Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med Amino

Side 4 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Jeg vil gerne gentage et råd jeg efterhånden har givet mange gange. Når det kommer til webudviklere, håndværkere, massører og alt muligt andet, så sørg for at få nogle anbefalinger.

På den måde er der jo ingen nystartere der kan komme ind på markedet!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Thomas Frost:
Jeg vil gerne gentage et råd jeg efterhånden har givet mange gange. Når det kommer til webudviklere, håndværkere, massører og alt muligt andet, så sørg for at få nogle anbefalinger.

På den måde er der jo ingen nystartere der kan komme ind på markedet!

Men nu er det jo heller ikke det tråden handler om :-) Det handler om hvordan man undgår at blive snydt.

Så kan man lave en tråd omkring hvad nystartede kan gøre for at tiltrække kunder, og der er MASSER af ting.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

John, du skriver:"
Jeg har ikke læst hele tråden, men synes måske stadigt godt Amino kunne ha et rating system for folk der udfører opgaver for freelancer. Der vil stadigt kunne være uretfærdigheder i ratings, men selve viden om, at man når arbejdet var udført kunne få et antal stjerner eller andet - måske lige frem en kort tekst i stedet - med ret til kort svar fra freelanceren - kunne måske godt holde de mest useriøse lidt på sporet".
Hvis du tjekker Amino Freelancer en gang mere, og eksempelvis ser Dorthes profil, vil du opdage, at ratingstjernerne allerede eksisterer. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
På den måde er der jo ingen nystartere der kan komme ind på markedet!
sådan er det jo - nystartede virksomheder skal over en hurdle i forhold til referencer. Det er derfor de må indkalkulere det at være billigere med de første opgavet og aftale at de mod at yde noget særligt til prisen (hastighed i arbejde/osv) modtager en positiv reference.  Det er også en mulighed at nystartere indgår en tydelig aftale, men ikke får penge up-front.

Det er en startomkostning helt på linie med alle andre startomkostninger - Trøsten er, at nystartede så ofte har færre udgifter - sidder hjemme - ikke har ansatte osv  men der skal sættes penge af til at løbe enhver forretning igang

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Hvis du tjekker Amino Freelancer en gang mere, og eksempelvis ser Dorthes profil, vil du opdage, at ratingstjernerne allerede eksisterer. :-)

Men nu er der også de situationer, hvor vedkommende opgaveløser er på Freelancer, også med "fine" anmeldelser.

Men pågældende opgavestiller har ikke udbudt opgaven igennem Freelancer, så kan vedkommende opgaveudbyder vil ikke evaluerer igennem Freelancer systemet ??? Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Hvis du tjekker Amino Freelancer en gang mere, og eksempelvis ser Dorthes profil, vil du opdage, at ratingstjernerne allerede eksisterer. :-)
sorry - jamen det er jo bedre end intet - måske alligevel overvej kort tekst med mulighed for svar fra freelancer, men erkender jeg kunne jo godt ha checket inden

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Louise Lamberth - Tekstfokus:
men så er det bare endnu vigtigere at tjekke

Wink Hvad vil du have man skal tjekke ??

- Når man ikke vælger billigste tilbud

- Når man bliver præsenteret for falske referencer

- Når man tjekker CVR nummer

Hvad er så tilbage Wink

Hvis jeg skulle finde eksempelvis en professionel webleverandør (uden anbefalinger) ville jeg prøve at tjekke:

  • Om personen arbejder fuld tid eller på hobby basis
  • Om priserne svarer til en person der arbejder på fuld tid. Dette punkt er hvor de fleste fejlvurderer efter min mening. Der er mange der tror de kan få professionel hjælp fra en fuldtidsprofessionel til f.eks. 150 kr. i timen. Jeg har indtil nu aldrig set det med succes i praksis.
  • Hvor lang erfaring personen har indenfor området
  • Hvem personen evt. arbejder sammen med, er det andre fuldtidsprofessionelle der kan deres kram.
  • Om personen står frem med navn og billede.
  • At CVR-nummer og kontooplysninger er synlige på hjemmesiden

Det er ingen garanti for man ikke bliver snydt, men med anbefalinger og lidt ekstra research på kommende samarbejdspartnere kommer man meget langt.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger tit Aminomedlemmer til at få løst forskellige opgaver, og er der én ting jeg kan konkludere, - så er det at prisen ikke er garanti for noget som helst.

Det er egentligt også naturligt nok, for hvis ikke man selv tror at man er den bedste, - hvem skulle så?

På den anden side, så er Amino jo et sted hvor nyetablerede også skal have en chance. Der kan findes rigtig mange talenter blandt de unge mennesker her på Amino, og som forretningsmand er det jo egentlig bare at regne plusserne og minusserne sammen, - og så se om det kan svare sig.

Er jeg blevet skuffet? Jo, da! 

Er jeg blevet glad for udførslen af en opgave, og så fået lige lidt mere? Også I dén grad :-)

Sådan har det jo været siden postordredagene i de gode gamle dage, hvor man måtte erkende at papir nogen gange er taknemmeligt. Nu er det så bare hjemmesider der kan give sig ud for noget de ikke er, - og det hører vel egentligt bare til livets realiteter, gør det ikke? Amino eller ej :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
(tidligere også svaret til Allan - der nu forsøger at padle sig ind til land igen efter han har erkendt at den ikke holdt vand ....Big Smile  )

Sludder Per Krabbe, du tager min tekst ud af content, jeg forklare dig bare hvad jeg mener!! Så behøver du ikke koge flere kartofler på den Big Smile

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Man får hvad man betaler for. Men jeg ved godt det er en ilde set holdning her på Amino.

Hold nu kæft, rent ud sagt.

Jeg har set masser af unge friske mennesker starte op med billige tilbud på Amino, og levere fremragende resultater.

Omvendt har jeg hørt om folk som har betalt 20-40.000 for en Prestashop, som blev lukket ned kort tid efter, fordi leverandøren ikke 'havde råd til' at betale for sine servere. Men mod en 'beskeden' forudbetaling på 10.000 kunne de åbne shoppen igen.

- og alt muligt derimellem.

Så nej, man får sjældent hvad man betaler for.

Side 4 ud af 8 (75 indlæg)