Haha....Nu bliver det sgu for sjovt.... Din store mentor og medejer inviterede selv mig og en kollega ned og se Jeres kontor. Men det kommer sgu ikke bag på mig at hele ideen med din mentor (nævner ikke navne da det er mod mine principper) inviterede mig var at få det på video. Det er sgu for grineren.
Gider ellers ikke gå dybere ind i denne tråd...men hvis kvaliteten er blevet så meget bedre siden jeg stiftede bekendskab med din mentor...jamen så er det jo bare fedt for jer.
Håber trodsalt det bedste for jer da konceptet er godt med de rigtige folk...
Ikke flere indlæg i denne tråd for mig...
|
Rolig nu, drenge - måske kan jeg komme jer begge til undsætning.
Jeg har selv planer om at få produceret nogle gode kvalitets T-Shirt, som jeg agter at sælge videre til forhandlere, fortrinsvis i Danmark.
MEN, jeg vil gerne kunne stå inde for den gode kvalitet, som kunderne betaler for produktet.
Har tidligere fået tilsendt prøver, hvor pasformen og trykket, efter få dage, ikke var noget at skrive hjem om. Jeg er naturligvis indforstået med at kvalitet og indkøbsprisen hænger nøje sammen.
Har, med stor interesse, læst de forskellige tråde i dette forum omkring T-Shirts og kan se at der er mange om buddet!
Uden at have det store kendskab vil jeg nok teste " Direkte Tryk" og Broderi, som signaliserer kvalitet, efter min mening.
Så, Drenge ( ikke kun forbeholdt Martin & Laysen) - jeg vil gerne objektivt teste jeres forskellige produkter, omkring kvalitet, tryk, pasform, vaskeanvisning, udseende, indkøbspriser m.m. og vil efterfølgende orienterer Amino brugerne omkring resultatet og min bedømmelse af produkterne.
Testen & bedømmelsen vil naturligvis være uden beregning for alle parter - I har alt at vinde og meget at tabe![]()
Det kunne jo, for jer, udarte sig til en ny kunde?
Så stop mudderkastningen - det er jo EF dag i dag ( Endelig Fredag ), smil, tænkt positivt - glæder mig til at høre fra jer.
De bedste velmente hilsner![]()