ikke noget galt i at bo i et parcelhus - dem findes der også nogle rigtig store og dyre af - så pas på hvis det er din reference ramme -

PPS Jeg må så desværre revurdere og vedkende at det billigste bud kan godt være det dårligste - nu hvor jeg har set hvad du har vist os -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din leverandør som også leverer unikke design og søgemaskineoptimering benytter sig selv af en standardskabelon fra wordpress og kan ikke stave til Google?

Her er det tilladt at sparke sig selv over skinnebenet, og ikke skyde skylden på Amino :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ericdk2008:
Har fået mange opfordringer til at løfte sløret for, hvem der stod bag dette fuptilbud, det vil jeg hermed gøre, det er så op til Amino om de vil slette mit indlæg.

Hej med jer.

Undlad venligst at hænge navngivne firmaer og personer ud.

Det er i strid med Aminos regler.

På forhånd tak.

Et indlæg i denne tråd, som er i strid med Aminos regler, er anonymiseret.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ericdk2008:
Som nævnt i mit indlæg fik jeg også et tilbud fra Pakistan. Underligt at ingen har kommenteret på det, jeg troede Amino var et forum, der var til for at hjælpe danske iværksættere, men det er åbenbart acceptabelt og OK.

Der sidder danske iværksættere mange steder på kloden. Så det er der som udgangspunkt altså intet problem i.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ericdk2008 - jeg synes nok den med småbumsede fastfood ædende teenage siger lidt mere om din indstilling til unge end den siger om de unge. Bumser er vel den ubehagelige del af være teenager hvis man er ramt, men mit indtryk af teenagere generelt er nok noget mere nuanceret - lige fra nogen jeg godt kunne finde grimme ting at sige om, tll en masse der passer skole og ved siden af prøver sig frem med iværksætteri

Jeg finder ikke noget sted, at der står at Amino er for at hjælpe danskere specielt - og hvis en dansker får hjælp af en fra Pakistan og i øvrigt er glad for det, så er det jo ikke så meget pakistaneren der er et problem, men at vi måske ikke altid kan følge med.

Der er nok ikke meget af det tøj vi går med, som er fremstllet af danske syersker - verden er international og den gode nyhed er, at vi trods vore åbenlyst høje omkostninger, har overskud på handelsbalancen, så vi sælger mere til udlandet end de køber fra os.

Vi skal ikke tro kan bekæmpe internationaliseringen med rene køb dansk kampagner, men tværtimod finde vore egne nicher hvor vi forsat kan tjene penge og tilpasse vor overordnede politik til konstant nye tider. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mustansar XXXXX
skypeid: XXXXX
0092 XXX XXXXX

lyder ikke særlig dansk eller hva'?

[Indlæg modereret af moderator]

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ericdk2008:

Mustansar Ali Khan
skypeid: mustansar.ali.khan
0092 300 4282693

lyder ikke særlig dansk eller hva'?

Hvorfor er det et problem du har fået et enkelt tilbud fra en pakistaner?

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)