Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan det koste at sætte en almindelig hjemmeside op?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Burde jer som smider priser på bordet ikke kende lidt mere til virksomheden? 

Om fx den nogensinde skal kunne findes på google medmindre man har fået adressen fortalt?

Om kunden har tænkt over det hele og om der ikke kunne være andre løsninger/ting som skulle være på siden?

Lige finde ud af hvilken branche det overhovedet er?  Er det Jørgen på 12 år som slår græs for nabokvarteret og alligevel render rundt mund til mund, eller er det en konsulentvirksomhed som ville nytte godt af at få budskabet ordenligt ud på siden?

Det andet giver bare et billede af i er ligeglade med opgaven og bare skal score nogen penge.

Min webdesigner/udvikler kommer da i hvert fald med masser af engagement og forslag og løser mere end hvad opgaven lyder på. 

Jeg ved ikke hvad han tager for en side i det format, men du kan få hans info i en pb hvis det er. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:53 | Låst

det er afhængig af dine krav

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:56 | Låst

LowDog:

Burde jer som smider priser på bordet ikke kende lidt mere til virksomheden? 

Om fx den nogensinde skal kunne findes på google medmindre man har fået adressen fortalt?

Om kunden har tænkt over det hele og om der ikke kunne være andre løsninger/ting som skulle være på siden?

Lige finde ud af hvilken branche det overhovedet er?  Er det Jørgen på 12 år som slår græs for nabokvarteret og alligevel render rundt mund til mund, eller er det en konsulentvirksomhed som ville nytte godt af at få budskabet ordenligt ud på siden?

Det andet giver bare et billede af i er ligeglade med opgaven og bare skal score nogen penge.

Min webdesigner/udvikler kommer da i hvert fald med masser af engagement og forslag og løser mere end hvad opgaven lyder på. 

Jeg ved ikke hvad han tager for en side i det format, men du kan få hans info i en pb hvis det er. 

Han skriver det skal være en almindelig informationsside, så man må gå du fra, at det er en ret simpel side. 

Tilmeldt 7. Aug 12
Skrevet kl. 09:08 | Låst

Det kunne jo være hans side havde et salgsmæssigt behov for fx en prisside, en uddybet om side, en email kontaktformular, en ring-op service etc.

Det kan være kunden ikke selv er klar over hvilke muligheder han har for at optimere sit salg

Men det er da fair nok hvis det hele skal være så billigt at jobbet bare skal udføres, intet mere - intet mindre. 

Jeg har selv fået lavet hjemmeside og udbød det også her på amino. Kontaktede nogen af de "billige" tilbud og ens for alle var at når jeg havde dem i telefonen, så var det egentlig kun mig selv som snakkede, jeg blev flere gange nød til at spørge "er det ikke en god idé" - "hvad synes du?" osv. 

Fandt så heldigvis en som selv spurgte uddybende ind, lavede research på konkurrenter og kom med en masse god feedback. Så det var bestemt de ekstra penge værd.

Jeg siger ikke at han SKAL have lavet andet end han skriver om i starten, men mere ment som konstruktiv kritit til jer "webdesignere" at i ville virke mere engagerede hvis i spurgte lidt mere ind til tingene, kom med forslag osv. 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:12 | Låst

LowDog:

Det kunne jo være hans side havde et salgsmæssigt behov for fx en prisside, en uddybet om side, en email kontaktformular, en ring-op service etc.

Det kan være kunden ikke selv er klar over hvilke muligheder han har for at optimere sit salg. 

Men det er da fair nok hvis det hele skal være så billigt at jobbet bare skal udføres, intet mere - intet mindre. 

Jeg har selv fået lavet hjemmeside og udbød det også her på amino. Kontaktede nogen af de "billige" tilbud og ens for alle var at når jeg havde dem i telefonen, så var det egentlig kun mig selv som snakkede, jeg blev flere gange nød til at spørge "er det ikke en god idé" - "hvad synes du?" osv. 

Fandt så heldigvis en som selv spurgte uddybende ind, lavede research på konkurrenter og kom med en masse god feedback. Så det var bestemt de ekstra penge værd.

Jeg siger ikke at han SKAL have lavet andet end han skriver om i starten, men mere ment som konstruktiv kritit til jer "webdesignere" at i ville virke mere engagerede hvis i spurgte lidt mere ind til tingene, kom med forslag osv. 

Jeg kan godt se, hvad du mener. 

Og jeg ved der er mange derude, som har dårlige oplevelser med mange billige. - Jeg tilbyder dog den billige pris for, at få en reference til min side, og han vil derfor blive behandlet på samme måde, som en kunde, som betalre 12.999 kroner for en side. 

Tilmeldt 7. Aug 12
Skrevet kl. 09:21 | Låst

Simon, det er heller ikke for at sige noget om dig specifikt det er mere generelt, og når tråde som denne blive til et (som før omtalt) gedemarked.

Det var nok bedre at differentiere sig ved at virke engageret istedet for billigt (i hvert fald i mit tilfælde). Der er også folk som tager 20.000kr for en side som kunne ligne noget til 1000kr og omvendt. Design og funktionalitet er individuel ting.

Jeg mener bare at istedet for at blive éen blandt mange andre om buddet, som bare slynger en pris ud. Så ville det da virke meget bedre hvis I skrev "Det lyder meget spændende, fortæl lidt mere om din virksomhed så vil jeg prøve at undersøge dine reelle behov og komme med forslag derfra". Istedet for "500kr"

Vis noget engagement istedet for, at det bare skal laves til enhver pris. 

Nå det var vist ikke det som topic gik ud på, min morgensurhed og det fact at man ikke kan sidde udenfor at arbejde idag, gjorde at jeg lige blev lidt mobset over den DBA lignende stil Amino er ved at dreje sig ind på. 

God weekend:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48 | Låst

Det er en afvejning mellem nødvendig informationsmængde vs. tilbud/overslag.

I dette tilfælde synes jeg det er ganske klart et overslag i forhold til de overordnede retningslinjer for siden.

I dette tilfælde ser jeg ingen grund til at komplicere det unødigt. For mange indgående spørgsmål til detaljer fra første fase, kan hurtigt forvirrer mere end det hjælper. 

Hvis jeg vil have nye vinduer og ikke ved noget om det, men gerne vil vide hvad cirka prisen ligger på for nye vinduer, vil jeg helst ikke mødes med en masse detaljerede spørgsmål fra starten, så som alu eller pvc, hvad måler hver af dine rammer, hvilken glas kunne du tænke dig?

De spørgsmål vil jeg gerne have når jeg ved at hvert vindue kan koste mellem f.eks. 4-12 tusind (som jeg skrev foroven jeg kender intet til vinduer eller deres priser.) Så har jeg en grundramme at arbejde med, noget at gå ud fra og kan grave dybere i detaljerne som får prisen til at svinge mod de 4 eller mod de 12.

Kenneth

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 11:09 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Folk skullle måske tænke over det her:

https://www.youtube.com/watch?v=WLs1ItOJM6g 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kan der være noget om Smile

hilsen

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:37 | Låst

kthuesen:

Hej,

Som overskriften indikerer kunne jeg godt tænke mig at høre bud på, hvad det kan koste at sætte en almindelig "informations" hjemmeside op.

Hjemmesiden skal blot indeholde en kort beskrivelse af virksomheden, kontakt oplysninger og et par billeder.

Mvh. 

Hej,

Ud fra din beskrivelse vil jeg mene det vil koste 1.495 kr. eksl. moms.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)