Når man skal læse de nye indlæg der er kommet i de debatter man deltager i, syntes jeg det er lidt besværligt. Den lille menu der er fremme som hedder - "Indlæg du ikke har læst" - "Topliste" - "Debatter du deltager i", forsvinder når man vil læse de debatter man deltager i. Dvs at jeg efter at have læst en debat, skal man første trykke på "Debat" derefter "Debatter du deltager i" og så den næsten debat. Og det skal gøres forfra hvergang man vil læse ens debatter. Hvis den menu forblev fremme, ville det være en del nemmere. - Kim - |
Niels Ryding Olsson:Jeg er helt enig i at systemet skal ændres
Men vi skal lige overveje det grundigt, tror jeg. Det er rigtigt at stjerne systemet giver diskussioner og det er vi opmærksomme på. På den anden side er "like/dislike" systemet også efterhånden så normalt at folk bruger det per automatik og uden at bruge hovedet. Ikke dermed sagt at det vil fungere dårligere end stjernerne, men vi skal lige greje hvordan vi laver den mest optimale evaluerings løsning
![]()
Overvej at gør noget lign. www.eksperten.dk/ - Der giver trådstarter point til dem i tråden som har hjulpet med svaret. Der er op til 100 point at give. Jeg siger ikke at systemet skal kopieres 100%, men det kan måske være en vejledning.