Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelthen bare den bedste: Grandholm IT og PC Support

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:

Så er der vidst nok spam for den her omgang? 

Nu kan jeg altså ikke lade være med at kommentere Mcsolution.

Du sår tvivl om en anden bruger som modtager lidt ros, og bagefter fremhæver du dit eget firma som det eneste der duer....

Så gør vi lige den færdigt... Din egen side, mcsolutions, starter med lige at vise 32 valideringsfejl.... Ikke skide smart, når man her fremhæver sig selv som en konge indenfor programmering, med Php som speciale.

Hvis i er så gode til Php, så lad lige os andre høre Hvilke dele af Typo3  i f.eks. har bygget? Ingenting, vel? 

Lad nu vær med at få ondt bagi fordi andre får ros, uanset om du er enig i det eller ej.

Bare lige et surt opstød herfra.... 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:15

hov-hov, mcsolutions har ikke stillet spørgsmålstegn ved indlægget autensitet. Han har blot kommenteret at der blev reklameret temmelig voldsomt - hvilket jeg er helt enig med ham i.

At en taknemmelig kunde gerne vil gøre opmærksom på sin glæde er ok, men Diva indlæg (i flertalsform!) ligner snarere et reklamefremstød i MLM-stil - og så virker det altså stik modsat!

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 15:53

Jeg kan jo ikke undgå at undre mig over den meget flotte underskrift som mcsolution slutter af med. Det er mest den jeg hentyder til i mit "sure opstød"

Man kommenterer et indlæg med at der gøres reklame for et firma, og slutter så selv indlægget af med at gøre opmærksom på sit eget firma...

Hvis man selv kommenterer sådanne indlæg, og kritiserer andre, må man da også være forberedt på selv at få nogle kommentarer med på vejen... Og når man så oveni købet reklamerer for at være blandt de bedste på markedet vedr. programmering, så må man altså have lidt mere at have det i...

Virker det særlig smart, eller er det bare mig der har mistolket dette?

Hvis det er, undskylder jeg naturligvis, men mener ikke at det er tilfældet...

God weekend... Big Smile 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:57

1. Hvis man undre sig over mit navn står som registrant, er det fordi hun hoster hos mit firma. I aftalen står jeg for domænet, netop for at hun som kunde ikke skal tænke over det. En regning, det er det... Det fremgår dog af kontrakten, at hun ejer domæne.

2. "Designet af Hillinger media " er fordi det er Hillinger media der har lavet designet (troede det var rimlig åbentlyst)

3. Hvis det var mig, ville jeg nok ikke stave mit eget firma forkert ?

Men jeg vil gerne vide, hvad der menes med " et reklamefremstød i MLM-stil". Jeg har aldrig hørt om udtrykket.

vh

stefan granholm 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:17

Outdoor: På amino.dk er signaturen givet fri, så længe den ikke er 200 linjer lang og fyldt med billeder og animerede GIF'er. Man må reklamere som man ønsker, og signaturen skal ikke betragtes som en del af et indlæg. Jeg er ikke enig med Mikkel i at indlæggene fra Diva er spam, da de trods alt ligger tæt på hinanden. Sidste indlæg lægger hun formentlig bare for at rette op på stavefejlen, der gør at hendes links i første indlæg ikke virker - det betragter Mikkel som spam, hvilket er årsagen til hans indlæg. Hans signatur skal dog ikke betragtes som andet end netop det - en signatur, der følger forummets regler. 

Granholm IT og PC support:

Men jeg vil gerne vide, hvad der menes med " et reklamefremstød i MLM-stil". Jeg har aldrig hørt om udtrykket.

Divas første indlæg får desværre karakter af varm-lufts salgssnak, hvilket formentlig er årsagen til at amino-folket reagerer som de gør. Anbefalelses-indlæg er yderst velkomne, men man skal tænke grundigt over tonen, så den ikke lægger sig for tæt op ad fanatiske MLM-sælgeres indlæg, hvor de reklamerer for GIB, AGEL, Amway og hvad de nu ellers sælger.

Det er formentlig ikke Divas intention af få indlægget til at lyde sådan, men sprogbrugen, ord med fed osv. er desværre noget mange amino-brugere efterhånden har opdaget er en MLM'ers foretrukne måde at sælge på. 

Bortset fra det er jeg personligt altid glad for at se indlæg i denne stil. Uanset hvordan de er formuleret og fremstår, er der altid en glad kunde bag, og det kan man jo kun være tilhænger af. Godt arbejde, Granholm. :)  

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 18:22

Jamen hvis det er tilfældet med den signatur, må jeg jo æde mine ord i mig igen. Synes bare at det virkede påfaldende.

Men ud over dette, kan jeg nu ikke se noget "spam" i at én bruger roser en anden... 

Men god weekend til alle, uanset sprogbrug, MLM-stil osv. Zip it! 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:32

Hej Stefan,

Din virksomhed er sikkert reel nok, omend dine priser er utroligt lave. Det undrer mig ikke, at der bliver stillet spørgsmålstegn ved om der er tale om gode råd eller reklame når der bliver postet 3 indlæg i træk der stort set kun indeholder dit firmanavn.

1. Jeg mener ikke, at det er normalt at skrive sig selv på som ejer af domænet, når man hoster det. Kender du forskel på registrant, fuldmægtig og betaler? Det er jo ikke for sjov, at man kan være registreret på et domæne på 3 forskellige måder hos DK Hostmaster. Kender ikke andre hostingselskaber der gør sådan - udover et dansk selskab, der fik så meget dårlig omtale og så megen modgang, at man var nødt til at lukke. Kan ikke huske navnet, desværre.

2. Det behøver jeg vidst ikke kommentere - jeg kender godt forskel på en designer og en programmør :)

3. Grunden til, at det er mistænkeligt, beskrev jeg i sætningen lige før jeg skrev 1. Smile Hvis det ikke er dig selv kan du selvfølgelig ikke gøre for det, og jeg lader personligt tvivlen komme dig til gode og kommenterer det ikke yderligere.

Et reklamefremstød i MLM-stil betyder nok et reklamefremstød, der er rimelig overdrevet. Det er ihvertfald mit indtryk, at de fleste MLM-folk ikke lægger fingre imellem for at sælge deres produkter. Om de så skal svindle lidt med brugerprofiler eller lignende rører dem ikke Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:46

Outdor: De HTML Fejl der er på hjemmesiden skal du være velkommen til at henvende dig til vores grafiker med. Det er nemlig indenfor hans ansvarsområde. Men 32 ligefrem lyder da lidt voldsomt kan være jeg lige skal tage en snak med ham.

De andre spørgsmål har du vidst fået svar på :)   

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 19:55

Hey Mikkel.

Ja, jeg ved godt det er Html-fejl, men som et team arbejder man vel lidt sammen Big Smile
Og ja, der er 32 valideringsfejl, alene på forsiden. Godt nok småting, men de er der... Så måske du lige skulle tage en snak med ham Tongue Tied Det er jo småtingsafdelingen som ikke tager lang tid at rette op på, men virker uheldigt for et firma der skal lave løsninger til andre...
Og ja. Jeg har fået svar på resten, og taget det i mig igen...  Så undskyld hvis du følte dig overfaldet eller misforstået Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:46

Hej, og tak for de mange informative svar...

Syntes nu ikke mine priser er billige, men tager det som en god ting Smile .

Og så tror jeg hvis, at jeg har fået forklaret min side også.

Men jeg var ikke klar over det med dk hostmaster. Fremover vil jeg opfodre kunder til selv at oprette domæne hos dk hostmaster. Tænkte bare, at det var en god service for kunderne. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)