Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan det koste at sætte en almindelig hjemmeside op?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hos Erhvervshjemmesider.dk laver simple og moderne hjemmesider, der kan sælge!

Smut eventuelt ind på vores hjemmeside og tjek konceptet.

Vi kan godt finde en pæn rabat hvis der blot er tale om en informationside. 

Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk eller ring til mig på 27 58 02 92. 

Jeg håber høre fra dig :-) 

Vh. Simon Børsting

Partner, Erhvervshjemmesider.dk 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:57 | Låst

Den holder altså ikke fem meter, og er ked af at sige at men den tilgang til tingene så laver du simpelthen en klassisk begynder fejl som mange, ja selv de mere etablerede firmaer havde i de glade halvfemsere. Der lagde man altid ud med en nogenlunde pris til en kunde baseret på det de sagde, men så snart man gik igang med projektet, så så flyttede budgettet sig mange gange af mange årsager. Og dette gør selvfølgelig at specielt udviklerne brænder sig på en "fastsat" pris, men kunden fik også en rigtig dårlig start.

Selfølgelig kan man ikke sætte en fast pris baseret på den information der er givet. Kun hvis man vil lave en reference side, og pengene i sig selv ikke spiller den store rolle. Alt andet er useriøst.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:51 | Låst

kthuesen:

Hej,

Som overskriften indikerer kunne jeg godt tænke mig at høre bud på, hvad det kan koste at sætte en almindelig "informations" hjemmeside op.

Hjemmesiden skal blot indeholde en kort beskrivelse af virksomheden, kontakt oplysninger og et par billeder.

Mvh. 

Det kan vi gøre for 250,- kr. + moms. Hvis du har en template. Ellers er det ca. +100,- kr.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:37 | Låst

Thomas:

Hej Ib,

heldigvis er sulten jo ikke nær så stor i håndværksbranchen :)

Hej Thomas !

Har du og andre i branchen overvejet andre handlingsparametre end prisen ??? Wink

Ja der er også dem i håndværkerbranchen der kørerhårdt på prisen. de lever som reglen ikke så længe Wink     

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:40 | Låst

Altomargan.dk - Jan:
IT branchen er et gedemarked! - Har altid været det og vil i al fremtid være det.

Hej Jan !

Ja det har du ret i.Yes

Og der kommer tilsyneladende hele tiden nye til, der ikke nødvendigvis gør det bedre, hverken for branchen eller kunderne Wink

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:16 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Har du og andre i branchen overvejet andre handlingsparametre end prisen ??? Wink

Hvad andre i branchen gør må de jo sådan set om, dem kan jeg ikke svare for, men nu ved jeg ikke hvad du mener med handlingsparametre er det konkurrenceparametre du prøver at spørge om? Så kan jeg kort fortælle dig, at vi udfører webshops til 995,- kroner og vi har udført webshops til over 50.000,- prisen afhænger af opgavens omfang.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 01:42 | Låst

En ting at sige til det.... theme "eksperter" ;) Er vist også dem der dominerer i Amino land.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:08 | Låst
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:11 | Låst

Michael:
En ting at sige til det.... theme "eksperter" ;) Er vist også dem der dominerer i Amino land.

Det har du vist ret i Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha - det var da en vanvittig mængde sælgere der er interesserede i denne tråd. Utrolig så overflydt denne branche er blevet med amatører, hvis eneste kunnen er at sætte et template ind på et site ;-)

Nå, men god vind med din hjemmesiden!

Mvh,
/Jakob 

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)