Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Playstation 4 sponsor

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amnio :-) 

Jeg har hjemmesiden ProGame.dk, som er et online spil magasin. På hjemmesiden kan man finde spil nyheder, reviews, previews, forum, konkurrencer og meget mere. Vi har lige nu (kun) en Playstation 3, og vil meget gerne have en Playstation 4, så vi kan følge med til de spil som kun kommer til Playstation 4. 

Vi haft kontaktet Nordisk film, mener de skriver at det kan de ikke gør.

Udover Nordisk film, har vi også haft kontaktet Entertainment-trading, og er lang række andre leverandør firma´ere, men ingen af dem havde mulighed for at sponsore os en Playstation 4.

Nu prøver jeg så at spørge om der er nogen som kender nogen som vil sponsore os en Playstation 4? 

(Måske er der nogen herinde som vil sponsore os en Playstation 4?) 

Skriv meget gerne hvis du har nogle ideer til hvem vi kan kontakte :-) 

Venmlig hilsen,

Christopher 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror at folk der har muligheden rigtig gerne vil høre lidt omkring ting som besøgs tal, vil de blive nævnt ved hver test artikel og den slags ting.

Hvad de får tilbage af værdi fra jeres side af.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg skal lige være sikker på hvad det er I spørger om - I mangler en PS4 og spørger om der er nogen der vil give en til jer?

vi snakker om en en maskine der koster 3500,-?

Hvis I ikke selv kan finde så små penge, så mener jeg at I ikke er villige nok til at ofre jer. Ud og rend med aviser eller saml flasker.

Undskyld hvis jeg lyder arrogant, men 3500,- er ikke en herregård, det skal man kunne skaffe selv, hvis man har lidt selvrespekt.

Tilmeldt 12. Mar 14
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 21:54

Jamen vi kan lige pt. ikke give så meget tilbage. 

Men vi kan selvføglig tilbyde reklame på vores hjemmeside, samt løbende reklame. Vores månedlige besøgstal er ca. 1800. 

Tilmeldt 12. Mar 14
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønning:

Jeg skal lige være sikker på hvad det er I spørger om - I mangler en PS4 og spørger om der er nogen der vil give en til jer?

vi snakker om en en maskine der koster 3500,-?

Hvis I ikke selv kan finde så små penge, så mener jeg at I ikke er villige nok til at ofre jer. Ud og rend med aviser eller saml flasker.

Undskyld hvis jeg luder arrogant, men 3500,- er ikke en herregård, det skal man kunne skaffe selv, hvis man har lidt selvrespekt.

Vi har ofret en masse penge på hjemmesiden, og har derfor ikke råd til at købe en Playstation 4. Vi tjenere ikke noget på hjemmesiden pt., så vi vil meget gerne have lidt indtjening. :-)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i har 1800 besøgende på siden pr måned er det virkelig et spild at i ikke sælger reklamebannere for firmaer der sælger spil, osv. 

Dér kan i nemt tjene jeres penge til fremtidige køb, eksempelvis en playstation 4. Hvis jeg solgte spil evt via en webshop ville jeg meget gerne give jer en PS4 for at få et reklamebanner vist til 1800 besøgende om måneden.

Så gå den vej, men lad være med at overdrive så det koster jer besøgende. Det er bla.a det bilgalleri.dk har gjort, overdrevet.

Tilmeldt 12. Mar 14
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 22:07

Vi er også fuld igang med google ads. 

Men der går nok lidt tid inden vi har 3500 kr, og vi skal hurtigst muligt have en Playstation 4, da vi har fået nogen henvendelser fra vores besøgende, at de mangler informationer omkring nogle Playstation 4 spil.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 22:14

Hvad vinder sponsoren på det? 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 12. Mar 14
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 22:23

De får som sagt reklame.. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:34

Christopher:

Vi er også fuld igang med google ads. 

Men der går nok lidt tid inden vi har 3500 kr, og vi skal hurtigst muligt have en Playstation 4, da vi har fået nogen henvendelser fra vores besøgende, at de mangler informationer omkring nogle Playstation 4 spil.

Jeg prøver lige igen. Drop google ads og så tag kontakt til steder der sælger spil i stedet. Tilbyd dem et reklamebanner på jeres hjemmeside mod betaling, eksempelvis 3 måneder for 4000.- kr + moms for en forsideplacering, eller andet hvor der er mest trafik. 

Betalingen er naturligvis forud og i garanterer 1800 x 3 visninger på de 3 måneder (eller indtil antallet af visninger er på det antal i har lovet).

Så har i hurtigt 3500.- til en PS4.

Det er måden at lave penge på for jer, simpelthen ved at sælge de mange besøg i har på jeres side. En del af de penge i får ind her bruger i naturligvis på google ads eller andet der giver jer endnu flere visninger hvilket igen kan gøre at i tager endnu mere for at sælge reklamebannere.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)