Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Playstation 4 sponsor

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Uldal:

Jeg prøver lige igen. Drop google ads og så tag kontakt til steder der sælger spil i stedet. Tilbyd dem et reklamebanner på jeres hjemmeside mod betaling, eksempelvis 3 måneder for 4000.- kr + moms for en forsideplacering, eller andet hvor der er mest trafik. 

Betalingen er naturligvis forud og i garanterer 1800 x 3 visninger på de 3 måneder (eller indtil antallet af visninger er på det antal i har lovet).

For at være nysgerrig, er det noget du har erfaring med at tage de der priser på en sådan side ? - Lige umildbart syntes jeg det lyder som en høj pris med kun 1800 besøg pr/måned, men det måske bare mig ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christopher:

Hej Amnio :-) 

Jeg har hjemmesiden ProGame.dk, som er et online spil magasin. På hjemmesiden kan man finde spil nyheder, reviews, previews, forum, konkurrencer og meget mere. Vi har lige nu (kun) en Playstation 3, og vil meget gerne have en Playstation 4, så vi kan følge med til de spil som kun kommer til Playstation 4. 

Vi haft kontaktet Nordisk film, mener de skriver at det kan de ikke gør.

Udover Nordisk film, har vi også haft kontaktet Entertainment-trading, og er lang række andre leverandør firma´ere, men ingen af dem havde mulighed for at sponsore os en Playstation 4.

Nu prøver jeg så at spørge om der er nogen som kender nogen som vil sponsore os en Playstation 4? 

(Måske er der nogen herinde som vil sponsore os en Playstation 4?) 

Skriv meget gerne hvis du har nogle ideer til hvem vi kan kontakte :-) 

Venmlig hilsen,

Christopher 

Hvis du gerne vil have en PS4, eller en bytur i næste uge, så tjen dog nogle penge!
PS/ Tiggeri er ulovligt i danmark

PS/ PS/ jeg har en stak af p-bøder liggende her hjemme. Jeg har ringet rundt til alt og alle, og ingen vil støtte mig. Måske nogen her inden vil støtte mig, mod at få en reklame på siden af min bil?

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 23:34

hvad får man ud af hvis man sponsorer dig/jer en playstation?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:57

http://www.leasy.dk/spillekonsol/ps4-500gb-lego-bundle.aspx

Der finder du hvad du søger, men har ikke udgiften på 3500 på én gang... Vil ikke anbefale dig det, men vil heller ikke anbefale fremgangsmåden herinde - desværre... Hvis kontakten til virksomhederne i har henvendt jer til, har været lige så kortfattet, så forstår jeg egentlig godt afslagene i har fået...

Al mulig held og lykke med projektet

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 07:12

Er det i bund og grund ikke bare at kontakte PlayStation Danmark chefen. Lav en gang Pro tv om deres maskine imod i får lov til at beholde den.
Køber i selv alle de spil i tester ?

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 07:41

Vi har prøvet at kontakte Sony, men de har desværre ikke svaret tilbage igen.

Alle de spil vi tester får vi fra Nordisk film. Hver gang der kommer en ny udgivelse, får vi spil før udgivelsesdatoen, så vi kan nå at lave en anmeldelse af spillet. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 09:39

Henrik Kristensen:
For at være nysgerrig, er det noget du har erfaring med at tage de der priser på en sådan side ? - Lige umildbart syntes jeg det lyder som en høj pris med kun 1800 besøg pr/måned, men det måske bare mig ?

Det kan godt være priserne har ændret sig siden jeg benyttede det, men så lad os sige 1000.- kr for 3 måneder. Det må være muligt at få 3500.- kr på den konto.

Det jeg prøver og sige, og det alle herinde prøver at sige tror jeg, er at så længe du ikke har udtømt alle muligheder for at have en indtjening så er der ikke nogen der gider hjælpe. Står man til gengæld i den situation at man har prøvet alt men intet er lykkedes så er det nemmere at få lidt sympati.

Jeg syntes det er prisværdigt at drive en non-profit side, men her kommer udfordringerne jo netop også. En mulighed var jo også at have en bruger betaling på siden. Med 1800 besøg om måneden kan man forestille sig at i har omkring 50 faste brugere + det løse. I kunne jo tage 40.- kr pr måned for medlemsskab, det er 2000.- kr om måneden så i kan drive siden. Langt de fleste vil da have forståelse for den slags. Kunne i så have et par reklamebannere på siden som i også tjener en skilling på så kan i nemt have 3-4000.- om måneden i indtægt på siden, og vil dermed have mulighed for at opgradere PC´en med større grafikkort, ram osv, samt købe nye spillemaskiner når der er behov for det.

Det lyder som om det ikke er helt gennemtænkt det koncept i kører. Som sagt, det er prisværdigt at køre noget non-profit, men sjældent en særlig god forretning.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uldal:
Det kan godt være priserne har ændret sig siden jeg benyttede det, men så lad os sige 1000.- kr for 3 måneder. Det må være muligt at få 3500.- kr på den konto.

Det er helt i hegnet :)  Jeg giver DKK 1275,- for banner på side med 500.000 visninger. Altså godt 1/100 del af dette..

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07

Du er helt ude i hampen Uldal.

En indløseraftale med abb mulighed koster vel ca. 2.000 kr at få etableret - tager ca. 3-4uger samt er ikke så nem at få. Udover dette skal du (i mange tilfælde) stille noget garanti.

1800 besøg om måneden er ingenting, i kan måske få 200 kr om måneden hvis i er heldige.

I blive nød til at være mere specifik med hvad virksomheden får, som giver jer en PS4 udover reklame..

Hvad er det, jeres artikel kan fortælle om ps4, end de andre 117 artikler der er derude?

Bliver artiklen delt på sociale medier? og hvis ja, hvor mange følgere har i? (IG,FB,Twitter etc.)

Hvor mange besøg har i på HP?

Hvad er jeres vækstplaner? hvordan ser fremtidig strategi ud?

Hvor ofte vil virksomheden blive nævnt i forhold til ps4'eren? herunder fremadrettet.

Derefter kontakt:

El-giganten, komplett.dk, coolshop mm.

Overstående vil helt sikkert være jeres bedste fremgangsmåde, når i nu ikke vil til lommerne.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:24

Det er også 9 år siden jeg har rodet med det, så fair nok. Glem de tal jeg sætter på, men forstå budskabet. Der ér penge at tjene på sådan en side. En lille brugerbetaling kan give jer 1000-1500.- kr om måneden uden de store problemer, sælge annoncer kan også give jer nogle 100 kroner om måneden (der var en der skrev 200.- kr).

Alt i alt kan det nemt generere nogle penge på årsbasis som så kunne bruges til at opgradere med nogle nye spillemaskiner, samt hardwareupgrades til jeres pc´ere.

Konceptet er naturligvis at der skal penge ind. Kan i lave 500.- kroner om måneden på brugerbetaling og annoncer så er det jo trods alt 6000.- om året.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)