Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg syn's I skal kigge på Stjerne-systemet:

Det giver anledning til mange diskusioner.

Folk bruger det ofte som chikane, og sjældent som det egentlig var tænkt.

Mulighederne 2-4 stjerner bruges meget sjældent, og derfor kan man droppe muligheden for at vælge dem helt, og i stedet for indføre Like/dislike.
Karmasystemet kan stadig være et gennemsnit på mellem 1 og 5, da et like kan give 5 karmapoint og et dislike kan give 1 point...
Men måske kan det laves endnu bedre på en helt anden måde. Under alle omstændigheder ville det være på sin plads at ændre systemet. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det allerede findes, men hvad nu hvis der er en det leder efter service over amino, at man så kan bedømme arbejdsgiveren og den person der arbejder? 

Ved ikke om det giver mening, men en slags rating system, der viser om den person er ærligt og betaler til tiden, og på den anden side at man arbejder ordentligt og godt?!

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko nimz:

Jeg ved ikke om det allerede findes, men hvad nu hvis der er en det leder efter service over amino, at man så kan bedømme arbejdsgiveren og den person der arbejder? 

Ved ikke om det giver mening, men en slags rating system, der viser om den person er ærligt og betaler til tiden, og på den anden side at man arbejder ordentligt og godt?!

Det er allerede integreret i Amino freelancer

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte bare et billedgalleri, så kan folk jo selv afgøre hvad de synes er relevant at have billeder af. Designere og illustratorer vil nok bruge det som portfolie andre ville bruge det til at vise butiksfacaden eller produktskud. Men hold det enkelt 3-5 billeder så man ikke får for meget fyld.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan Deleuran:
Mulighederne 2-4 stjerner bruges meget sjældent, og derfor kan man droppe muligheden for at vælge dem helt, og i stedet for indføre Like/dislike.
Karmasystemet kan stadig være et gennemsnit på mellem 1 og 5, da et like kan give 5 karmapoint og et dislike kan give 1 point...
Men måske kan det laves endnu bedre på en helt anden måde. Under alle omstændigheder ville det være på sin plads at ændre systemet. 

Jeg er helt enig i at systemet skal ændres

Men vi skal lige overveje det grundigt, tror jeg. Det er rigtigt at stjerne systemet giver diskussioner og det er vi opmærksomme på. På den anden side er "like/dislike" systemet også efterhånden så normalt at folk bruger det per automatik og uden at bruge hovedet. Ikke dermed sagt at det vil fungere dårligere end stjernerne, men vi skal lige greje hvordan vi laver den mest optimale evaluerings løsning Smile 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisitan K illustration:
Jeg tænkte bare et billedgalleri, så kan folk jo selv afgøre hvad de synes er relevant at have billeder af. Designere og illustratorer vil nok bruge det som portfolie andre ville bruge det til at vise butiksfacaden eller produktskud. Men hold det enkelt 3-5 billeder så man ikke får for meget fyld.

Bestemt interessant Smile

også meget godt med en begrænsning så vi ikke oversvømmer i feriebilleder og andet Big Smile

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hei Martin. Først av alt - takk for en super side med mye bra innhold for frilansere og bedriftseiere. Hvis jeg skulle ønske meg noe så ville det vært helt utrolig hvis Amino ble lansert i Norge og Sverige. Det ville gitt helt nye muligheter for frilansere (og bedrifter) til å jobbe litt ut over grensene. Internett har de siste årene gitt en utrolig utvikling av forskjellige produkter og tjenester, men jeg føler ikke at hele potensialet blir utnyttet med kun Danmark med i Amino. Skandinavia er fremtiden. Skandinavia kan gi Danmark et løft :-)

Med hilsen
Tom Sølvberg

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Amino

Jeg har et forslag til en ny service på Amino

Det kan kort beskrives som en datingprofil mellem webshops og bloggere.

 

Og uden at vide det 100 % så vil jeg mene det kan køres fuldstændigt ligesom Amino Freelancer kører i dag, med nogle ”få” tilretninger.

 

Virksomheder kan indrykke produkter, som de ønsker omtale af, og så kan bloggere byde ind på opgaven.

 

Bloggerne opretter en profil med interesseområder, blogemner, antal besøgende på bloggen osv.

 

Bloggere og virksomheder kan bedømme hinanden, og det vil være muligt som virksomhedsejer hurtigt at finde gode blog skribenter indenfor forskellige kategorier.

 

Der kan oprettes et ”blog katalog”, hvor udefrakommende hurtigt kan søge og sortere sig frem til de bedste modeblogs, elektronikblogs m.m.

 

Der kan stilles krav om Amino plus medlemskab, hvis man vil byde på blogopgaver, og fremgå i ”blog kataloget”

 

Bloggere kan eventuelt også skilte med en Blogscore på deres blogs

 

Fordele for bloggerne:

-          Nemmere og måske bedre udvalg af nye produkter, emner som de kan skrive om

-          Blogscore (ala trustscore) som gør det nemt for bloggere at ”blære” sig med deres evner og hvilken value andre vurderer en given blog til at besidde

-          Potentielt mere trafik på deres blogs

 

Fordele for virksomheder:

-          Centralisering af blog skribenterne gør det hurtigere og enklere at finde den rette blog

-          Blogscore gør det nemt at skille fårene fra bukkene

 

 

Fordele for mig som internetbruger

-          Man kan hurtigt finde de bedste blogs indenfor sine interesseområder

-          Gode blogs belønnes, idet dårligt skrevne blogs på sigt, vil få det sværere

 

Fordele for Amino

-          Blog skribenter får endnu et incitament til at tegne et Plus abonnement

-          Mere trafik, idet Amino på sigt ville kunne finde de bedste blogs til folk, som er interesserede i at læse mode blogs, tech blogs, skønheds blogs osv.

-          Yderligere mulighed for at hjælpe iværksættere i gang, idet det bliver nemmere og mere organiseret at skabe omtale omkring et produkt, service m.m

 

Ulemper

-         Har jeg ikke tænkt over endnu

mvh

Simon

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt forslag Simon, lyder bestemt rigtig spændende Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej Amino

Jeg har et forslag til en ny service på Amino

Det kan kort beskrives som en datingprofil mellem webshops og bloggere.

Hej Simon

Det må jeg nok sige, det er et virkelig godt forslag! Big Smile

Det skal vi helt bestemt tage op til kraftig overvejelse!

Både bloggere og virksomheder ville få virkelig meget ud af en sådan service!

Det ville nok blive et senere projekt, da vi lige nu har rigeligt i at lave de services vi allerede har bedre. Men det er uden tvivl en forretningsmodel der passer lige ind i Amino!

Mange Tusind tak for ideen!

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)