1: Hvorfor skulle unge iværksættere ikke have hjælp, og hvad skulle det hjælpe at begrænse deres adgang, så længe de selv skriver deres fødselsår? 2: Jeg er godt nok ikke ligefrem under 21. ;) Men Amino har leveret mig masser af gode råd. Men det har også givet mig meget at forære væk af min viden, nemlig: trafik på hjemmesiden - nye kontakter - muligheden for at brande mig - diverse e-bøger osv. Det er ikke Amino, der har sendt mig mine bedst betalende kunder, når sandheden skal frem - men jeg har godt nok fået meget andet. :)
|
1: Selvfølgelig skal de unge iværksættere sættes igang og have hjælp! Og personligt vil jeg også meget gerne hjælpe dem. Og jeg ville også rigtig gerne bidrage til at hjælpe dem igang og dele min viden. Men det ville jeg så opsøge og gøre, når det var 13-15 årige jeg ville rådgive, og ikke når jeg står og søger noget relevant information, som relaterer sig til det at drive virksomhed.
Men oprindeligt var Amino en iværksætterportal. Og som iværksætter har jeg selv ofte akutte, relevante spørgsmål vedr. det at drive en virksomhed. Min pointe var, at der ofte (som i rigtig ofte) blandes en masse spørgsmål som "er der nogen der gider at rette min danskopgave". I oversigtsvinduet er der vist nok 10 tråde, ikke? Når, lad os sige, 25% af disse tråde vedrører "er der nogen der vil vurdere min hjemmeside" og "hvad skal jeg være når jeg bliver stor", så er der mange mere relevante iværksætterspørgsmål som ikke bliver læst.
Hvis du går ind på ALLER.dk vil du jo også opleve, at der ikke findes et magazin der henvender sig til alt fra Fru Helga Pedersen fra Rødovre som søger tips til hvordan hendes kanariefugl skal kunne underholde sig selv når hun er til bingo, og samtidig henvende sig til den modebevidste teenagetøs fra Holte. Min pointe er, at Amino - efter min opfattelse - er blevet for fragmenteret. Og at Amino ikke længere er en så seriøs iværksætterportal som den engang var.
2: Jeps - Amino er nødvendigt og kan så meget godt. Det er derfor jeg skrev et indlæg i håb om, at der ville blive gjort mere for at optimere de mange informationer herinde, for fremadrettet at fastholde ikke bare MANGE BRUGERE, men også mange ENGAGEREDE brugere.
PS: Jeg så lige dit billede, og du kunne godt gå for at være 21 ;0)