Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugernavne der giver seriøsitet

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette, du skriver selv at du synes det er ubehageligt at snakke med annonyme. Ville du spise mad der er ubehagelig? Jeg har altså svært ved at se jeg har tolket i det du skriver - jeg forholder mig til lige det du skriver.

Og hvis du tror at folk der fremstår med "et navn" altid er dem du tror de er, så er du altså naiv. Hvis annonymitet skal være et krav kræver det f.eks. CPR verifikation, som de f.eks. tilbyder på Arto. Men bemærtk, at selv på Arto er dette et frit valg - man må også gerne være annonym.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:30

Mikkel deMib Svendsen:

Mette, du skriver selv at du synes det er ubehageligt at snakke med annonyme. Ville du spise mad der er ubehagelig? Jeg har altså svært ved at se jeg har tolket i det du skriver - jeg forholder mig til lige det du skriver.

Jeg har ikke skrevet at det er ubehageligt at være på Amino - sammenligningen du trækker frem er jo om det at debattere med anonyme, hvor mit madmetafor var i forhold til Amino.

Og ja - jeg er naiv, meget endda - og stolt af det :)

Mette

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:33

Mikkel deMib Svendsen:

Og hvis du tror at folk der fremstår med "et navn" altid er dem du tror de er, så er du altså naiv. Hvis annonymitet skal være et krav kræver det f.eks. CPR verifikation, som de f.eks. tilbyder på Arto. Men bemærtk, at selv på Arto er dette et frit valg - man må også gerne være annonym.

Jeg betragter også Amino som et mere seriøst sted end Arto, hvor en CPR eller CVR verifikation måske skulle være en mulighed for dem som ønsker dette. Dette skal selvfølgelig også kunne fravælges - så kan man jo selv bestemme sig for hvor seriøst man vil tage indlæg fra anonyme profiler.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)