Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mulighed for selv at slette info under virksomhed. Og i øvrigt selv at slette profil hvis man ikke vil være på Amino mere.

Som det er nu er man enten ejer eller medarbejder - men der er ikke mulighed for at skrive at man er fhv. medarbejder.

Væk med det stjernesystem, som andre skriver.

Mulighed for selv at vælge hvor mange indlæg der skal vises pr. tråd, så man ikke skal klikke sig frem gennem alt fra 2 til 80 sider.

Bedre markering af de kategorier hvor kun PLUS-medlemmer har adgang. Små ikoner burde kunne gøre det!
Det er p.... irriterende at trykke sig ind på et indlæg for så at se en besked om, at der har man ikke adgang.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange gode ting der kommer på bordet! Smile

Vi tager det til os med kys-hånd! 

Kom endelig med flere tiltag, vi får masser af ideer herinde af de gode forslag der kommer!Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forum oversigten med kategorier, er jeg ikke helt vild med. Det virker forvirrende, 
det samme gælder "svar knappen" på indlæg. Det ligner at man svarer en anden person, og ikke selve indlægget.

Ellers er alt fint :D 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Rowlands:
Forum oversigten med kategorier, er jeg ikke helt vild med. Det virker forvirrende, 
det samme gælder "svar knappen" på indlæg. Det ligner at man svarer en anden person, og ikke selve indlægget.

Skulle man i stedet bare have en boks nederst hvor man kan skrive sit indlæg og så kan man bruge svar knappen hvis man vil svare nogen direkte Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Jeg syn's I skal kigge på Stjerne-systemet:

Det giver anledning til mange diskusioner.

Folk bruger det ofte som chikane, og sjældent som det egentlig var tænkt.

Mulighederne 2-4 stjerner bruges meget sjældent, og derfor kan man droppe muligheden for at vælge dem helt, og i stedet for indføre Like/dislike.
Karmasystemet kan stadig være et gennemsnit på mellem 1 og 5, da et like kan give 5 karmapoint og et dislike kan give 1 point...
Men måske kan det laves endnu bedre på en helt anden måde. Under alle omstændigheder ville det være på sin plads at ændre systemet. 

YesStarStarStarStarStar

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Opprioter mobiludgaven. F.eks. kan man ikke tilgå freelancers fra smartphone. Syntes også der er for stor forskel på mobil og pc-udgaven

Fra Espergærde
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Vandenergi M.A.Denmark ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og Co

Jeg har været til forskelllige netværkmøder og abb. på diverse blogs, nyhedsbreve bla. amino.

Men det er lidt som om min muskel for regnskabsløsninger,banker,websideløsninger, advokater, personlige coach og kaffe leverandører er blevet træt..

Jeg kunne godt tænke mig at der måske var noget snak om hvordan man eventuelt kan komme i kontakt med udenlandske netværk start med fx norden og Rusland. Dejlige danmark er på mange måder et lille land. så noget fokus på eksport kunne være godt. Jeg har selv fra min tid hos IKEA indkøb i Shanghai et stort netværk med indkøber som nu er hos forskellige firmaer, Men jeg kan måske hjælpe andre fx designer med muligheder 

Men desværre ikke indenfor det produkt som jeg sælger nu.   (når du bader smider du 37 C varmt vand i kloakken det kan du bruge til at varme det koldevand op inden din varmebeholder typisk får du 17 C gratis via en varmeveksler). ROI 4-6 år 

problemstilling:

Ikke kapitalstærk nok til marketing, men hvis du kender nogen kan du introduceres.

Udveksling af tjennester som start, der måske nogle som vil ind i Danmark /asien som jeg kan hjælpe og jeg vil have hjælp i fx Norden

ide udveksling /fortrolighed gruppe dvs. forskellige produkter med alligevel beslægtet brancher. 

fælles fremstød med forskellige produkter i beslægtet brancher.

Hvor får jeg lavet prototyper af ideer fx 3D printet o.lign. 

med venlig hilsen

Michaell

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en Amino plus funktion, at når en svare på en tråd m,an følger får man en mail om det og så skal man kunne komme med nyt indlæg i den tråd ved at reply mailen. Facebook har haft noget i samme stil før og virkede super godt.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:

Jeg er helt enig i at systemet skal ændres

Men vi skal lige overveje det grundigt, tror jeg. Det er rigtigt at stjerne systemet giver diskussioner og det er vi opmærksomme på. På den anden side er "like/dislike" systemet også efterhånden så normalt at folk bruger det per automatik og uden at bruge hovedet. Ikke dermed sagt at det vil fungere dårligere end stjernerne, men vi skal lige greje hvordan vi laver den mest optimale evaluerings løsning Smile 

Man kunne lave det som EB.dk hvor den tæller men hvis du har givet et ok kan du ændre det til et minus efter følgende. I dag kan du som jeg ser det ændre en stjerne som er afgivet på et indlæg.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

RSS synes jeg er forsømt. Ellers synes jeg de ikke er til at finde.

Alle poster = http://www.amino.dk/forums/aggregaterss.aspx?Mode=0

Ubesvaret indlæg = http://www.amino.dk/forums/aggregaterss.aspx?Mode=1

Aktive tråde = http://www.amino.dk/forums/aggregaterss.aspx?Mode=2

Hvad med muligheden for alle nye tråde. Uden test området. (Mener den har været der før men er væk nu.)

Hvad med muligheden med indlæg i tråde som man deltager i.

Ovenstående + de personer som man ønsker og følge.

At man måske kunne vælge de kategorier som man ønsker og følge evt. både kun nyheder og nyheder+tråde som man følger.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)