Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelthen bare den bedste: Grandholm IT og PC Support

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diva og Granholm

Spam.... No spam...... Hakken og billige priser...... Alt dette blander jeg mig ikke i.

Men jeg vil gerne sige at jeg bliver glad når jeg ser nogen har brugt en af Amino folkene, og bagefter har været godt tilfreds. Det viser at vores netværk virker, og det gør mig altid glad at se når nogen kan rose hinanden. Big Smile

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:06

Outdoor: Det er helt fint du er skam også fuldt ud tilgivet,  havde heller ikke forestillet mig du var ude på at lave ballade. Og nu kan jeg jo også se at du er ny her så det giver nok pænt god mening altsammen :)  ... desuden snakkede jeg lige med en af mine programmører som snakkede om at lave vores template om til XHTML 1.0 ... så burde validatoren gå lidt mindre amok :)

Og ja Hans det virker det her, vi kan både rise og rose hinanden herinde det er dejligt. Jeg har fået lavet visitkort fra en herinde og diverse andre småting og har fundet et par enkelte gode samarbejdspartnere så ja det virker :)   

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:09

Granholm IT og PC support:

Hej, og tak for de mange informative svar...

Syntes nu ikke mine priser er billige, men tager det som en god ting Smile .

Og så tror jeg hvis, at jeg har fået forklaret min side også.

Men jeg var ikke klar over det med dk hostmaster. Fremover vil jeg opfodre kunder til selv at oprette domæne hos dk hostmaster. Tænkte bare, at det var en god service for kunderne. 

Hvis du selv er oprettet som registrator hos DK-hostmaster kan du sagtens selv registrere et domæne med dig som betaler og kunden som registrant.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:21
Hvis du selv er oprettet som registrator hos DK-hostmaster kan du sagtens selv registrere et domæne med dig som betaler og kunden som registrant.

Jeg synes godt nok tråden her er ved at være alt for off topic, men vil alligevel lige nævne at det ikke kræver at man er registrator - det kræver blot at man anvender en registrator der giver en mulighed for at definere det som ønsket.
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:33

Mattias og David har åbebart den samme opfattelse af MLM-reklamer som jeg har for de har fint forklaret, hvad det var jeg mente med det.  :-)

Bortset fra de, så mener jeg da ikke at du skal have skæld ud for at dine kunder er tilfredse, Stefan. Min kommentar var rettet mod Divas måde at fremhæve dit firmanavn ud i det groteske som jeg opfattede som noget der tangere spam. Desværre smitter det jo lidt af på dig også, når pludselig bliver mistænksomme og tror der er lusk med i spillet. Men det var altså ikke det jeg mente med mit indlæg.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:38

Bare i orden morten, og tak for det med dk hostmaster..Havde ikke lige den store erfaring med dk hostmaster, så købte jo bare Smile

Man lære hele tiden, og så syntes jeg det er dejligt, at en kunde bliver så glad for den hjælp jeg giver... 

Jeg siger tak til alle, og syntes vi skal stoppe tråden her. Hendvend jer dog gerne via PB hvis der er noget i vil spørge om. Big Smile

vh stefan

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:44

Mattias Skovhøj:
Kender ikke andre hostingselskaber der gør sådan - udover et dansk selskab, der fik så meget dårlig omtale og så megen modgang, at man var nødt til at lukke. Kan ikke huske navnet, desværre.

Det der var med det firma var jo netop, at kunderne ikke ejede deres eget domæne, da hosting selskabet har registreret em selv som ejer. Dette er også ulovligt om det er sket tilfældigt eller ej. Det firma som registrerer et domænenavn må mig bekendt ikke stå som ejer af det, hvis det registreres for en kunde, er der andre der har en anden opfattelse ?

mvh

Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:48

Granholm IT og PC support:

Men jeg var ikke klar over det med dk hostmaster. Fremover vil jeg opfodre kunder til selv at oprette domæne hos dk hostmaster. Tænkte bare, at det var en god service for kunderne. 

Og hvordan vil du gøre dette ? Det kan kunderne IKKE, det skal ske igennem en forhandler, som er godkendt af DK Hostmaster.

Granholm, det er ok at du vil hjælpe kunderne, men når du ikke har sat dig ind i hvordan du registrerer et domæne, så lad vær og lad dem som ved noget om dette tage sig af det.

Jeg siger ikke, at det er mig, men du skamroser selv dig selv og nu viser det sig at du ikke ved hvordan et domæne skal registreres, dette er jo en fodfejl af dimensioner.

Mvh

Mogens Jørgensen

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)