Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Kære amino'er

som mediechef på amino er jeg lidt ked af den tendens som nogle er påbegyndt og flere som opfordre andre til AdBlock.

Amino er reklamefinansieret, og idet vi gerne vil yde den bedste service over for jer, udvikle sitet og debatten, så vil jeg opfordre til at man IKKE bruger AdBlock på portalen. Så forstyrrende er de få reklamer vi har heller ikke... :)

Desuden arbejder vi i salget, hver dag på, at finde de helt relevante annoncører i forhold til jer for at give jer de bedste tilbud på markedet, og det ville sgu være ærgerligt at gå glip af et tilbud som i har brug for?

De bedste hilsner og god karma

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kan man ikke teknisk gøre, at hjemmesiden ikke fungerer hvis man bruger ad-blocker - det mener jeg visse aviser gør?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

teknisk kan man godt, men vi har ikke lyst til at tage sådan et skridt som det ser ud nu. Vi bestræber os på fortsat at levere en så god service som muligt, og så må vi overlade det til folks samvittighed om man fortsat vil bruge AdBlock på et site som er til for at hjælpe dem med deres virksomheder.. :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
kan man ikke teknisk gøre, at hjemmesiden ikke fungerer hvis man bruger ad-blocker

Folk kan ikke skrive privatbeskeder når de har Ad-blocker på, så vidt jeg ved.

Men synes også det er trist at man udelukker reklamer på den måde, de er der jo af en årsag. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zouheir

Jeg tvivler på at du får en eneste til at stoppe med brugen, ved at bede om det.
Men fin ide :-)

Dog skal folk med adblocker vide, at der er flere ting der så ikke virker på Amino, bla. ofte Privat Besked m.m.
Vi får jævnligt mails fra folk der ikke kan få et eller andet til at fungere og det er næsten altid deres Adblocker.
Og det siger sig selv at vi ikke kan bruge energi på at afhjælpe de problemer.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Amino har gennem de sidste mange år udviklet sig fra at være et iværksætterforum, til at være en forretningsportal hvor hovedårsagen er $. Fred være med det, men at opfordre folk til at slå AdBlocker fra, er vel det samme som at opfordre folk til at fjerne deres 'Nej tak til reklamer' mærke fra deres postkasse, fordi deres forretninger ikke kan få det til at køre rundt, og de har brug for at folk læser deres reklamer... Lidt overdrevet efter min mening...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

P43T:
Amino har gennem de sidste mange år udviklet sig fra at være et iværksætterforum, til at være en forretningsportal hvor hovedårsagen er $ at opfordre folk til at slå AdBlocker fra, er vel det samme som at opfordre folk til at fjerne deres 'Nej tak til reklamer' mærke fra deres postkasse, fordi deres forretninger ikke kan få det til at køre rundt
det er en skidt sammenligning. Man kan jo bare lade være med at gå på Amino hvis man ikke vil reklamerne - man får dem jo ikke stoppe i postkassen eller på anden vis - man går ind fordi man gerne vil ha nytte af amino, men ikke vil betale for det.

Jeg foretrækker langt reklamefinansiering af et så godt forum som Amino frem for bruger betaling. Helt samme hos aviserne - som smækker en reklame op i hovedet på en, hvis man vil gratislæse ting (politiken f.eks. )

Det kan ikke sammenlignes med reklamer som man ufrivilligt får - her får man dem fordi man går ind og VIL se et forum - man må jo mene det stadigt er et forum man gerne vil udnytte - iværksætterforum vil jeg tro

At netop iværksættere undres over at Amino vil tjene $  (virker på mig som jantelov og misundelse) og ikke vil bakke op om forums indtjening, har at gøre med et eller andet jeg ikke rigtigt fatter - hvad galt er da i kombi iværksætterforum og tjene penge?.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

P43T:
l det samme som at opfordre folk til at fjerne deres 'Nej tak til reklamer' mærke fra deres postkasse

Der er satme godt nok forskel på om du frabeder dig reklamer i din egen private postkasse, eller på et offentligt forum som andre ejer, og har omkostninger ved at drive.

Jeg synes det er skidefrækt at blokere reklamer på sider hvor man får et eller andet af værdi ud af. Men det er da dit eget frie valg. Men det er altså slet ikke det samme, som din egen postkasse.

Og så synes jeg faktisk, at reklamerne her på Amino er relevante. Jeg har i flere tilfælde fundet gode tilbud og blevet gjort opmærksom på ydelser og produkter som var særdeles nyttige for mig, samt leverandører som jeg ikke kendte til. Og det er jeg glad for Yes

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

af ren protest og for at vise at Mr. Torborg ikke har ret har jeg slået min adblock fra ;) Det gode ven min er at jeg kan sige den kun skal blogge på nogle sider hvis jeg vil :)

Så jeg er har slået den fra, og Martin Torborg ikke ha nej hatten på, det kan jo være at folk vil hjælpe at amino virker ;)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!!! YesSmile

Flere af dig, tak!

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)