Vi kan hjælpe dig både med specielproduktion og tshirt + fleecetrøjer er også muligt. Send en mail med så mange oplysninger som muligt så skal vi få lavet et tilbud til dig.
Laysen: En kommentar til dit site ondart.dk, du sælger en t-shirt med trykket "Det er kun en dårlig tømrer der der ikke kan åbne en øl med en tommelstok". Tommestok staves uden L.
Jeg håber ikke at du har fået trykt for mange shirts...
Har lidt samme "problem" som den herre på 16 der startede denne tråd, jeg har en lille virksomhed hvor vi sælger streetwear, vi vil nu så småt prøve at lancere vores eget koncept, og det skal starte med t-shirt, med tryk på bryst og ryg.
Jeg forestiller mig at der i første omgang bliver lavet 5 af hver (s-m-l-xl-xxl) og så tager vi rundt til vores forhandlere og ser hvad de syntes om konceptet, for en ting er at tegne og fortælle dem om vores genial (set fra vores side) koncept, noget andet er at stå med produktet, mens man tegner og fortæller...
Selve konceptet og trykket kan vi tale nærmere om privat, man er vel lidt paranoid, eller....
Hvis man får trykt tshirts med eget design hos et tekstiltrykkeri, vil tshirten jo allerede have et mærke i nakken med f.eks. Hanes, Fruit of the loom eller andet.
Hvis man nu gerne vil have sit eget mærke i tøjet, er det så lovligt at fjerne det oprindelige og erstatte det med sit eget?
Der er flere af jer der vil sælge streetwear... I er vel også interesserede i at få jeres egne mærker bag i tøjet.
Hvis vi nu snakker unika. F.eks. en secondhand bluse med unikatryk på så det er et "nyt værk"... må man så?
Det bedste af det bedste naar det kommer til toej, tryk og embroderinger. De helt klart bedste jeg har set er japanere
Jeg er ansvarlig for produktionen af det svenske "streetwear" maerke Cicatriz. Vi har produceret hele deres kollektion her i Shanghai og ved det opnaaet et meget bedre resultat end muligt i Danmark. 1 den materiale kvalitet vi leverede er naermest ikke tilgaengelig hos T-shirt tryk forretninger i Danmark, og hvis man vil have den produceret fra scratch saa alt for dyr og saa nummer 2 vi bruger en japansk tryk og broderings fabrik der leverer det bedste. I den her brance er de bedste helt sikkert japanere. Vores fabrik producerer blandt andet ogsaa maerker som Burberry og A bathing Ape fordi de er de bedste.
har du lyst til at se Cicatriz kollektionen saa kig paa www.cicatriz.se og kig under shops og led paa de listede internet shops.
Jens
Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.
Det lyder rigtig spændende. Jeg kan som forbruger bekræfte at A Bathing Ape-tshirts er kvalitet. Det er klart de bedste tshirts jeg har ejet. Kraftig kvalitet, der kan tåle jeg ved ikke hvor mange ture i vaskemaskinen.
Du skriver at I benytter en japansk fabrik og samtidig at det bliver produceret i Shanghai. Hvordan hænger det sammen?
Kan du evt. give nogle priseksempler.
Noget helt andet: er der nogen der ved om der findes danske trykkerier, der leverer tryk på tshirts af mærket American Apparel?