For at være nysgerrig, er det noget du har erfaring med at tage de der priser på en sådan side ? - Lige umildbart syntes jeg det lyder som en høj pris med kun 1800 besøg pr/måned, men det måske bare mig ? |
Christopher:Hej Amnio :-)
Jeg har hjemmesiden ProGame.dk, som er et online spil magasin. På hjemmesiden kan man finde spil nyheder, reviews, previews, forum, konkurrencer og meget mere. Vi har lige nu (kun) en Playstation 3, og vil meget gerne have en Playstation 4, så vi kan følge med til de spil som kun kommer til Playstation 4.
Vi haft kontaktet Nordisk film, mener de skriver at det kan de ikke gør.
Udover Nordisk film, har vi også haft kontaktet Entertainment-trading, og er lang række andre leverandør firma´ere, men ingen af dem havde mulighed for at sponsore os en Playstation 4.
Nu prøver jeg så at spørge om der er nogen som kender nogen som vil sponsore os en Playstation 4?
(Måske er der nogen herinde som vil sponsore os en Playstation 4?)
Skriv meget gerne hvis du har nogle ideer til hvem vi kan kontakte :-)
Venmlig hilsen,
Christopher
Hvis du gerne vil have en PS4, eller en bytur i næste uge, så tjen dog nogle penge!
PS/ Tiggeri er ulovligt i danmark
PS/ PS/ jeg har en stak af p-bøder liggende her hjemme. Jeg har ringet rundt til alt og alle, og ingen vil støtte mig. Måske nogen her inden vil støtte mig, mod at få en reklame på siden af min bil?