Det samme til dig !! |
Volt & Volume:Ja, du er tydeligvis mopset. Men i stedet for at skrive en lang, gabende kedelig smøre om, hvor "uretfærdig" Lundsby er, så kunne du måske forklare os andre, hvorfor Lundsby har dømt dig så uretfærdigt? Hvorfor er det uretfærdigt, at han har dømt dig ud fra en kort kommentar, hvorimod det er retfærdigt nok, at du griner ad en person på kontanthjælp, der gerne vil starte en webshop -- en person, hvis liv og forhold/omstændigheder du utvivlsomt kender MEGET lidt til?
@Volt - det jeg skrev var ikke rettet til dig, men svar til Lundby. Som jeg skrev til Lundby, så synes jeg også at dit sprog og sarkasme bidrager til en skidt debatkultur.
Jeg forstår heller ikke jeres behov for at skulle give 1 stjerne på samtlige af mine indlæg, selvom hvor jeg udpensler og forklarer hvad der lå til grund for det jeg skrev.
At sådan nogen som dig pludselig får den idé, at du har besluttet dig for at jeg bare er en kæmpe idiot og nu bare vil give én stjerne til alt hvad jeg skriver, er netop grunden til at jeg synes at Amino er useriøs.
Jeg så tidligere at jeg havde fået 1-stjerne på en kommentar, hvor jeg tilbød en murer i lokalområdet gratis service og rådgivning, hvis han kom forbi og lappede et hul i min væg (lovlig modfakturering).
Brugere som dig, der mener at du er berettiget til, i fuld offentlighed, at fyre sådan en gang sarkasme og tilsvining af, er grunden til at jeg igen har overvejet, om jeg overhovedet gider at deltage i noget herinde og om jeg fortsat gider at have en profil på Amino.
Nu skriver jeg lige et sidste svar, og så melder jeg mig helt ud af den her debat som er kørt helt ad sporet (sikkert som så mange indlæg på Amino, som pludselig udvikler sig til personlige angreb).
Bliv gratis medlem