Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugernavne der giver seriøsitet

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg ændret mit navn til mit fulde navn :-))

Er da også en del 'federe' at kende personen der svarer på ens spørgsmål - istedet for kun at vide det bare er "hans" eller "hanne". Når folk besvarer tråde herinde er det vel fordi de har en viden om hvad spørgsmålet gik ud på.

Så at stille et spørgsmål om fradrag, også få et svar fra "hanne"... hvem er hun? er hun kompetent til at besvare mit spørgsmål?

Så ville jeg afvente svar fra en person jeg vidste var kompetent til at svare på mit spørgsmål. Så synes at Mette's pointe er fornuftig og giver mening.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:37

Hans:

Jeg har megen glæde af amino, men ønsker netop ikke at samarbejdspartnere og lign

skal delagtiggøres i mine tanker.

Jeg har faktisk rigtig megen glæde af, at folk er delagtiggjort i mine tanker.
Det giver både kunder, leverandører og gode kontakter.

Men hvis andre har det anderledes, er det helt fint for mig, at de stiller sig an som annonyme. I kan jo altid komme frit frem senere.

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:28

Jeg sagde ikke DU er, jeg sagde at DET er - at jeg føler handlingen er tarvelig og useriøs er en følelse i MIG og slet ikke dit problem. At du vælger at tage det personligt, er DIT problem Stick out tongue

Mette

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 08:20

Hej Mette

Jeg analyserede ikke så meget på mit sidste indlæg hvorvidt JEG er, eller om DET er, da jeg skrev.

Det var mere ment som en begrundelse hvorfor.Smile

Og ja, hvis det eksempelvis drejer sig om skatteregler, så har jeg større tiltro til Bent Zimmermanns indlæg,

end en eller anden anonym debattør, der i princippet er ligeså kompetent som Bent Z.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:22

> det er for mig en selvmodsigelse - er man seriøs, er man ikke anonym

Det synes jeg er en alt forsnæver betragtning. Der kan være masser af legitime grunde til, at folk ønsker at være annonyme - også her.

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:28

Jeg kender ikke 99,9% af alle, der debatterer her på Amino, på anden vis end via Amino, så om deres navn passer eller ej, er mig fuldstændigt ligegyldigt... og hvem siger, at Martin Thorborg skriver sine egne indlæg?

Amino er et forum mellem online identiteter, og den slags kan man normalt kun bruge som inspiration og idekilde - men ikke som forpligtende rådgivning. Og om man må være anonym eller ej ændrer ikke dette - hvis man vil have forpligtende rådgivning, så kræver det et identitetscheck, enten vha. digital signatur og lign., eller ved at Amino på anden vis kontrollerer brugernes identitet. Og så ændrer man jo faktisk hele forretningsmodellen for Amino.

Og vi diskutere lige så meget, som vi har lyst - det er ejeren (Monsieur Thorborg), der bestemmer forretningsmodellen for Amino. Amino er ikke et Open Source projekt.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:16

Mikkel deMib Svendsen:

> det er for mig en selvmodsigelse - er man seriøs, er man ikke anonym

Det synes jeg er en alt forsnæver betragtning. Der kan være masser af legitime grunde til, at folk ønsker at være annonyme - også her.

Det kan jeg læse at nogen mener. Jeg kender ikke grundene, men det accepterer jeg - jeg synes bare stadig at det er ubehageligt ikke at vide hvem jeg snakker med!

Mette

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:42

> jeg synes bare stadig at det er ubehageligt ikke at vide hvem jeg snakker med!

Så vil du aldrig blive tilfreds med et online forum, som Amino. Hvis du vil gennemtvinge en verificeret identificering af alle aktive deltagere forsvinder hele dynamikken. Det er da også derfor at ingen andre communities stiller et sådan krav. Det ville dræbe Amino totalt hvis et sådan krav blev gennemført.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:55

Mikkel deMib Svendsen:

> jeg synes bare stadig at det er ubehageligt ikke at vide hvem jeg snakker med!

Så vil du aldrig blive tilfreds med et online forum, som Amino. Hvis du vil gennemtvinge en verificeret identificering af alle aktive deltagere forsvinder hele dynamikken. Det er da også derfor at ingen andre communities stiller et sådan krav. Det ville dræbe Amino totalt hvis et sådan krav blev gennemført.

Kære Mikkel

Jeg er meget glad og tilfreds med Amino - jeg ved ikke hvor du finder den tolkning? Hvis maden mangler salt betyder det vel ikke at den uspiselig?
Jeg vil ikke gennemtvinge noget - hvis alle de forslag der bliver stillet til dig, bliver modtaget som om folk vil gennemtvinge noget, må det skabe en del utryghed - jeg bliver i hvert fald bekymret når du overfortolker mit indlæg i den grad.
Og at det ville dræber Amino er måske nok en overdrivelse - der er langt flere ikke-anonyme end anonyme spillere på denne bane - så let tager man altså ikke livet af en stjernespiller :)

Hav en god dag

Mette

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 14:10

Hej Mette

Jeg kan godt følge dig et stykke ad vejen, jeg deltog selv i en tråd - "realkredit" hed den vist,

hvor bølgerne gik lidt højt på et tidspunkt, trådforfatteren blev fornærmet fordi vi andre debattører

ikke blot kritikløst godtog hans postulater.Her kan man måske godt sige at det er letkøbt for

mig at gå i rette med trådforfatteren som anonym.

Personligt prøver jeg at holde en positiv tone, netop pga anonymiteten, at det kniber hvis der

er et håbefuldt indlæg om nogle MLM milliarder der ligger rundt om næste hjørne - beklager jeg.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)