Hej Ib. Du ser ellers så flink ud, men mon ikke jeg får chancen for at chatte sammen en anden gang :0) Ærligt, så har jeg ingen anelse hvorfor "den" skrev til dig. Jeg skrev "lynsvar" ud for et svar fra en anden bruger. Så jeg tror altså ikke at fejlen ligger på min side...? Men god dag til dig |
Martin Thorborg:Og når det er sagt, så vis mig bare et eneste udenlandsk iværksættersite, der har samme aktivitet som Amino, set i forhold til hvor mange indbyggere der er.Helt rigtigt, det eksisterer ikke.
@Martin - der er ingen som har grisset din baby til. Alle der har deltaget i debatten holder af Amino. Alle der har deltaget i debatten er kommet med konstruktiv kritik til at gøre Amino (endnu) bedre.
Martin Thorborg:Så lad os glæde os over, at vi i Danmark har noget helt unikt, som gennem tiderne har hjulpet titusindvis af iværksættere med deres mange udfordringer
Jeg forstår ikke dit behov for at beskytte og forsvare status quo. Ingen her har ønsket at se Amino-babyen aflivet og kastet i Københavns Kanal. Brugerne ønsker bare at se et forbedret produkt. Og du siger jo netop selv (2 gange) at det er ved at blive taget hånd om. Og så er den jo ikke meget længere...? Så kunne du jo bare tage imod kritikken og sige "vi har lyttet og vi er igang med at forbedre Amino".
Mange brugere har jo netop ytret at Amino ikke er blevet videreudviklet i lang tid. Og du har jo endda givet de brugere ret. Derfor forstår jeg ikke hvorfor du lader det fremstå som om at brugerne er dybt urimelige i deres kritik og er utaknemmelige, når du jo rent faktisk, langt hen ad vejen giver dem ret?
Du burde jo i stedet rose de brugere, der kommer med ideer og kritik til den baby du har født. I øvrigt - er der en grund til at du ikke får installeret UserReport, så folk kan komme med forslag den vej? Og dermed ikke lade ukonstuktive indlæg som mit fylde i iværksætterdebatten?
Det minder mig lidt om nogle samtaler jeg har haft med forretningsejere der kører en webshop. De spørger om feedback på deres hjemmeside. Jeg giver dem feedback og optimeringsforslag, som ender med at støde dem. Pludselig ender det i et forsvar, hvor forretningsejeren argumenterer for hvor meget han sælger, og at han ikke er så uduelig som jeg måske tror, og at han er den i Danmark som sælger mest osv. I stedet for at lytte til kritikken som måske ville give ham muligheden for at sælge ENDNU mere.
At Amino er den eneste i Europa som... betyder da ikke, at babyen ikke kan blive stor og flot?
Kan du følge mig lidt hen ad vejen?