Så det er okay, at grine af manden fordi I mener hans indlæg er useriøst. Jeg kan ikke se hvordan det skal få dig til at se sympatisk ud.
Jeg tror vi har en meget forskellig form for humor, jeg kan ikke andet end at syntes det er fedt når folk drømmer stort, også selvom de går i 9. klasse.
Men det gjorde jeg, jeg så dit indlæg, så dit ansigt og dit navn, læste et par indlæg op og så dannede jeg mig et indtryk ud fra det. Det skal du nok ikke regne med at jeg er den eneste der gør. Den eneste årsag til at skrev indlægget, er at jeg var midt i en testkørsel. Ellers havde du aldrig hørt om det, der er da en chance for at der er andre der var kommet til samme konklusion som mig. Men hvor om alting er, så selvom jeg syntes det er usympatisk at grine af vores vordende iværksætter, så syntes jeg det er super positivt at du ikke kan genkende mit indtryk af dig, og at du faktisk ser dig selv som en der prøver at hjælpe, for så er det jo bare at du fortsætter med at fremhæve den side af dig, så skal det nok overskygge det indtryk jeg og måske også andre fik ud fra det indlæg. Hvis du gør det godt, så vil du endda være en medvirkende til at hæve niveauet herinde. |
Martin Thorborg:Jeg ville bare ønske, at folk der syntes at niveauet på Amino var lavt, engang imellem prøvede at se på helheden, og ikke et par enkeltsager der irriterer dem.
Vi er nogle voksne mænd der ser på helheden, og derfor støtter vi også op om dine tiltag.
Men debatterne er jo en væsentlig del af sitet og der hjælpes mangt og meget, men ændrer ikke på irritationen ved at se mange tåbelige indlæg. Og ja man kan da sidde det overhørigt, men det er ligeså irriterende som at se en bussemand hængende ud af næsen og vedkommende ikke vil pudse næsen, selvom snotten hænger.
For mig sker der det, at jeg mere læser ekspertblogs, men det hænger dog også sammen med at jeg ikke har tid til at hænge på Amino mere, men irritationen er der stadig over de hovedløse indlæg, det fjernes ikke ved overbærenhed, sådan er min personlighed ikke indrettet :)
Bliv gratis medlem