Hej Fashion-Seller Du har garanteret ret. Og måske handler det netop om at der ikke er særligt mange bloggere (længere), at det virker som om at det er de samme "ansatte" som altid skriver indlæg. Og du har garanteret også ret mht. thumbs up og ned osv. Jeg synes at www.kforum.dk kører rigtig godt på debat-siden (bortset fra at sidens UX/ usability er helt ad h til). Min frustration skyldes nok, at personer som jeg selv kæmper og kæmper for at opnå muligheden for bare at snuse til en lille smule succes. Og jeg bliver så ked af det hver gang jeg ser en succes, der ikke bliver plejet eller videreudviklet. Jeg bliver direkte følelsesmæssigt involveret, på ligefod som hvis jeg så en succesfuld forretningsmand, der nu sidder på bænken og drikker sig ihjel. Det er bare så træls at se et talent gå til spilde. Jeg er selv ivrig bruger af Elance og Envato. Og man skal da ikke kigge langt for at finde huller i det danske marked, eller inspiration til at udvikle netop det som Martin selv nævner mht. freelancer-opgaver. Det er bare de færreste i DK der har midlerne til at opsætte det. Jeg har det personligt selv skidt med at vide, at jeg sender penge afsted i skattely, ved at benytte mange af disse freelance-tjenester. Men tjenesterne fungerer bare godt. Og der ville helt sikkert være potentiale i at udvikle et lignende produkt til det europæiske marked, hvor de med respekt til CSR kan benytte sådan freelance apparat, uden at bidrage direkte til social dumping og at sende penge i skattely... Sådan et hul kunne Amino også udfylde. Jeg ved godt at der findes nogle andre små alternativer i DK, men der er bare ikke nok deltagere til at det bliver en tidsmæssig besparelse osv. Der er bare så mange muligheder derude. Og nichesites i Danmark kan bare ikke tjene penge da vi er så få mennesker. Så hvis der ikke er en samlende professionel platform som Amino, så bliver det hele bare så træls og uprofessionelt udført. Forstå mig ret. Fordi der ikke er penge i små nichesites til de 5 mio. danskere. Så der er fortsat brug for sådan en som Amino. Nå, tilbage til arbejdet! Mojn!
|
peter4576:Hej Fashion-Seller
Du har garanteret ret. Og måske handler det netop om at der ikke er særligt mange bloggere (længere), at det virker som om at det er de samme "ansatte" som altid skriver indlæg.
Og du har garanteret også ret mht. thumbs up og ned osv. Jeg synes at www.kforum.dk kører rigtig godt på debat-siden (bortset fra at sidens UX/ usability er helt ad h til).
Min frustration skyldes nok, at personer som jeg selv kæmper og kæmper for at opnå muligheden for bare at snuse til en lille smule succes. Og jeg bliver så ked af det hver gang jeg ser en succes, der ikke bliver plejet eller videreudviklet. Jeg bliver direkte følelsesmæssigt involveret, på ligefod som hvis jeg så en succesfuld forretningsmand, der nu sidder på bænken og drikker sig ihjel. Det er bare så træls at se et talent gå til spilde.
Jeg er selv ivrig bruger af Elance og Envato. Og man skal da ikke kigge langt for at finde huller i det danske marked, eller inspiration til at udvikle netop det som Martin selv nævner mht. freelancer-opgaver. Det er bare de færreste i DK der har midlerne til at opsætte det.
Jeg har det personligt selv skidt med at vide, at jeg sender penge afsted i skattely, ved at benytte mange af disse freelance-tjenester. Men tjenesterne fungerer bare godt. Og der ville helt sikkert være potentiale i at udvikle et lignende produkt til det europæiske marked, hvor de med respekt til CSR kan benytte sådan freelance apparat, uden at bidrage direkte til social dumping og at sende penge i skattely... Sådan et hul kunne Amino også udfylde. Jeg ved godt at der findes nogle andre små alternativer i DK, men der er bare ikke nok deltagere til at det bliver en tidsmæssig besparelse osv.
Der er bare så mange muligheder derude. Og nichesites i Danmark kan bare ikke tjene penge da vi er så få mennesker. Så hvis der ikke er en samlende professionel platform som Amino, så bliver det hele bare så træls og uprofessionelt udført. Forstå mig ret. Fordi der ikke er penge i små nichesites til de 5 mio. danskere. Så der er fortsat brug for sådan en som Amino.
Nå, tilbage til arbejdet!
Mojn!
Peter, du skal bare huske, at dem du lige nu sammenliger Amino med, er store børsnoterede amerikanske virksomheder, med ubegrænset adgang til kapital og manpower. Amino isoleret set, er ikke nogen økonomisk stor succes, netop af de årsager du nævner, med at markedet bare er hammer småt.
Kommer der nogen og udkonkurrerer os, så er jeg helt cool med det. Mit mål med Amino, er at iværksættere kan få hjælp og kan de det bedre andre steder, så er missionen lykkedes.
De bedste hilsner
Martin