Problemet er, at jeg er 16 år, hvilket sjovt nok betyder, jeg ikke har den vilde startkapital og fx ikke lige kan smide 25.000 kr. i en ide, som jeg ikke er sikker på, kan give overskud. Mit krav - så om sige - til "producenten" er ordentlig kvalitet. Jeg har kigget på diverse sider, der tilbyder tryk fra 1 stk. - problemet er dog, at kvaliteten er yderst ringe. Jeg havde forestillet mig noget i retning af den kvalitet og det design, som Samsøe Samsøe''s tøj (ved ikke, om det lige siger jer noget Sidst men ikke mindst, skal jeg have lavet tøjet i en ret speciel farve (se link nedenfor) som udgangspunkt - da det er en vigtig del af hele konceptet. Tøjet skal selvfølgelig både udgøre en herre- og damemodel. Selve trykket kan ses her. Måske virker det umiddelbart "plat", men især den lidt yngre målgruppe (12-16 år), har været begejstret for det. Well, håber i kan hjælpe mig lidt på vej |
God ide Magnus
Jeg tjente selv mine førest selvstændig penge ved at lave T-shirt.
Lidt praktisk information:
Hvis du ikke har nogen penge så start med at lave 3 forskellige, det kan du få gjort for 50 kr. stykket. hvis du ringer lidt rundt, prøv at skriv " tekstil trykkeri " inde på www.krak.dk, her kan du finde 500 potentielle leverandøre, ring til MINDST 10 så vil du opleve at du for en Stor prisforskel.
Få en prisliste fra levrandøren hvor der står hvad du skal betale for 10,100,120 stk. Derefter lave du din egen prislist du kan give til dine potentielle kunder.
Så tage du dine 3 prøver rundt til de butikker du tror vil købe dem, viser dem prislisten. Lav også nogle ordre seddler, du kan udflylde sammen med kunden.
få kunden til at betale når du lever varen, så kan det godt være at han køber et mindre parti, men du får hurtigt gang i omsætningen.
Jeg har selv gjort noget der minder meget om det.
held og lykke.