Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et andet vigtigt område, er jeres hjemmeside udviklet til mobilbrug. Som det er nu kan jeg godt nok fint anvende siden til at læse trådene, men jeg kan ikke logge ind og derved svare på diverse tråde. 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god feedback! Big Smile

Hastigheden er i hvert fald øverst på listen nu Smile

PB i Debatten skal vi nok lige finde en fornuftig løsning på men det er da helt klart en mulighed.

Er der nogen services vi bør fokusere mere på end andre? 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:
Et andet vigtigt område, er jeres hjemmeside udviklet til mobilbrug. Som det er nu kan jeg godt nok fint anvende siden til at læse trådene, men jeg kan ikke logge ind og derved svare på diverse tråde. 

Ja vi har haft lidt problemer med login på mobilsiden, hvilken telefon bruger du? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Kristian Knag:
Eventuelt en mulighed for at sende privat beskeder direkte fra debat trådene, da der ofte er folk der skriver at de ikke kan finde ud af det.

Den er jeg lidt delt på, for ofte tror jeg det med PB beskeder hænger sammen med at modtageren har slået fra at folk kan sende til ham. Og så synes jeg det ville være en skam, hvis noget af debatten røg over i privat beskederne

Det, samt at send en besked knappen er lavet, så den bliver blokeret af Adblocker. Jeg går ud fra dette er med vilje, men måske man i stedet for bare at fjerne knappen, skulle erstatte den med en besked, hvor der står "Deaktivér adblocker på Amino for at sende beskeder". Tvivler på at folk med adblocker ved, at det er derfor den mangler, så det får dem ikke til at deaktivere den.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man har skrevet i en debat, så kan man se om der er nye svar i den tråd. Jeg synes dog også, det kunne være rigtig smart hvis man kunne se hvis nogen havde svaret på det man havde skrevet i tråden - hvilket ofte sker ved citat.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Det, samt at send en besked knappen er lavet, så den bliver blokeret af Adblocker. Jeg går ud fra dette er med vilje, men måske man i stedet for bare at fjerne knappen, skulle erstatte den med en besked, hvor der står "Deaktivér adblocker på Amino for at sende beskeder". Tvivler på at folk med adblocker ved, at det er derfor den mangler, så det får dem ikke til at deaktivere den.

Det er slet ikke nogen dårlig idé Emil! tak for den! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Når man har skrevet i en debat, så kan man se om der er nye svar i den tråd. Jeg synes dog også, det kunne være rigtig smart hvis man kunne se hvis nogen havde svaret på det man havde skrevet i tråden - hvilket ofte sker ved citat.

Også en rigtig god idé, men skulle man så KUN få besked når nogen har svaret direkte ved citat eller skulle man bare adskille de to ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det lyder jo rart med noget fokus på Amino,

Mine ankepunkter omkring Amino, handler om seriøsiteten omkring de opgaver der bliver lagt op.

Alt for ofte oplever jeg at opgavegiver syntes at tro at dette er en arbejd-gratis-portal og at der ikke er nogen grund til at lukke en opgave når tiden er udløbet. Måske der kunne gøres noget for at opgavegiverne ligger seriøse opgaver ind?

 

En idé kunne være forskellige slags opgaveformer?

Hvad koster – så opgavegiver kan få et hurtigt estimat over prisleje, altså mere en debat

Jeg skal have udført et job - hvor de får et decideret tilbud

 

Derudover når man svarer på en opgave kunne det være fint om man kunne vælge at prisen var en timepris eller en pakkepris. Eller måske opgavegiver kan definere hvad der kan gives tilbud på?

 

Der kunne måske også være en fane omkring ”jeg har tilbud på”. Lige nu bliver de bare lagt i forum, men så kunne der vel lige så godt være en fane til det?

 

Sidst men ikke mindst syntes jeg at der burde være en rabataftale med en cykelhandler i rabatklubben, men det er bare fordi at jeg står og skal ud og købe en cykel Smile

PS: Jeg har ingen problemer med loadtiden

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent visuelt kunne Amino godt trænge til en modernisering - der er i hvert fald ikke sket meget i laaaang tid på det område.

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)